Skocz do zawartości

Socjopatka

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Hej. Pisałam niedawno na forum pewnych programów, ale jakoś nie mogę dostać odpowiedzi, więc może tutaj coś wskóram. Od razu zaznaczę, że w temacie Internetu i wszystkich programów jestem noga. W czym problem? W tym, że od dłuższego czasu mam problemy ze skaczącym pingiem. Zaczęło się od pingu, który miał był ponad 1000 i nie mogłam grać, w późniejszych godzinach ustępował. Później zmieniłam myszkę i co śmieszne - kiedy podłączałam ją do ładowania pod USB, ping nagle malał i grałam bez ścinek. Nie rozumiem dlaczego tak było. Teraz od długiego czasu co kilkadziesiąt jak nie kilkanaście sekund ping z 30-50 skacze do 200 i nagle spada, jest to strasznie odczuwalne i widoczne przez innych, jak i przede wszystkim przeze mnie samą. To utrudnia grę w 100%. Jakie kroki wykonałam? Pisałam do UPC. Powiedzieli mi, że problemu w modemie nie ma żadnego, że wszystko ładnie wygląda. Właściwie to mają rację, bo ilekroć nie sprawdzałam pingów na stronie, w grze czy cmd, ping nie tracił pakietów. Okej, postanowiłam, że zmienię router, bo przecież to musi być jego wina. Aktualnie od 3 dni mam router ASUS za 400 zł. Problem? Nawet wydaje mi się, że się pogorszył. Czasem rozłącza mi sieć 5 GHz, więc siedzę na 2,4 GHz. Próbowałam bawić się w ustawieniach na 192.168.1.1, ale ja się na tym nie znam, więc robiłam to, co mogłam według poradników z neta. W końcu zaczęłam podejrzewać, że problem musi leżeć w moim laptopie. Więc kolega podsunął mi pomysł - udostępnij Internet z telefonu. Zrobiłam tak, weszłam do gry, standardowo CS:GO na jakąś arenkę. Ping? 60-70, ale stały. Żadnego skoku. Więc problem nie jest w moim laptopie. Internet wcześniej był 10 Mb/s, teraz zwiększony do 60 Mb/s. Co prawda nie siedzę w tym samym pokoju z routerem, ale cały czas pokazany jest zasięg 5 kresek, czasem o dwie spadnie. Router nowy, więc mogę podejrzewać, że to jest usterka z jego strony, ale na starym było to samo. Czasem wydawało mi się, że lepiej, ale ten za to jest szybszy. Potrafi na speedtestach wykazywać do 20 Mb/s pobierania, co dla mnie jest wystarczające w moim pokoju, poprzedni jedynie pokazywał 5 Mb/s. Czy mogę pisać rzeczywiście do UPC, że to jest ich wina, czy szukać ustawień do Router Asus AC1300 Dual-Band (RT-AC58U)? Czy jednak odesłać router? Nie widzi mi się odsyłanie go, bo to dodatkowy problem. Szukałabym winy u UPC, ale oni będą twierdzić, że przecież wywiązują się z umowy i że błędów nie widzą. Również - jest inna opcja. Mój router stoi tak naprawdę za telewizorem, obok głośników i innych urządzeń. Rozmyślam także opcję żeby wszystko przenieść na środkowy punkt mieszkania, ale muszę wykonać pewny krok, żeby jako ostatni nie został poprawny, bo to wiąże się z kosztami. Z góry dzięki, załączam plik net-log. Edit: Dodaję kolejny net-log z momentu, w którym maksymalna prędkość pobierania gry osiągnęła 0,5 Mb/s, co jest w ogóle katastrofą. Filmiki na YouTube się cięły i w ogóle korzystanie w aktualnym momencie jest masakrą. Dla pewności wstrzymałam pobieranie, żeby test był wiarygodniejszy i mam nadzieję, że on coś pokaże. Edit2: Dorzucam screen z gry CS:GO w momencie, kiedy podskoczył w górę, gdzie widać utracone pakiety i test z 192.168.1.1 pingu, gdzie wrzuciłam, żeby 99 razy sprawdził na stronie onetu. Pakietów zgubionych - brak. Edit3 : Raczej ostatni edit. Wrzucam z cmd, wpisałam ping wp.pl -t >C:\log.txt i na trochę pozostawiłam. Widać skaczący ping w logach. net-log.txt net-log 2.txt log.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...