Skocz do zawartości

Live Security Platinum


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Masz rootkita ZeroAccess w najnowszym wydaniu. Potrzebny log uzupełniający.

 

Uruchom SystemLook x64 i do okna wklej:

 

:reg
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
 
:filefind
services.exe

 

Klik w Look i przedstaw wynikowy raport.

Odnośnik do komentarza

1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator. Wklej komendę:

 

sfc /scanfile=C:\Windows\system32\services.exe

 

Zresetuj system.

 

2. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [Microsoft Firevall Engine] c:\Windows\iqs.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000..\Run: [bgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe" File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000..\Run: [glptoep] C:\Users\Pan Adrian\AppData\Local\eyckwn.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000..\Run: [Microsoft Firevall Engine] c:\Windows\iqs.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000..\Run: [Microsoft Windows System] C:\Users\Pan Adrian\P-7-78-8964-9648-3874\windll.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000..\Run: [RGSC] C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe /silent File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000..\Run: [Windows Explorer] C:\Users\Pan Adrian\AppData\Roaming\explorer.exe (E1JN1 Ydxj ANf)
O4 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000..\Run: [Windows Login access] C:\Users\Pan Adrian\AppData\Roaming\web2net.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000..\Run: [Windows Primary Login] C:\Users\Public\R-344233-5553-2-32\update32.exe (YHo4zX RyTOJi DHh5ffh)
O4 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000..\RunOnce: [0C1D14C0D808807E0FA26A362C62368F] C:\ProgramData\0C1D14C0D808807E0FA26A362C62368F\0C1D14C0D808807E0FA26A362C62368F.exe ()
O4 - Startup: C:\Users\Pan Adrian\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\dmrcj.exe ()
F3:64bit: - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000 WinNT: Load - (C:\Users\PANADR~1\LOCALS~1\Temp\msacoowaj.exe) -  File not found
F3 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000 WinNT: Load - (C:\Users\PANADR~1\LOCALS~1\Temp\msacoowaj.exe) -  File not found
O7 - HKU\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: HideSCAHealth = 1
 
:Files
C:\ProgramData\efdadsaasd
C:\Windows\SysNative\mnixl.exe
C:\Users\Pan Adrian\P-7-78-8964-9648-3874
C:\Users\Pan Adrian\AppData\Roaming\ClassesB.exe
C:\Users\Pan Adrian\AppData\Roaming\Google.exe
C:\Windows\Installer\{126ceac4-364d-ed9c-67cb-011e564a81d1}
C:\ProgramData\0C1D14C0D808807E0FA26A362C62368F
C:\ProgramData\F4D562C80157C5BA039CF510C74733BE
C:\Users\Pan Adrian\Desktop\Live Security Platinum.lnk
C:\Users\Pan Adrian\AppData\Roaming\-995991123.dll
netsh winsock reset /C
 
:Reg
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1520881077-2148629583-2945995674-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Shell"=-
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

3. Przez Panel sterowania odinstaluj: Free software Gooofull toolbar

 

4. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

5. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras), z SystemLook oraz z Farbar Service Scanner (zaznacz wszystko do skanowania)

Odnośnik do komentarza

Sytuacja jest coraz lepsza, ale jest jeszcze co robić.

 

1. Odbuduj skasowane usługi (w instrukcjach omiń sfc /scannow):

  • Rekonstrukcja usług Zapory systemu Windows (MpSvc + Bfe + SharedAccess): KLIK.
  • Rekonstrukcja usługi Centrum zabezpieczeń: KLIK.
  • Rekonstrukcja usługi Windows Defender: KLIK.
  • Rekonstrukcja usługi Aktualizacje automatyczne (wuauserv) - pobierz fixa i zaimportuj: KLIK

2. Po wykonaniu wszystkiego pokazujesz nowy log z FSS.

Edytowane przez picasso
18.08.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...