Skocz do zawartości

Windows Update - KB2718704 ciągłe niepowodzenia instalacji


cod3r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od kilku dni mam problem z zainstalowaniem aktualizacji na jednym z moich komputerów. Komputer na którym pojawia się problem ma posiada system Windows 7 x86 Home Premium. Instalacja aktualizacji KB2718704 (która wyszła 4 czerwca) do dziś ciągle kończy się niepowodzeniem. A więc tak, co zrobiłem żeby problem rozwiązać. Spróbowałem 2 możliwości na które wskazywała pomoc, konkretnie tych dwóch: http://windows.micro...-error-800B0100

Po wykonaniu punktu 1 nic się nie zmieniło, instalacja aktualizacji znów kończyła się niepowodzeniem.

Po wykonaniu punktu 2 tak samo, chociaż była informacja, że problemy zostały pomyślnie naprawione, mimo to instalacja się nie powiodła.

 

W podglądzie zdarzeń widnieje kilkanaście takich samych wpisów:

 

Błędy	2012-06-18 15:26:08	WindowsUpdateClient	20	Windows Update Agent

 

Nazwa dziennika:System

Źródło: Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient

Data: 2012-06-18 15:26:08

Identyfikator zdarzenia:20

Kategoria zadania:Windows Update Agent

Poziom: Błędy

Słowa kluczowe:Niepowodzenie,Instalacja

Użytkownik: SYSTEM

Komputer: Komputer

Opis:

Instalacja nie powiodła się: system Windows nie mógł zainstalować następującej aktualizacji, ponieważ wystąpił błąd 0x800b0100: Aktualizacja systemu Windows 7 (KB2718704).

Kod XML zdarzenia:

<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">

<System>

<Provider Name="Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient" Guid="{945A8954-C147-4ACD-923F-40C45405A658}" />

<EventID>20</EventID>

<Version>0</Version>

<Level>2</Level>

<Task>1</Task>

<Opcode>13</Opcode>

<Keywords>0x8000000000000028</Keywords>

<TimeCreated SystemTime="2012-06-18T13:26:08.535394300Z" />

<EventRecordID>1027602</EventRecordID>

<Correlation />

<Execution ProcessID="1152" ThreadID="2484" />

<Channel>System</Channel>

<Computer>Komputer</Computer>

<Security UserID="S-1-5-18" />

</System>

<EventData>

<Data Name="errorCode">0x800b0100</Data>

<Data Name="updateTitle">Aktualizacja systemu Windows 7 (KB2718704)</Data>

<Data Name="updateGuid">{9CA0B1C7-2A98-46EE-8C71-9E9985FCF904}</Data>

<Data Name="updateRevisionNumber">100</Data>

</EventData>

</Event>

 

Załączam log CBS, wrzuciłem na hosting ponieważ waży dość sporo bo około 17MB.

CBS.log - http://hostuje.net/f...67b0e5a3bd42249

 

Może miał ktoś podobny problem i sobie poradził? :)

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

I o to chodziło. Narzędzie Checksur widzi błędy, ale nie naprawia uszkodzonych komponentów łaty KB2718704, bo brakuje mu plików do operacji:

 

Unavailable repair files:

servicing\packages\Package_2_for_KB2718704~31bf3856ad364e35~x86~~6.1.1.0.mum

servicing\packages\Package_2_for_KB2718704~31bf3856ad364e35~x86~~6.1.1.0.cat

 

1. Przesyłam pliki wymagane przez auto-naprawę: KLIK. Oba pliki umieść w katalogu C:\Windows\Temp\CheckSur\Servicing\Packages.

 

2. Uruchom ponownie "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu" i przedstaw wynikowy checksur.log, który ma potwierdzić naprawę.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...