Skocz do zawartości

Ne0nowy

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Kontaktowałem się z nimi ale oni wypierają się że od nich wszystko jest ok, ale problemy zaczęły się po założeniu telewizji. Instalacje w domu mam poprowadzoną od ich modemu do switcha z którego puszczam na cały dom oraz do routera wi-fi. Póki co wypiąłem wszystkie nie używane urządzenia z switcha i testowałem każdy port z osobna - bez rezultatu. Zadziwia mnie to że to wygląda jak by się "zapychała karta sieciowa", działa przez jakiś czas dobrze i potem traci połączenie na 2 pingi.
  2. Witam, od soboty męczę się z swoim internetem po kablu. W piątek miałem zakładaną telewizje od swojego operatora (TOYA Łódź) i nie sprawdziłem od razu jak działa internet. Jak się w sobotę okazało coś jednak jest nie tak z połączeniem ponieważ przy zwykłym siedzeniu na TeamSpeak`u loss jest na poziomie ok.0,40% na wysyłce z skokami do 90% i wtedy można powiedzieć nie ma internetu. Aktualnie korzystam z wpinanej karty WI-FI na USB i tutaj połączenie jest stabilniejsze bardzo często (0,00% loss). Jakieś pomysły jak to diagnozować. Dodam że na innym komputerze jest tak samo jak na wi-fi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...