forumek2706 Opublikowano 14 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 (edytowane) Witam serdecznie.Krótko i zwięźle bo widzę że problem niemały.Mam nadzieję że przedstawiłem wszystkie potrzebne info.Nie jest mi obca tematyka podnoszenia pecetów i lapków po różnych psikusach,niestety czasu mam skandalicznie mało z powodu pracy.Tym bardziej jestem mile zaskoczony po znalezieniu waszego forum i oferowanej na nim pomocy.Chylę czoła przed nakładem pracy i poświęceniem dla ogółu.Gdzie tylko mogę,będe polecał wasze forum-mam nadzieję że przyniesie to wam jakieś korzyści,również "wymierne". A teraz do rzeczy: Problem: Ukash Laptop: DELL - Inspiron N5110 Platforma: Microsoft Windows 7 Home Premium,Wersja:6.1.7601,Architektura:64-bit,Service Pack 1 Konta użytkownika-2(obydwa z uprawnieniami administratora) 1-Marcel 2-Serwis Administrator Problem występuje tylko na koncie 1 z poziomu którego zostało zablokowane.Z poziomu konta 2 można się normalnie zalogować. Logi dla pewności zrobione z poziomu obydwy kont. Konto1-Marcel(zablokowane) FRST.txt Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez picasso Konta nie odgrywają roli przy wytwarzaniu raportu FRST. Odcinam nadwyżkę. //picasso Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 14 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 1. Przygotuj w Notatniku następujący skrypt: HKLM\...\Run: [TaskSchdPS] C:\Users\Marcelina\AppData\Local\Microsoft\Windows\3460\TaskSchdPS.exe [x] HKLM\...\Run: [Wwanpref] C:\Users\Serwis Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\3706\Wwanpref.exe [49664 2012-07-06] () C:\Users\Marcelina\AppData\Local\Microsoft\Windows\3460 C:\Users\Serwis Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\3706 C:\Users\Marcelina\AppData\Roaming\hellomoto C:\user.js Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. 2. Przy starcie komputera F8 i wybierz opcję "Napraw komputer", z poziomu linii komend uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt. Restartujesz do Windows. 3. System powinien ruszyć normalnie i bez blokady, a ty wtedy zaprezentujesz fixlog oraz wykonasz raporty z OTL Odnośnik do komentarza
forumek2706 Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 (edytowane) THX za szybką reakcję. Jestem pełen podziwu.Już się biorę za robotę i przedstawię oczywiście wyniki. System ruszył ponownie.Biorę się teraz za czyszczenie. Wasz skrypt pomógł mi także zaoszczędzić wiele czasu,pozwolił mi na umiejscowienie problemu,więc przypuszczalnie następny taki problem rozwiąże przez Midnight Commandera. Jeszcze raz THX.Log poniżej. Raporty z OTL wyślę trochę później. Fixlog.txt Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez picasso 15.08.2012 - Upłynął ponad miesiąc, brak dostarczonych logów z OTL, temat zamykam. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi