Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiem czy będzie to dobry dział dla problemu ale Kaspersky "coś" blokował przed problemami, w razie czego przepraszam i proszę o przeniesienie do problemów z windows 10.

 

Blue screeny pojawiają się od 21.07 (historię aktualizacji systemy dodam z załącznikach) podczas grania, przeglądania internetu a nawet zaraz po uruchomieniu systemu:

dpc_watchdogs_violation

pool_corruption_in_file_area

kernel_data_inpage_error

system_yhread_exception_not_handled

store_data_structure_corrupted

memorey_management

 

proszę o podpowiedzi co do dalszych kroków

 

 

 

aktu.png

Addition.txt FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W logach FRST nic nie wskazuje na istnienie infekcji.

 

Cytat

o przeniesienie do problemów z windows 10.

To raczej niemożliwe, bo Moderator ostatnio był na forum we wrześniu ubiegłego roku.

Jeśli tu nikt Ci nie pomoże, to sam załóż tam drugi temat.

Nie jestem tylko pewna, czy "WIN 10" to będzie odpowiedni dział, bo BSOD to najczęściej sprawa sprzętowa, a dokładniej  sterowników.

Ale rzeczywiście może Microsoft znów coś namieszał, i to jego "sprawka".

 

Możesz też spróbować, czy zwykle "Przywracanie Systemu" naprawi sytuację.

Masz punkt przywracania:

Cytat

19-07-2020 17:29:00 Windows Update

 

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...