Skocz do zawartości

apphelp i reader_sl.exe wykazywane jako pliki powodujące błąd systemu Windows 10 pro 0x000012f


Kuba

Rekomendowane odpowiedzi

Korzystam z PC na którym zainstalowany jest 64 bit. system Windows 10 pro build 1903.

Komputer po włączeniu zasilania wyłączał się po kilkunastu sek. Szukałem przyczyny podmieniając elementy komputera. Po zmianie płyty i procesora komputer uruchamia się jednak w systemie pokazywane są błędy "apphelp" nie jest plikiem systemu Windows lub jest uszkodzony to samo z plikiem reader_sl.exe

Przeskanowałem Kasperskym cały dysk ale nie znalazł infekcji. 

Wykonałem komendę DISM *dism /online /cleanup-image /restorehealth

a następnie sfc /scannow

Błędy nadal występują. Załączam wymagany FIRST + obraz png - tak wyglądają wszelkie tabele (bez tekstu)

Proszę o pomoc.

first.PNG

FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Cytat

reader_sl.exe

Przeinstaluj Adobe.

 

-----

"aahelp" - to nie wiem, od czego jest reader_sl.exe

 

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

Task: {975D7719-BB07-4186-92FF-12DF79B41DED} - System32\Tasks\{449656BB-EB18-0D3D-84C9-4B2D96818325} => C:\Users\HenioTV\AppData\Local\449656~1\updtask.exe <==== UWAGA
C:\Users\HenioTV\AppData\Local\449656~1
Task: {B31747E3-32B4-4DA8-8446-1592353B498E} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL + S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Pliki apphelp.dll najczęściej występują z bazą Access Office 2010, przeinstalowałem go następnie wykonałem aktualizację do najnowszego wydania Windowsa 10 i zainstalowałem wszystkie wymagane aktualizacje. Wyczyściłem dysk z poprzednich uaktualnień. Na razie nie zgłasza żadnych błędów a grafika i napisy w komunikatach systemowych wróciły do normy.

Jeżeli pojawią się jakieś problemy to napiszę.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...