Skocz do zawartości

Spadek predkosci internetu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym prosić o pomoc, gdyż sam już nie wiem co jest nie tak z moim laptopem. Korzystam z internetu orange przez wifi (router funbox 2.0 jest w drugim pokoju). Z niewyjaśnionych dla mnie przyczyn raz internet chodzi dobrze, a raz predkosc spada prawie do zera. Czasem pomaga restart laptopa, ale z reguły to nic nie daje, bo ta predkosc utrzymuje sie mimo na minimalnej ilosci mimo restartow sieci i laptopa. Co moze byc tego przyczyna? Myslalem na poczatku, ze problemem jest kilka urzadzen podlaczonych do sieci przez co spada przepustowosc (mam internet 20mbs) jednak na innych urzadzeniach internet chodzi dobrze, tylko na tym moim laptopie dzieja sie takie cuda... Był pół roku temu w serwisie jednak oczywiscie zadnych bledow nie wykryli :) Karty sieciowie w menedzerze mam zaktualizowane, windows update tez zaktualizowany, programy niepotrzebne wylaczone. 

 

 

 

 

 

 

 

Screenshot_34.png Screenshot_33.png Screenshot_20 (30).png Screenshot_19 (28).png Screenshot_15 (31).png

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Screenshot_36.png
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie widzę tu żadnej infekcji.

 

Wyłączymy niektóre "rzeczy" z Autostartu:

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2297807475-387987250-3871992064-1001 -> DefaultScope {E6E999A0-ECE0-472D-88EE-487F26EFDB0B} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2297807475-387987250-3871992064-1001 -> {E6E999A0-ECE0-472D-88EE-487F26EFDB0B} URL =
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Ograniczenia <==== UWAGA
HKLM\...\Run: [WinZip UN] => C:\Program Files\WinZip\WZUpdateNotifier.exe [2862032 2018-04-22] (Corel Corporation -> Corel Corporation)
HKLM\...\Run: [WinZip PreLoader] => C:\Program Files\WinZip\WzPreloader.exe [124032 2018-04-22] (Corel Corporation -> WinZip Computing)
HKLM\...\Run: [WinZip FAH] => C:\Program Files\WinZip\FAHConsole.exe [436416 2018-04-22] (WinZip Computing LLC -> WinZip Computing, S.L.)
HKLM\...\Run: [DAX2_APP] => C:\Program Files\Dolby\Dolby DAX2\DAX2_APP\DolbyDAX2TrayIcon.exe [829632 2016-06-24] (Dolby Laboratories, Inc. -> )
HKLM-x32\...\Run: [Lightshot] => C:\Program Files (x86)\Skillbrains\lightshot\Lightshot.exe [225944 2017-04-11] (OOO Lightshot -> )
FF ProfilePath: C:\Users\Acer\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\qrvz60c8.Domyślny użytkownik [nie znaleziono] <==== UWAGA
2019-04-17 01:09 - 2019-04-17 01:09 - 000000076 _____ C:\WINDOWS\system32\筐ᘆǴ
C:\Users\Acer\Desktop\Pulpit Acer\Programy\odzyskiwanie danych\7-Data Recovery Suite.lnk
C:\Users\Acer\Desktop\Pulpit Acer\Programy\MyPhoneExplorer.lnk
Task: {1193D352-0270-46C0-9E28-C4426DD230AE} - System32\Tasks\ACCBackgroundApplication => C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\ACCStd.exe (Acer Incorporated -> )
Task: {29F6A4BD-9D1F-47FF-B813-5A6D87B9EFFD} - System32\Tasks\ACCAgent => C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\LiveUpdateAgent.exe (Acer Incorporated -> )
Task: {64531F71-19BE-4ED4-9DC1-5C24498C3CB9} - System32\Tasks\Acer Collection Monitor Application => C:\Program Files (x86)\Acer\Acer Collection\ACEMon.exe (Acer Incorporated -> Acer Incorporated)
Task: {6A84176A-7484-43E4-8963-5F2764B60149} - System32\Tasks\DashlaneUpgradeCheck => net [Argument = start "Dashlane Upgrade Service"]
Task: {6EF2E2DE-DD18-4749-A638-FF7FEE0EF3F2} - System32\Tasks\FubToolByPLD => C:\OEM\Preload\FubTool\FubTool.exe (Acer Incorporated -> )
Task: {7614F24B-F1DB-4998-BD98-FB33E09A3A10} - System32\Tasks\update-sys => C:\Program Files (x86)\Skillbrains\Updater\Updater.exe (OOO Lightshot -> TODO: <Company name>)
Task: {8EE4DE80-07B9-426D-935A-026A7975B7D8} - System32\Tasks\ACC => C:\Program Files (x86)\Acer\Care Center\LiveUpdateChecker.exe (Acer Incorporated -> )
Task: {906827CB-080F-4A57-8624-9C8EDBE29E4D} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office ClickToRun Service Monitor => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\ClickToRun\OfficeC2RClient.exe (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {91963C68-36B4-447B-9D6E-497DA654ED92} - System32\Tasks\WinZip Update Notifier 2 => C:\Program Files\WinZip\WZUpdateNotifier.exe (Corel Corporation -> Corel Corporation)
Task: {928780E4-D98D-41F4-B444-46387EB8ED9D} - System32\Tasks\WinZip Update Notifier 1 => C:\Program Files\WinZip\WZUpdateNotifier.exe (Corel Corporation -> Corel Corporation)
Task: {AED20134-1CE7-4CEB-BEF7-4BB607A4DDD2} - System32\Tasks\Quick Access => C:\Program Files\Acer\Acer Quick Access\QALauncher.exe (Acer Incorporated -> Acer Incorporated)
Task: {B301D6FF-FECC-4AF2-9339-5AF0577A4238} - System32\Tasks\klcp_update => CodecTweakTool.exe
Task: {B676EE64-7FEA-463A-A73E-B97CAACA8705} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office Feature Updates => C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesCommonX64\Microsoft Shared\Office16\sdxhelper.exe (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {B7665019-A5F5-47FE-9381-A3B78AC5D4D8} - System32\Tasks\Acer Collection Application => C:\Program Files (x86)\Acer\Acer Collection\ACEStd.exe (Acer Incorporated -> )
Task: {D1262535-7968-4F41-835D-4E6EDD997938} - System32\Tasks\Software Update Application => C:\ProgramData\OEM\UpgradeTool\ListCheck.exe (Acer Incorporated -> Acer Incorporated)
Task: {D64742C2-9F14-49D6-B2AF-18110A0A52DF} - System32\Tasks\update-S-1-5-21-2297807475-387987250-3871992064-1001 => C:\Program Files (x86)\Skillbrains\Updater\Updater.exe (OOO Lightshot -> TODO: <Company name>)
Task: {D8A29C33-4895-48DB-9870-DF16D7E4BF4C} - System32\Tasks\Overwolf Updater Task => C:\Program Files (x86)\Overwolf\OverwolfUpdater.exe (Overwolf Ltd -> Overwolf LTD)
Task: {FE50DA66-8A63-4556-85E4-91B01F67F5A1} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe (Adobe Systems, Incorporated -> Adobe Systems Incorporated)
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S.
W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Załóż temat w dziale https://www.fixitpc.pl/forum/44-sieci/

Może tam znajdzie się ktoś, kto będzie potrafił Ci pomóc?

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...