Skocz do zawartości

SuperMemo UX - problem z instalacją


Virtus

Rekomendowane odpowiedzi

 

Zainstalowałem kurs na nowym dysku z Windows 10 Pro, pojawiła się informacja, że instalacja przebiegła prawidłowo. Jednak przy próbie uruchomienia programu wyskoczył komunikat o błędzie.  Zrzut z ekranu wraz z tym komunikatem przesyłam w załączniku.

Zwróciłem się do producenta SuperMemo UX, przesłał mi najnowszy plik instalacyjny, niestety po ponownej instalacji, pojawił się ten sam komunikat o błędzie.1028086963_Konunikat_o_bdzie.thumb.png.7a68c7f7f451b12f26e85d4bd1dfa064.png

Producent napisał: "Następnie prosimy upewnić się, że aplikacja nie jest blokowana przez zainstalowany w systemie program antywirusowy/firewall" - antywirusa nie mam poza Defenderem.

Zarówno zapora jak i Defender działają na ustawieniach domyślnych.

 

Bardzo proszę o pomoc, jesteście ostatnią deską ratunku.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...