Skocz do zawartości

grzesiek1234321

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam, Od kilku tygodni mój antywirus (Kaspersky) wyrzuca mi informację, że następuje próba połączenia z "match rtbidder". Jeśli dam "rozłącz" to po kilku godzinach sytuacja się powtórzy, a jeśli dam "połącz mimo to" to co jakiś czas ekran miga (co kilkanaście minut). Nie wiem jak to usunąć. Mam Win10 na bieżąco aktualizowany. Wrzucam logi z FRST jako załącznik, bo inaczej mi nie pozwala (Twój post jest za długi). Trzeciego pliku mi nie utworzyło. Proszę o pomoc. Grzesiek EDIT - Wrzucam 3 pliki - mam nadzieję, że o to chodziło. Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...