Skocz do zawartości

Aplikacje się uszkadzają, procesy zajmują pamięć.


pabl00

Rekomendowane odpowiedzi

Podejrzewam u siebie wirusy ponieważ aplikacje mi sie same uszkadzają i muszę je instalować od początku. Mam też procesy który zabierają mi 25% użycia procesora - ADKOSD2.exe i svchost (netsvcs). Razem 60% użycia procesora. Mam też problem z uruchamianymi aplikacjami autostartu, nie wiem które wyłączyć. Jeszcze mam taki komunikat na starcie.

 

EDIT.

Mam dwie karty graficzne, zintegrowana intel i dedykowana nvidia. Jak sprawdzić z jakiej karty korzysta system?

Addition.txt

FRST.txt

post-13234-0-38210000-1476979014_thumb.jpg

Shortcut.txt

gmer12.txt

post-13234-0-81820000-1477123454_thumb.jpg

Edytowane przez pabl00
Poprawiony temat.
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Ile jeszcze czekać za pomocą? tydzień..? Jak podane logi już będą przestarzałe. Mój temat czeka 25 godzin, a nowe tematy które mają 3 godziny otrzymały już pomoc.

Jeden temat nowszy niż Twój został przetworzony (bo w nim była aktywna infekcja i trzeba było działać szybko, by zapobiec załadowaniu większej ilości śmieci), inne były starsze. Ja mam zaległości z całego tygodnia i nie wyrabiam.

 

 

Temat przenoszę do działu Windows. Brak jakichkolwiek oznak infekcji. Logi z FRST zrobiłeś w niepoprawnym środowisku. Zgłoszenie zablokowanej usługi BFE i wielu usług w stanie nierozpoznanym "U" oraz "uszkodzenia WMI" i "niepowodzenie przy listowaniu..." w logu FRST to typowy objaw uruchomienia FRST w piaskownicy COMODO. Musiałeś widzieć zieloną obwódkę naokoło okna FRST. FRST uruchomiony z poziomu piaskownicy COMODO nie działa poprawnie, nie ma dostępu do skanowanych obszarów, a żadnych zmian za jego pomocą nie można prowadzić (są wirtualne i zostaną odkręcone przez COMODO). To uwagi na przyszłość, nowe logi FRST nie są mi tu potrzebne, by ocenić sytuację. Przy okazji, wszystkie logi FRST są w złym kodowaniu ANSI a nie poprawnym UTF-8 - czyżbyś je zapisywał ręcznie do nowych plików?

 

 

Podejrzewam u siebie wirusy ponieważ aplikacje mi sie same uszkadzają i muszę je instalować od początku.

Co to konkretnie oznacza i jakie aplikacje masz na myśli? Czy nie chodzi tu aby o błędy typu "Odmowa dostępu"? W takiej sytuacji oczywiście pierwszy podejrzany to COMODO.

 

 

Mam też procesy który zabierają mi 25% użycia procesora - ADKOSD2.exe i svchost (netsvcs). Razem 60% użycia procesora.

ADKOSD2.exe to proces od instalacji "ATK Package" niezbędnej do obsługi touchpada oraz klawiszy funkcyjnych laptopa i tu raczej nic się nie da zdziałać.

 

HKLM-x32\...\Run: [ATKOSD2] => C:\Program Files (x86)\ASUS\ATK Package\ATKOSD2\ATKOSD2.exe [406328 2013-11-20] (ASUSTek Computer Inc.)

 

svchost hostuje dużo usług i należy zdefiniować o które wystąpienie chodzi. Prawoklik na ten konkretny svchost > Przejdź do usług > wypisz podświetlone. Jeśli w zestawie będzie Windows Update, upewnij się że masz zainstalowane te dwie łaty (pierwsza wymagana dla tej drugiej): KB3020369 + KB3172605.

 

 

Jeszcze mam taki komunikat na starcie.

Błąd ACMON produkuje zadanie w Harmonogramie od instalacji "ASUS Splendid Video Enhancement Technology":

 

Task: {88F5CD44-9B35-4159-A19A-01EB20EE1FEA} - System32\Tasks\ACMON => C:\Program Files (x86)\ASUS\Splendid\ACMON.exe [2016-10-18] (ASUS)

 

Możliwe postępowanie do wyboru:

- Tylko wyłączyć zadanie w Harmonogramie za pomocą przystawki taskschd.msc.

- Kompletnie odinstalować tę aplikację, to jest Asusowe "polepszanie jakości ekranu" i nie jest niezbędne.

 

 

Mam dwie karty graficzne, zintegrowana intel i dedykowana nvidia. Jak sprawdzić z jakiej karty korzysta system?

Status i wymuszanie powinny być dostępne z poziomu panelu sterowania Nvidia. Sprawdź czy masz opcję podobną do tej która pokazuje które GPU jest w użyciu: KLIK.

Odnośnik do komentarza

Ile jeszcze czekać za pomocą? tydzień..? Jak podane logi już będą przestarzałe. Mój temat czeka 25 godzin, a nowe tematy które mają 3 godziny otrzymały już pomoc.

@pabl00 - Nie rozumiem Twojej roszczeniowej, agresywnej postawy i pretensji. Po pierwsze to pomoc jest darmowa, więc to powinno zamknąć już wszelkie tego typu uwagi. Po drugie nie jesteś na forum od wczoraj ( ponad dwa lata) więc powinieneś wiedzieć generalnie, że Picasso jest jedna, nie zawsze ma czas, jej czas jest ograniczony, jest cały ogrom postów, na które może pewnie odpowiadać tygodniami, a do tego czasami ludzie czekają na odpowiedź bardzo długo jak jej nie ma (dni, tygodnie). Taką postawą jak wyżej nic nigdy nie zdziałasz, a tylko psujesz nerwy, i zniechęcisz do swojej osoby, sugeruję więc by takich komentarzy więcej nie było.

Odnośnik do komentarza

Te dwie łaty podane przez Ciebie nie chcą się zainstalować. No niestety ten laptop nie jest w 100% kompaktywny z siódemką  System jakoś chodzi i tak zostanie.

Na dysku mam też drugi system windows 10. Tam też jest trochę poprawek ponieważ jest zasyfiony aplikacjami Asusa i ciągle się coś aktualizuje. Mógłbym w tym temacie podać screena zainstalowanych aplikacji wtedy powiecie mi które można usunąć i logi żeby upewnić się że system jest czysty?

Odnośnik do komentarza

Czy podjąłeś jakieś kroki z tym ACMON?

 

 

Te dwie łaty podane przez Ciebie nie chcą się zainstalować.

Jakie komunikaty widzisz?

 

 

Na dysku mam też drugi system windows 10. Tam też jest trochę poprawek ponieważ jest zasyfiony aplikacjami Asusa i ciągle się coś aktualizuje. Mógłbym w tym temacie podać screena zainstalowanych aplikacji wtedy powiecie mi które można usunąć i logi żeby upewnić się że system jest czysty?

Inna platforma, więc nowy temat w dziale Windows 10. Obrazek z zainstalowanych aplikacji zbędny - log FRST Addition podaje szczegółową listę zainstalowanych (wliczając ukryte niewidoczne z poziomu Panelu sterowania).

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...