Skocz do zawartości
Igorrodz

Windows 10 - "znika" internet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Posiadam takie trio -

1) Windows 10

2) (karta WiFi) TP-Link TL-WN951N ver.1.0  (w menadżerze jako Qualcomm Atheros AR5008X Wireless Network Adapter)

3) (router) TP-Link TL-WR1043ND ver.1.0

 

Mój problem polega na tym, że na pececie internet co kilka, kilkanaście sekund "znika" dostęp do internetu. Co robię - rozłączam połączenie z siecią (routerem) i załączam na nowo, co pozwala na kilku, kilkudziesięcio sekundowe działanie internetu po czym problem się ponawia. Nie jest to chyba problem z samym routerem ponieważ posiadam ciągłe, niczym nie przerywane połączenie ze smartfonem oraz tabletem - z urządzeniami z systemem Android  (jedno to wersja 4.4.2 a drugie to wersja 5.1.1).

 

I teraz - co zrobić, aby rozwiązać problem, aby połączenie z internetem było ciągłe? Nadmienię, ze zaktualizowałem już sterownik do najnowszego dostępnego na stronie http://www.tp-link.com.pl/download/TL-WN951N.html

 

Z góry dziękuję za pomoc

Igor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki za pomoc! :cheer:

 

 

 

 

 

Problem rozwiązałem w ten sposób że (niestety) po prostu bardzo długim kablem podłączyłem płyt główną do routera (połączenie ethernet) - inne sposoby rozwiązania problemu zawiodły. Widać Windows 10 i urządzenia TP-Linka po wifi nie są kompatybilne...  :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...