Skocz do zawartości

Deinstalacja drukarki HP dziwne zachowanie laptopa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Mam laptopa Samsung R450 i system Windows 7 Home Premium, 64 bit system operacyjny. Kilka dni temu odinstalowałam drukarkę HP (typowa deinstalacja , bez grzebania w rejestrze). Od tego momentu laptop wolno pracuje i muli. Uruchamia się wolno, jak dochodzi do uruchamiania Windows pojawia się logo laptopa, potem logo Windows 7 przez parę sekund, a następnie przez jakieś pół minuty czarny ekran, później niebieski ekran z napisem „Zapraszamy do Windows” znowu parę sekund, dalej przez ułamek sekundy czarny ekran, znowu „Zapraszamy do Windows”,  czarny ekran i dopiero po 5 sekundach pulpit, wyskakuje czarna plansza, znika cała zawartość pulpitu (czarny pulpit), następnie pomalutku pojawiają się ikonki. Jak już się uruchomi strasznie długo muszę czekać na połączenie z siecią. Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc. Wspomnę, że obecnie zainstalowałam drukarkę Brother (może to ważne).

Dołączam wymagane skany FRST jak i ostatni pełny skan Malwarebytes z 25.11.2019.

Z góry dziękuję za pomoc

FRST.txt Addition.txt Shortcut.txt Malwarebytes.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

CreateRestorePoint:
Task: {03087A19-204A-49DE-9658-9A60F26A5204} - System32\Tasks\{A42B2110-2447-4DEC-8AA0-A96696234CAA} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Task: {0EDBB0DE-F879-4DF5-82F4-DE68A0AB0BE2} - System32\Tasks\{6D57F10C-7C6F-47E9-AA40-25FA5112970E} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Task: {1110BEC6-03EB-476F-AED1-AB363D9EF47A} - System32\Tasks\{502EDDC4-8358-4606-9FF6-7D8EF3B4A2CB} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Task: {424CA60A-2587-4BE4-B091-0399A26DBA40} - System32\Tasks\{34883709-96A0-4266-A8B1-36FF487DDA53} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Task: {7DFF0858-6550-49BD-AC24-B7F7774D9A0F} - System32\Tasks\{DD28E022-F582-4FE4-9201-DAB6427BC1B7} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Task: {82A03798-CC53-41FD-9DEE-7BC81EC9C476} - System32\Tasks\{5DA41BDA-2967-4AA0-A634-9A16BEB82369} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Task: {8E5E464B-C465-405C-95D8-2482ADB87EDD} - System32\Tasks\{EED0292C-518C-4293-84E2-EAAED2BB3C80} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Task: {90443662-86C8-4261-86BA-25CDBFBEA3F8} - System32\Tasks\{D2DDAA20-2561-4625-851C-CFF1BB87F5C3} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Task: {F2370A0C-928B-4257-9AC5-FB31851337F0} - System32\Tasks\{4800CCAB-66F4-48BD-BAF4-4553B3192C18} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Task: {F262112D-53AD-43BC-AEBC-D1D1D40B93DC} - System32\Tasks\{F78A2664-E1A9-4B7E-8F72-CFF719347989} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Task: {FF6554B1-DAA2-4D59-B45E-28835F1548C4} - System32\Tasks\{D74CF746-1014-4D2F-816B-CD2162E30EFD} => C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\Hpqdirec.exe
Hewlett-Packard ACLM.NET v1.1.0.0 (HKLM-x32\...\{6F340107-F9AA-47C6-B54C-C3A19F11553F}) (Version: 1.00.0000 - Hewlett-Packard) Hidden
HPDiagnosticAlert (HKLM-x32\...\{846B5DED-DC8C-4E1A-B5B4-9F5B39A0CACE}) (Version: 1.00.0000 - Microsoft) Hidden
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\HP
2008-12-03 19:05 - 2008-12-03 19:05 - 000089600 _____ (Hewlett-Packard) [Brak podpisu cyfrowego] c:\windows\system32\hpzipm12.dll
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
FF Session Restore: Mozilla\Firefox\Profiles\2tg2krhh.AGACIK-1507937948806 -> [funkcja włączona]
R2 Pml Driver HPZ12; C:\Windows\system32\HPZipm12.dll [89600 2008-12-03] (Hewlett-Packard) [Brak podpisu cyfrowego]
FirewallRules: [{1ECA6CA6-64EE-4EB6-B6D2-C7B40ABDF63D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe Brak pliku
FirewallRules: [{4FBD44F1-5E8E-4FC7-B048-E706F44A54ED}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqste08.exe Brak pliku
FirewallRules: [{C36AA81D-E4B8-46F1-8301-000266FD224D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpofxm08.exe Brak pliku
FirewallRules: [{15D41561-5EF6-4012-9FD4-8BBBB3B7ACAF}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hposfx08.exe Brak pliku
FirewallRules: [{4F80E5D3-83AF-49C6-A2EE-119A41EAB139}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hposid01.exe Brak pliku
FirewallRules: [{04812FE5-F991-435E-8A99-476DC9E3F3F4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqkygrp.exe Brak pliku
FirewallRules: [{E74B8CC6-D861-454F-A3EB-F24B69DF6F34}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqcopy2.exe Brak pliku
FirewallRules: [{2E3C870A-BE38-415C-83B1-C8ECA72DDBB4}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpfccopy.exe Brak pliku
FirewallRules: [{E439650D-3080-406C-AAA8-462F2A7F092D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpzwiz01.exe Brak pliku
FirewallRules: [{9FD00313-2CAB-486B-A0D7-8A8453005FD1}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpoews01.exe Brak pliku
FirewallRules: [{C747A8AC-7526-49F6-9C84-99519C8D6EED}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqnrs08.exe Brak pliku
FirewallRules: [{1B89920F-C2B1-4EC3-B947-4E4F7E230D4C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpiscnapp.exe Brak pliku
FirewallRules: [{26DC5676-47DC-4C00-B7D8-CDA040E62782}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\common files\hp\digital imaging\bin\hpqphotocrm.exe Brak pliku
FirewallRules: [{CC15B1AE-A464-4AA2-8F74-3A35B7DFC0BF}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqsudi.exe Brak pliku
FirewallRules: [{30581E7D-FC41-4D21-AE4F-EA58B9CD10BC}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqpsapp.exe Brak pliku
FirewallRules: [{362BFE42-3CB2-4005-9132-0FE44E1A09BE}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpofxs08.exe Brak pliku
FirewallRules: [{EEF2049E-CA7A-401C-BCFF-C5968470FDA9}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqfxt08.exe Brak pliku
FirewallRules: [{8CA48239-D58A-47B0-92A7-A6CE2BE01DA9}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqpse.exe Brak pliku
FirewallRules: [{65E9086A-4CA7-4990-A2D7-14857AEF2156}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqgplgtupl.exe Brak pliku
FirewallRules: [{CE53B5D0-1D52-4390-95C5-CD5D4F2F3F20}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\Digital Imaging\bin\hpqgpc01.exe Brak pliku
FirewallRules: [{A2AA7765-0406-4C4A-AD4F-6F81897E0985}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\hp software update\hpwucli.exe Brak pliku
FirewallRules: [{573BA59F-E8A0-4B02-B168-84B4BBFB7349}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\HP\digital imaging\smart web printing\smartwebprintexe.exe Brak pliku
FirewallRules: [TCP Query User{EFE2F92A-15B1-4AB3-8081-CD52F950618C}C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{A09DBF85-83BB-40E8-8346-081334AB5DD1}C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\skype\phone\skype.exe Brak pliku
FirewallRules: [{03FFAC5F-B2E1-4201-BF7F-44E867998624}] => (Allow) C:\Users\Agata\AppData\Local\Temp\7zS3182\HPDiagnosticCoreUI.exe (HP Inc. -> HPDC LP)
FirewallRules: [{B7E426B3-477E-4346-84E9-E84AF9A803EB}] => (Allow) C:\Users\Agata\AppData\Local\Temp\7zS3182\HPDiagnosticCoreUI.exe (HP Inc. -> HPDC LP)
FirewallRules: [{BAC1390F-E40B-4ED6-A7CB-5FB3CAB9512F}] => (Allow) C:\Users\Agata\AppData\Local\Temp\7zS32C5\HPDiagnosticCoreUI.exe (HP Inc. -> HPDC LP)
FirewallRules: [{608AB2ED-497A-4C62-9065-27D5B5E47E86}] => (Allow) C:\Users\Agata\AppData\Local\Temp\7zS32C5\HPDiagnosticCoreUI.exe (HP Inc. -> HPDC LP)
FirewallRules: [{3AD72AC4-E246-4A8D-8B25-6F0FF6F1576F}] => (Allow) C:\Users\Agata\AppData\Local\Temp\7zS3334\HPDiagnosticCoreUI.exe (HP Inc. -> HPDC LP)
FirewallRules: [{1717A164-09F6-4974-9288-7BEF6C0AB15F}] => (Allow) C:\Users\Agata\AppData\Local\Temp\7zS3334\HPDiagnosticCoreUI.exe (HP Inc. -> HPDC LP)
FirewallRules: [TCP Query User{DAC41750-B5A4-4C20-94C0-B633A18275DB}C:\program files (x86)\common files\hp scan process machine\imageeng.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\common files\hp scan process machine\imageeng.exe Brak pliku
FirewallRules: [UDP Query User{44BEAEB6-155E-43EE-9F35-8AE30ACF97A7}C:\program files (x86)\common files\hp scan process machine\imageeng.exe] => (Allow) C:\program files (x86)\common files\hp scan process machine\imageeng.exe Brak pliku
C:\Users\Agata\AppData\Roaming\Microsoft\Office\Niedawny\spis_midi24.xls.LNK
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Zrobione jessi . Jeśli chodzi o uruchamianie to: po włączeniu Logo Samsung, czarny ekran, "Trwa uruchamianie systemu Windows", czarny ekran, "Zapraszamy do systemu Windows", czarny ekran, "Zapraszamy do systemu Windows", pulpit poprawnie już bez czarnego ekranu. Po uruchomieniu nadal długo trzeba czekać na połączenie z siecią. Czy można te problemy jeszcze naprawić?

 

leliwka

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...