Skocz do zawartości

zamulony komp


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

To nie jest problem infekcji. Temat przenoszę do właściwego działu Windows. Logi z FRST wyciągnąłeś z archiwum C:\FRST\Logs. Bieżące logi są zawsze w lokalizacji z której uruchamiasz FRST, czyli w tym przypadku katalog Pobrane.

 

Z raportów nic nie wynika. Aczkolwiek jedna ze świeżych instalacji to Avast i być może to jego sprawka. Wbudowany w system Windows Defender jest bardzo dobrym rozwiązaniem i nie trzeba instalować dodatkowych antywirusów.

 

1. Sugeruję odinstalować Avast i WebAdvisor firmy McAfee.

 

2. Następnie drobne czyszczenie szczątków. Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik tekstowy. Wklej do pliku następującą treść:

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
Edge Extension: (Brak nazwy) -> AutoFormFill_5ED10D46BD7E47DEB1F3685D2C0FCE08 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\AutoFormFill [nie znaleziono]
Edge Extension: (Brak nazwy) -> BookReader_B171F20233094AC88D05A8EF7B9763E8 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\BookViewer [nie znaleziono]
Edge Extension: (Brak nazwy) -> LearningTools_7706F933-971C-41D1-9899-8A026EB5D824 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\LearningTools [nie znaleziono]
Edge Extension: (Brak nazwy) -> PinJSAPI_EC01B57063BE468FAB6DB7EBFC3BF368 => C:\Windows\SystemApps\Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe\Assets\HostExtensions\PinJSAPI [nie znaleziono]
FirewallRules: [{BAF118F2-4A72-4476-9C65-5B1FBC1D1192}] => (Allow) C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe => Brak pliku
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Brak pliku
DeleteKey: HKU\S-1-5-21-2646896609-2709708262-2910677975-500\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Host App Service
C:\Users\Administrator\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Lenovo App Explorer.lnk
C:\Users\olusk\AppData\Local\{8964DDFA-C129-46D6-9CDE-D68D1859A597}
C:\Users\olusk\AppData\Local\Host App Service
C:\Users\olusk\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar\Firefox.lnk
C:\Users\olusk\Downloads\utorrent-6628624360319105-AsystentPobierania_v1.09.43.56.69.4.exe
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan), z Addition ale bez  Shortcut. Dołącz też plik fixlog.txt.

 

 

Odnośnik do komentarza

 

Jak mówiłam:

 

22 godziny temu, picasso napisał:

Logi z FRST wyciągnąłeś z archiwum C:\FRST\Logs. Bieżące logi są zawsze w lokalizacji z której uruchamiasz FRST, czyli w tym przypadku katalog Pobrane.

 

Czy po deinstalacjach jest jakaś poprawa? Niestety statystyki pamięci są nadal kiepskie:

 

==================== Statystyki pamięci =========================== 

Procent pamięci w użyciu: 85%
Całkowita pamięć fizyczna: 3935.06 MB
Dostępna pamięć fizyczna: 589.97 MB
Całkowita pamięć wirtualna: 7935.06 MB
Dostępna pamięć wirtualna: 4314.54 MB

 

4GB pamięci fizycznej to niezbyt dużo dla systemu 64-bit. Problem zamulenia może być nie do rozwiązania bez dorzucenia większej ilości RAM.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...