Skocz do zawartości

Braki plików i błąd pliku dziennika


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Zrobiłem skanowanie FRST i przejrzałem wyniki. Niepokoi mnie spora ilość wpisów ""Brak pliku" oraz kilka linii zakończonych [x].

Wydaje mi się, chociaż pewności nie mam, że wpisy:

 

Task: {6CB9E364-4A4C-4698-8511-778713548DDC} - \Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {963ED9BD-A0DD-4B79-81FE-8FD11D5A8C6E} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\2b24230e-297f-40c9-8030-6f929e8974c8 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A334ECB7-BE43-49A1-B611-0BC12BB55219} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\0f6c4d79-5cec-43ea-9635-305637b7b627 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C76E2B46-C34A-4247-BC5D-4C3F843FC847} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {D3D72E6F-020C-408E-90F4-E968C920F4EF} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F1721442-4BD3-46AA-98FF-EBAB6C44FEBC} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\2a671c8d-9d1a-44b0-bdcc-c20b7e43e43e -> Brak pliku <==== UWAGA

 

to skutek przeniesienia do kwarantanny, przez AdwCleaner, wstępnie zainstalowanego oprogramowania preinstalowanego.

Dodatkowo nurtuje mnie powtarzający się błąd braku dostępu do pliku dziennika.

Proszę o analizę załączonych logów.

Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Tylko kosmetyka:

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

S3 ldiagio; \??\C:\ProgramData\Lenovo\iMController\Plugins\LenovoHardwareScanPlugin\x64\LSCDiags\ldiagio.sys [X]
S4 nvvad_WaveExtensible; \SystemRoot\system32\drivers\nvvad64v.sys [X]
S4 nvvhci; \SystemRoot\System32\drivers\nvvhci.sys [X]
S2 CCSDK; "C:\Program Files (x86)\Lenovo\CCSDK\CCSDK.exe" [X]
S2 ImControllerService; "%SystemDrive%\Program Files\Lenovo\ImController\Service\Lenovo.Modern.ImController.exe" [X]
Task: {6CB9E364-4A4C-4698-8511-778713548DDC} - \Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {963ED9BD-A0DD-4B79-81FE-8FD11D5A8C6E} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\2b24230e-297f-40c9-8030-6f929e8974c8 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {A334ECB7-BE43-49A1-B611-0BC12BB55219} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\0f6c4d79-5cec-43ea-9635-305637b7b627 -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {C76E2B46-C34A-4247-BC5D-4C3F843FC847} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {D3D72E6F-020C-408E-90F4-E968C920F4EF} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F1721442-4BD3-46AA-98FF-EBAB6C44FEBC} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\2a671c8d-9d1a-44b0-bdcc-c20b7e43e43e -> Brak pliku <==== UWAGA
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...