Skocz do zawartości

Ukash - komputer został zablokowany


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam problem z moim komputerem, podczas przeglądania internetu wyskoczył mi komunikat, że komputer został zablokowany i muszę uiścić podaną kwotę, aby go odblokować. Po restarcie kompa dzieje się to samo. Dodam jeszcze, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o komputery i proszę o wyrozumiałość i instrukcję krok po kroku, proszę o pomoc i z góry dziękuję. Przepraszam za moje gapiostwo załaczam pliki:

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
[2012-05-04 16:36:23 | 000,000,000 | ---D | M] (DealBulldog Toolbar) -- C:\Users\Marcin\AppData\Roaming\mozilla\Firefox\Profiles\zgcebw3t.default\extensions\{75656794-AB59-4712-BFBC-5D816D56F3BC}
[2012-05-14 21:04:20 | 000,000,000 | ---D | M] (Foxit PDF Creator Toolbar) -- C:\Users\Marcin\AppData\Roaming\mozilla\Firefox\Profiles\zgcebw3t.default\extensions\toolbar@ask.com
[2011-10-27 15:45:50 | 000,083,456 | ---- | M] (LiveVDO ) -- C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\plugins\npvsharetvplg.dll
O4:64bit: - HKLM..\Run: [VIAAUD] C:\Program Files (x86)\VIA\VIAudioi\VDeck\VIAAUD.exe File not found
O4:64bit: - HKLM..\Run: [wscinterop] C:\Users\Marcin\AppData\Local\Microsoft\Windows\2214\wscinterop.exe ()
O4 - HKLM..\Run: [schHD] E:\Program Files (x86)\HiDTV\SchHD.exe File not found
 
:Files
C:\Users\Marcin\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\Marcin\AppData\Local\Microsoft\Windows\2214
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: Ask Toolbar / DealBulldog Toolbar / LiveVDO plugin 1.3 / StartSearchToolBar