Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, z jakiegoś powodu nie działa mi Wiersz Poleceń. Uruchamia się i po sekundzie wyłącza. Ponad to od jakiegoś czasu za każdym uruchomieniu laptopa, podczas ładowania pulpitu włącza się folder 'Biblioteki'.

Dodam, że korzystam z Windowsa 10, laptop Lenovo Legion Y520 ściślej mówiąc. Pod spodem załączam logi ze skanu FRST. Będę bardzo wdzięczy za pomoc w usunięciu tego problemu :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jest szkodliwy SOUNDMIXER!

 

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

HKU\S-1-5-21-3334419888-3004451120-190359320-1001\...\Winlogon: [Shell] %comspec% <==== UWAGA
HKU\S-1-5-21-3334419888-3004451120-190359320-1001\...\Command Processor: @mode 20,5 & tasklist /FI "IMAGENAME eq SoundMixer.exe" 2>NUL | find /I /N "SoundMixer.exe">NUL && exit & if exist "C:\Users\torba\AppData\Roaming\Microsoft\SoundMixer\SoundMixer.exe" ( start /MIN "" "C:\Users\torba\AppData\Roaming\Microsoft\SoundMixer\SoundMixer.exe" & tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) else ( tasklist /FI "IMAGENAME eq explorer.exe" 2>NUL | find /I /N "explorer.exe">NUL && exit & explorer.exe & exit ) <==== UWAGA
RemoveDirectory: C:\Users\torba\AppData\Roaming\Microsoft\SoundMixer
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
Task: {1A1DFE9C-F1FD-44A3-8CFC-17B9D619D913} - System32\Tasks\App Explorer => C:\Users\torba\AppData\Local\Host App Service\Engine\HostAppServiceUpdater.exe [7448744 2019-03-07] (SweetLabs Inc. -> SweetLabs, Inc) <==== UWAGA
Task: {5E302303-8311-4E98-9FE6-120B9A3C57DF} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3334419888-3004451120-190359320-1001 -> DefaultScope {5C20AC03-4FA5-4FC0-8661-3971789DC50F} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3334419888-3004451120-190359320-1001 -> {5C20AC03-4FA5-4FC0-8661-3971789DC50F} URL =
CHR Extension: (AVG Secure Search) - C:\Users\torba\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ndibdjnfmopecpmkdieinmbadjfpblof [2018-01-11]
S3 BRDriver64_1_3_3_E02B25FC; \??\C:\ProgramData\BitRaider\support\1.3.3\E02B25FC\BRDriver64.sys [X]
S3 USBPNPA; \SystemRoot\system32\drivers\CM10864.sys [X]
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Odinstaluj te programy:

Cytat

Lenovo App Explorer (HKU\S-1-5-19\...\Host App Service) (Version: 0.272.1.560 - SweetLabs for Lenovo) <==== UWAGA
Lenovo App Explorer (HKU\S-1-5-20\...\Host App Service) (Version: 0.272.1.560 - SweetLabs for Lenovo) <==== UWAGA
Lenovo App Explorer (HKU\S-1-5-21-3334419888-3004451120-190359320-1001\...\Host App Service) (Version: 0.273.3.214 - SweetLabs for Lenovo) <==== UWAGA

 

 

Napisz, czy problem znikł?

 

jessi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...