Skocz do zawartości

Problem Ukash


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | Auto | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\Drivers\SSPORT.sys -- (SSPORT)
O4 - HKLM..\Run: [systemcpl] C:\Documents and Settings\Gabriela Lambek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\1466\systemcpl.exe ()
O4 - HKLM..\Run: [WiaExtensionHost64] C:\Documents and Settings\Tomek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3330\WiaExtensionHost64.exe File not found
 
:Files
C:\Documents and Settings\Gabriela Lambek\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\Tomek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3330
C:\Documents and Settings\Gabriela Lambek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\1466
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Infekcja została usunięta. Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216021FF}" = Java 6 Update 22

"Mozilla Firefox (3.6.20)" = Mozilla Firefox (3.6.20)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...