Skocz do zawartości

Częste restarty, blue screeny, zawieszanie i wolna praca laptopa.


lidkaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie :)

 

Od jakiegoś czasu mój laptop sam się resetuje. Bywa, że zaraz po włączeniu na ekranie logowania. Bywa, że chwilę później.Ten problem mam niemal codziennie.

 

Przy przeglądaniu internetu bardzo spowalnia i pojawiają się blue screeny. To rzadziej, ale jest.

 

Bardzo słabo znam się na komputerach. Patrzyłam w dziennik zdarzeń. Jest tam dużo błędów, ale nic mi one nie mówią.

 

Przeskanowałam system esetem online, malwarebytes, ccleaner. Nic nie znalazło.

 

Bardzo proszę Was o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

 

Pozdrawiam Lidka.

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Wpisz w pole wyszukiwania menu start eventvwr - > wybierz dzienniki systemu windows - > wybierz aplikacja p.p.m zapisz wszystkie zdarzenia jako ( .evtx ) - > zapisany plik podaj tutaj.   To samo wykonaj dla pozycji "system"

 

Podaj również wszystkie pliki z folderu C:\Windows\Minidump w celu analizy.

 

Warto byłoby sprawdzić w czasie rzeczywistym wykorzystanie zasobów komputera przy użyciu systemowego monitora zasobów.  Aby uruchomić "Monitor zasobów", wpisz w menu Start "resmon" i wciśnij [Enter].
 
W zakładce dysk pogrupuj od największego pozycję [ razem ], w zakładce cpu pogrupuj od największego pozycje [ procesor cpu ],
w zakładce sieć ustaw od największego pozycję [ razem ]
w zakładce pamięć ustaw od największego pozycję [ prywatne KB ]
 
Następnie podczas korzystania z komputera należy na bieżąco obserwować jakie procesy najbardziej obciążają ( cpu, dysk, sieć, pamięć ), a także ogólne wykorzystanie na każdej z zakładek.
Ewentualnie podaj zdjęcia z zakładki przegląd z momentów gdy wykorzystanie zasobów będzie największe ( patrz zielone kwadraciki, dla pamięci niebieski ).

Odnośnik do komentarza

Witam ! :)

 

Nie mogę sobie poradzić z prośbą o :

"1. Dostarcz przefiltrowany raport z opcji sfc /scannow." 

Jest opis, ale ja tak mało znam się, że jakoś nie radzę sobie z tym :(

 

Folder C:\Windows\Minidump mam pusty.

Nie wiem, czy zawsze tak jest, czy może to wina tego, że po kolejnym dziś rano samoczynnym wyłączeniu się laptopa przeczyściłam go Ccleanerem.

 

Z monitora zasobów w czasie rzeczywistym widzę, że CPU i sieć mocno skacze.

Dołączam raport z dysku.

Raporty z dziennika zdarzeń nie chcę mi się tutaj wczytać. Chyba za duże. W instrukcji jest by w takich wypadkach wklejać na wklej.org, tylko robię to pierwszy raz i chyba coś nie tak, bo nie wiem gdzie to zapisuje. jakiś link do pokazania, czy coś w tym rodzaju :(

 

 

Crystaldisk.txt

Odnośnik do komentarza

Nie znajduję tego memory.dmp.

Ani w lokalizacji C:\Windows\MEMORY.DMP ani dając opcję "szukaj" w Total Commander. Mam włączone pokazywanie plików ukrytych i systemowych.

W tej chwili najbardziej obciążają system procesy przeglądarki. Nie ma znaczenia z której korzystam Chrome, FF czy opera. CPU skacze mocno.

Wtyczek nie mam do nich za dużo.

Odnośnik do komentarza

Witam , mam taki sam problem z BLUE SCREENAMI. To się dzieje niespodziewanie, a szczegółnie gdy w coś zagram.

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7600.2.0.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    124
  BCP1:    00000000
  BCP2:    87E18024
  BCP3:    B2014000
  BCP4:    00000175
  OS Version:    6_1_7600
  Service Pack:    0_0
  Product:    768_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\112717-14040-01.dmp
  C:\Users\Admin\AppData\Local\Temp\WER-31746-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
 

Odnośnik do komentarza

Ciężko jest pomóc w sytuacji gdy autor tematu nie podaje w zasadzie żadnych informacji, które mogłyby pomóc ( post 4 i 3 ).
lidkaa wykonaj tzw. "czysty rozruch" LINK i sprawdź jaka będzie sytuacja.
Czy problem występuje również w trybie awaryjnym LINK
 
Dobrzy byłoby także sprawdzić jakie są temp. w tym cpu pod obciążeniem np. w hwinfo LINK ( post 4 )
Jeżeli tego nie ogarniesz powinnaś poprosić kogoś kto będzie mógł ci pomóc.

andriu1991 powinieneś założyć osobny temat i dostarczyć pliki z tej lokalizacji C:\Windows\Minidump, jak i wyniki z pomiarów temp. LINK ( post 4 )

Odnośnik do komentarza

Witaj! :)

 

Wstawiłam raporty z dziennika zdarzeń na ten hosting co podałeś mi powyżej. Może one coś rozjaśnią troszkę. :)

 

Link do pliku: dziennikaplikacja.evtx http://uploadfile.pl/pokaz/1281410---xtrh.html

Link do pliku: system.evtx http://uploadfile.pl/pokaz/1281412---nhhe.html.

 

Resztę Twoich zaleceń postaram się wykonać jak najszybciej, jak tylko będę mogła.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza

Nie wiem co znaczy "przefiltrowany" raport :)

Czytam ten poradnik i nie wiem czy o to chodziło.

Jako administrator uruchomiłam cmd. Wpisałam polecenie sfc /scannow.

Tylko, że na zdjęciach w poradniku cała ścieżka to C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow, a u mnie była C:\user\user>sfc /scannow. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie.

Skan zakończył się komunikatem :Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie znalazła naruszeń integralności.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...