Skocz do zawartości
oskur

Problem z wyskakującym komunikatem: ,,Nie można znaleźć pliku skryptu[...]"

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Na moim windows 10 (x64) za każdym razem, kiedy włączam komputer - po chwili pracy wyświetla się okno zatytułowane ,,Windows Script Host" z komunikatem:
,,Nie można znaleźć pliku skryptu
C:/ProgramData/Accounts/Diagnostics.vbs"


Niestety uniemożliwia mi to płynną pracę przy tworzeniu muzyki, ponieważ wyskakujący błąd emituje dźwięk i wyskakuje na środku ekranu >.>
Proszę o pomoc, dziękuję i pozdrawiam:)

Shortcut.txtFRST.txtAddition.txt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wg mnie, wyskakujący komunikat jest najmniejszym problemem, bo masz też liczne infekcje!

 

1) Spróbuj odinstalować te programy:

Online Application (HKLM-x32\...\{5266F634-7B7D-4537-BDDC-98DD6CFCBAA1}) (Version: 2.7.0 - Microleaves) Hidden <==== UWAGA

RelevantKnowledge (HKLM-x32\...\{d08d9f98-1c78-4704-87e6-368b0023d831}) (Version: 1.3.337.407 - TMRG,  Inc.) <==== UWAGa

YoutubeAdBlock (HKLM-x32\...\1655C0CA-7AE7-4012-8502-970C8675E5F8) (Version: 2.0.0.635 - Company Inc.) <==== UWAGA

 

2) Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

Task: {07569B2D-2563-4EA7-B3B0-A5EDC3127371} - System32\Tasks\xdbGJPONaKkXIL => rundll32 "C:\Program Files (x86)\wunGYWhMeqNU2\JOJZUFgktHHkX.dll",#1
Task: {31EB4BD1-1DED-476E-A875-F88939E10FC3} - System32\Tasks\yKMtMHoPoUUExsP2 => rundll32 "C:\Program Files (x86)\vEuomKaIU\OZFkHk.dll",#1
Task: {53A14AA2-C9AC-4AE5-BBF8-978B57768EE4} - System32\Tasks\yYOgS => C:\Users\MSI\AppData\Roaming\mcBHC\yYOgS.vbs
Task: {93B7F5BB-698F-4BE9-A731-B0A0F14D49AB} - System32\Tasks\Updater_Online_Application => C:\Program Files (x86)\Microleaves\Online Application\Online Application Updater.exe [908144 2017-11-02] (MICROLEAVES LTD -> Microleaves) <==== UWAGA
Task: {ABFAFBB2-AD6D-4C3D-8325-085425DD9D19} - System32\Tasks\gkNqfjNoNlLfJVmHB2 => rundll32 "C:\Program Files (x86)\JQNLggXpPPpITxfrDoR\ivQhpYM.dll",#1
Task: {D9115ADD-0E30-460D-81B2-B018171D7154} - System32\Tasks\eVSrriCnrZQlODxsGDB2 => rundll32 "C:\Program Files (x86)\WNVwerPrGBZQC\lJwmWbO.dll",#1
Task: {F6ED5B31-4387-4120-9B80-16CEF716CB21} - System32\Tasks\TzltYpotJgryG2 => C:\Windows\system32\wscript.exe "C:\ProgramData\vAtgRIojrOIejiVB\psVsBPy.wsf"
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\wunGYWhMeqNU2
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\vEuomKaIU
RemoveDirectory: C:\Users\MSI\AppData\Roaming\mcBHC
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\Microleaves
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\JQNLggXpPPpITxfrDoR
RemoveDirectory: C:\Program Files (x86)\WNVwerPrGBZQC
RemoveDirectory: C:\ProgramData\vAtgRIojrOIejiVB
Task: {44BED59D-DF75-4BFC-95E0-261C31AD1B50} - \Diagnostics\Diagnostics -> Brak pliku <==== UWAGA
S2 EventSvc; C:\ProgramData\Microsoft\Windows\EventSvc\eventsvc.exe [360448 2018-07-24] (CloudBees, Inc.) [Brak podpisu cyfrowego] <==== UWAGA
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\EventSvc\eventsvc.exe
R2 SysSvc; C:\Users\MSI\AppData\Local\NtvHost\syssvc.exe [360448 2018-07-24] (CloudBees, Inc.) [Brak podpisu cyfrowego] <==== UWAGA
C:\Users\MSI\AppData\Local\NtvHost\syssvc.exe
U4 AdobeARMservice; Brak ImagePath
U3 aswbdisk; Brak ImagePath
S1 bypxzejj; \??\C:\Windows\system32\drivers\bypxzejj.sys [X]
S1 ceudqnbn; \??\C:\Windows\system32\drivers\ceudqnbn.sys [X]
S3 cpuz140; \??\C:\Users\MSI\AppData\Local\Temp\cpuz140\cpuz140_x64.sys [X] <==== UWAGA
S1 gcsarkfi; \??\C:\Windows\system32\drivers\gcsarkfi.sys [X]
U3 SwitchBoard; Brak ImagePath
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA
IFEO\LogTransport2.exe: [Debugger] 0
GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome <==== UWAGA
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Ograniczenia <==== UWAGA
BHO: Brak nazwy -> {DF1F1901-098E-4B7E-BDAB-BBAD7AEC2086} -> Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {DF1F1901-098E-4B7E-BDAB-BBAD7AEC2086} -> Brak pliku
C:\Windows\System32\Tasks\Updater_Online_Application
C:\Windows\Tasks\Updater_Online_Application.job
2018-09-12 12:26 - 2018-09-12 12:26 - 000000116 _____ () C:\ProgramData\ythdg.exe
2018-09-12 12:25 - 2018-09-12 12:25 - 000011568 _____ () C:\Users\MSI\AppData\Local\InstallationConfiguration.xml
2018-09-12 12:25 - 2018-09-12 12:25 - 000140800 _____ () C:\Users\MSI\AppData\Local\installer.dat
2018-09-12 12:25 - 2018-09-12 12:28 - 001413120 _____ () C:\Users\MSI\AppData\Local\sham.db
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\fik Trujillo Updater\fik Trujillo Updater.lnk
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

3) Zrób nowe logi FRST.

 

jessi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

zaraz to przejrzę ...Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

S3 cpuz148; \??\C:\Windows\temp\cpuz148\cpuz148_x64.sys [X]
c:\Users\MSI\Downloads\qphfdmhuwfuo.txt
RemoveDirectory: C:\Users\MSI\AppData\Roaming\Microleaves
HOSTS:
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

------

Masz dwa antywirusy - pozbądź się jednego z nich.

 

Do usuwania Kaspersky'ego służy Kaspersky Remover - http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208279463

 

Do usuwania Avasta służy Avast Uninstall Utility - http://www.avast.com/uninstall-utility

 

jessi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Cytat

Kaspersky Secure Connection (HKLM-x32\...\{F10AA188-7166-430E-8810-FEAB2AD73DE3}) (Version: 19.0.0.1088 - Kaspersky Lab) Hidden
Kaspersky Secure Connection (HKLM-x32\...\InstallWIX_{F10AA188-7166-430E-8810-FEAB2AD73DE3}) (Version: 19.0.0.1088 - Kaspersky Lab)

W logach są widoczne obiekty Kaspersky'ego, ale one chyba pochodzą od tych powyższych programów, więc ich nie ruszam.

 

Tylko kosmetyka:

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

S3 klids; \??\C:\ProgramData\Kaspersky Lab\AVP19.0.0\Bases\klids.sys [X]
C:\Users\MSI\Downloads\edkzqzfyrk.txt
C:\Users\MSI\Downloads\ijytzqbcrkqtuv.txt

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Powinno już być OK.

 

jessi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...