Skocz do zawartości

D-Link DI-524 Windows XP 32 Bit - problem z utratą połączenia


Zachary09

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z urywającymi się pakietami. Zauważyłem, że problem ten następuje w regularnych odstępach czasu.

Z internetem łączę się przez router, a z mojego komputera prowadzi kabel do routera. Internet ma wejście przez modem, a router łączy się modemem przez kabel. Z sieci często korzystają inni domownicy, łącząc się bezprzewodowo przy pomocy laptopa. Zabezpieczam sieć przy pomocy kodowania WPA-PSK (TKIP).

Myślę, że te informacje są wystarczające. Dodam jeszcze, że problem zaczął się pojawiać jakieś dwa tygodnie temu. Nie pamiętam dokładnie, czy coś wtedy instalowałem na komputerze. Podobny problem miałem rok lub dwa lata temu, mama rozmawiając przez telefon traciła połączenie telefoniczne. Też w regularnych odstępach czasowych, ale rzadszych - wtedy problem z internetem nie występował. Dodam też, że miesiąc temu przyszli panowie z Multimediów i wymieniali mi modem.

Załączam logi z Net-Log:net-log.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Raczej powiadomił bym technika sprawdzi wszystko jak należy i będzie pewność że po ich stronie ma wszystko grać.

Jeżeli po wizycie technika okazało by się że problem nadal istnieje to będziemy nad tym myśleć.

Ale utwierdziłem się w przekonaniu że to albo router albo u nich na łączach coś nie gra.

Napisz jak się sprawa rozwiązała.

 

Napisz mi jeszcze czy to twój router: http://www.multimedia.pl/modemwifi

Odnośnik do komentarza
Na odwrót - od modemu do routera, bo modem odbiera całe multimedia i rozdziela je na internet, sygnał telefoniczny i telewizję.

Zależy, jak patrzeć. Pakiety idą w dwie strony. :P

 

Masz możliwość sprawdzenia w konfigu modemu parametrów łącza? Pewnie będzie coś pod nazwą "Statistics" lub w ten deseń. Możesz szukać po "słowach kluczowych", chociażby "SNR Margin".

Odnośnik do komentarza

Ani MAC, ani IP. Ten pierwszy jest przypisany do sprzętu. Ten drugi może być nadany przez dostawcę na stałe albo zmieniać się raz na jakiś czas lub przy ponownym połączeniu. W Twoim przypadku nie zmienia się - widzę po IP podanym przy każdej Twojej wiadomości. Chodziło o zwykłe zrestartowanie modemu - czynność banalną (na tyle, że prawie z góry zakładam - widać błędnie - że ktoś ją wcześniej wykonał), ale niekiedy pomagającą.

 

Dobra, zamykam.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...