Skocz do zawartości

Komputer został zablokowany przez "policje" ukash


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Dziś rano szukałem sobie wzorow na tatuaż wyskoczyło mi Ukash, z grobą kary pozbawienia Wolności do lat 3, w celu unikniecia kary oczywiscie 500zł mandat, lub tez 300zł jedno znacznie nie stwierdzili tego, śmierdzi to z daleka Virusem, tak czy tak

 

 

czytałem troche o tym, sciagnołem OTL,

 

po sciągnieciu OTLa na drugim PC, pracowałem na zainfekowanym PC w trybie awaryjnym,

 

1. Skopiowałem OTL na dysk C

2.Klinołem Skanuj ( po skonczeniu pracy stworzyło 2 dokumenty tekstowe które dodaje. )

3. probowałem kopiować innych osob skrypty ale to nic nie dało, Nie jestem jakiś informatykiem wiec

 

po kazdym właczeniu systemu pojawiało się po 10 sekundach znowu Ukash i PC oczywiście zablokowane,

 

 

Prosze bardzo o pomoc,

 

i jeśli można prosił bym to przedstawić mi tak krok po kroku, jak to się mowi na chłopski rozum,

 

 

 

 

z góry dziekuje i Pozdrawiam

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [uIAnimation] C:\Users\Husarman\AppData\Local\Microsoft\Windows\3548\UIAnimation.exe ()
 
:Files
C:\Users\Husarman\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\Husarman\AppData\Local\Microsoft\Windows\3548
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj: SweetPacks Toolbar for Internet Explorer 4.5

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Witam ponownie,

Zrobilem wszystko jak kazales, mysle ze dobrze,