Skocz do zawartości

Harmonogram zadań


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Proponuję wyczyścić zadania Google update tj:

 

z folderu C:\Windows\System32\Tasks

 

usuń te pliki

 

GoogleUpdateTaskMachineCore

GoogleUpdateTaskMachineUA

GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-2263961310-3011095188-885640393-1000Core

GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-2263961310-3011095188-885640393-1000UA

 

natomiast z folderu C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft

 

usuń pliki

 

GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-2263961310-3011095188-885640393-1000Core

GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-2263961310-3011095188-885640393-1000UA

 

i zobacz jakie to da efekty - jeśli nie pomoże to wykonaj dodatkowo taki listening w SystemLook

 

:reg

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree /s

i przedstaw wynik

Odnośnik do komentarza

Proponuję zrobić to inaczej - wyresetować wpisy w rejestrze harmonogramu zadań do domyślnych - ponieważ jednak administratorzy nie mają wszędzie pełnych uprawnień do wszystkich podkluczy więc najlepiej to zrobić z poziomu konta SYSTEM.Na wszelki wypadek sporządzi się uprzednio kopię tego klucza - choć te wszystkie podklucze mają charakter samorekonstrujący się na prawidłowo funkcjonującym systemie - ponieważ jednak u ciebie jest coś nie tak więc lepiej dmuchnąć na zimne

 

1.Pobierz Pstools http://technet.micro...ernals/bb896649

i wyekstraktuj z niego plik psexec.exe i umieść go w folderze C:\Windows\System32

 

2.Sporządź plik resetujący harmonogram

 

Wklej do notatnika:

 

Windows Registry Editor Version 5.00

 

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule]

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule]

 

następnie

Plik>>Zapisz jako>>Wszystkie pliki >>FIX.REG

 

//wpis ten usuwa klucz Schedule i wszytkie jego podklucze i tworzy nowy pusty klucz Schedule - klucz ten musi być aby wszystkie podrzędne podklucze mogły się same zrekonstruować po uruchomieniu harmonogramu zadań//

 

3.Uruchom cmd.exe w trybie admina (prawoklik na cmd.exe i wybierz "uruchom jako administrator") i wpisz komendę

 

psexec -s -i -d regedit

 

//komenda ta uruchomi rejestr z poziomu konta SYSTEM//

 

4.Odszukaj klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule ,prawoklik >>eksortuj i zapisz plik rejestru (*.reg) pod dowolną nazwą w dowolnym miejscu - najlepiej wybrać miejsce gdzie ma się łatwy dostęp tj, pulpit albo "Moje dokumenty"

5.Zaimportuj fix resetujący harmonogram utworzony w pkt 2. W edytorze rejestru :Menu: Plik>>Importuj i wybierz ten FIX.REG i zatwierdź.

6.Ponownie uruchom harmonogram zadań - będzie się dłużej otwierał niż zwykle (kilka minut) gdyż rekonstrukcja klucza zajmie trochę czasu....

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...