Skocz do zawartości

Nie mogę przenosić plików,nie działa prawy przycisk myszy itp.


Akane

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od ostatniej imprezy (tak to jest jak ci ludzie śmieci przynoszą na pendrive) mam problemy z komputerem. Podejrzewałam wirusa, ale mój antywirus nic nie odnalazł. Zaznaczę, że skanowałam dwoma różnymi, ale bez owocnie. Myszka jest sprawna. Myślę, że problem tkwi w systemie, ale nie znam się na tyle. (Windows XP Professional) Jest to komputer stacjonarny.

 

 

Opis problemu:

-Nie mogę przesuwać wszelkiego rodzaju plików na pulpicie i w folderach.

-Nie mogę ich przeciągać do programów (np. mp3 do winampa)

-Nie mogę przesuwać okien (jedynie minimalizować)

-Nie mogę używać prawego przycisku myszy. Lista pojawia się na ułamek sekundy, nie można nic przez to skopiować czy wykonać innej czynności. (WAŻNE: problem znika po jakimś czasie np. 30 minutach, wtedy mogę kliknąć na pliki, czy pulpit i użyć prawego przycisku)

-Prawy przycisk jest aktywny tylko w folderach, nie mogę używać jednak przeglądarki internetowej, antywirusa (pojedyncze czy jakiekolwiek kliknięcie nie działa.)

-Nie mogę uruchomić "START" na pasku zadań, jest ta sama sytuacja co z prawym przyciskiem myszy. Pasek startu rozwija się na ułamek sekundy i nie można wykonać żadnej czynności. Jednak tutaj raz się odblokuje, a raz nie. Czasem po godzinie mogę go użyć, a czasem nie.

 

To chyba wszystko. Jak widać problem jest dziwny.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Podejrzewałam wirusa, ale mój antywirus nic nie odnalazł