Skocz do zawartości

Brak możliwości instalacji sterowników (coś blokuje i usuwa już będące w systemie)


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Tracę powoli nadzieję że uda się go usprawnić bez reinstalacji Windowsa, ale że nadzieja umiera ostatnia to proszę o pomoc. Od paru dni, dokładnie od 5 zauważyłem że z komputerem zaczęło dziać się coś dziwnego. Urządzenia podłączane pod usb przestały działać choć jeszcze chwilę wcześniej działały bez problemu, próba instalacji sterowników kończy się niepowodzeniem albo z powodu "Instalator napotkał nieznany błąd" albo brak możliwości uzyskania dostępu do pliku lub jeszcze inne których nie zapamiętałem.

 

Kolejny objaw jaki się pojawił to przestał działać Windows Update i wisi w nim instalacja sterowników do chyba większości sprzętu w komputerze ale każda próba aktualizacji kończy się fiaskiem.

Błędy jakie się pojawiają to:

2018-‎10-‎06 — 0x8007001f

2018-‎10-‎06 — 0x800703f1

‎2018-‎10-‎06 — 0x80246007

 

Na to wszystko w dniu wczorajszym zaczął sypać się jeszcze antywirus a na chwilę obecną (po reinstalacji) w ogóle już nie działa.

 

Podpowiedzcie proszę czy jest jeszcze dla niego nadzieja bo już powoli nie mam pomysłów co robić.

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

2018-10-07 (1).png 2018-10-07 (2).png 2018-10-07.png
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W logach nie widzę żadnej infekcji.

 

Tylko kosmetyka:

Uruchom FRST. Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+Y.
Otworzy się Notatnik - wklej do niego:

Spoiler

Task: {AEAE4790-0959-454A-8AF6-E8F3F845E210} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F60EEC3A-35E2-467D-B23D-E95C6EF35DA6} - System32\Tasks\Hewlett-Packard\HP Support Assistant\HP Support Assistant printer driver installation => C:\Windows\TEMP\sp81446.exe <==== UWAGA
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== UWAGA
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
FF Plugin HKU\S-1-5-21-1399775811-4254346129-2456419357-1001: ubisoft.com/uplaypc -> C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\npuplaypc.dll [Brak pliku]
C:\Users\Grzegorz\OneDrive\BACKUP\Desktop\Nmap - Zenmap GUI.lnk
EmptyTemp:

Na klawiaturze naciśnij jednocześnie CTRL+S. W FRST kliknij na Fix (NAPRAW).

 

Co do problemu, to Moderator powinien przesunąć temat do działu https://www.fixitpc.pl/forum/59-windows-10/

Jeśli nie przesunie, to sam tam założysz temat.

 

jessi

 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...