Skocz do zawartości

Sprawdzenie logów (brak pliku)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Walcze z tematem związanym iż przy nie których plikach podczas ich uruchamiania wali komunikatem iż nie znaleziono plików

Nie pomaga przeinstalowanie aplikacji

np. Przestał działać Adobe Reader DC.

narzędzia do HP

Avast Premium Security niby twierdzi iż nie ma infekcji.

Utworzyłem drugie konto aby zobaczyć czy nie sypnął się profil, ale jednak nie.!

 

Proszę o pomoc w sprawdzeniu logów.

AlekM

 

Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Cytat

wali komunikatem iż nie znaleziono plików

Jakich konkretnie?

 

Nie widzę tu żadnej infekcji.

 

Tylko kosmetyka:

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

FirewallRules: [{D9529D5C-65C1-43B1-9EF7-E038BFD2E788}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Avast Cleanup\TUNEUpdate.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{0B1A6324-4981-4365-A3EA-D21124C03992}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\AVAST Software\Avast Cleanup\TUNEUpdate.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{B2EFB24A-4B7F-4498-A006-41094C721138}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\SecureLine\VpnUpdate.exe => Brak pliku
FirewallRules: [{E4B723F4-7E40-4F51-8475-DD6E25E5E564}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\SecureLine\VpnUpdate.exe => Brak pliku
Task: {A182366A-6854-4B3E-BA15-DD45D8D557A5} - System32\Tasks\{511ACD67-A941-49B0-A050-DB3AEE183934} => C:\windows\system32\pcalua.exe -a "G:\instale\bios n03\sp78295.exe" -d "G:\instale\bios n03"
S3 SWDUMon; system32\DRIVERS\SWDUMon.sys [X]
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
C:\Users\gabinet\Documents\T.pokarmowe NFZ I.lnk
C:\Users\gabinet\Documents\T.pokarmowe NFZ II.lnk
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...