Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie skanów FRST i OTL


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam prośbę o sprawdzenie czy wszystko gra po przekierowaniach na law-cośtam... .

Router powinien być całkowicie czysty. Robiłem skany combofix'em w awaryjnym i normalnym trybie dodatkowo avast pełne skanowanie w systemie i przed włączeniem systemu, adwcleaner i malwarebytes. Programy te powykrywały dożo rzecczy i do kwarantanny, lecz teraz jest duży problem ponieważ na innym forum mi doradzali i napisali mi fix'a do FRST i zrobiłem później kazali mi usunąć C:/FRST , ja bezmyślnie usunąłem to normalnie Shift + Del bez trybu awaryjnego ... no a dalej odmówiło mi dostępu do pliku a reszta wyparowała było tam 256mb śmiecia .

 

Proszę o pomoc i radę z góry dziękuję .

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

OTL.Txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
lecz teraz jest duży problem ponieważ na innym forum mi doradzali i napisali mi fix'a do FRST i zrobiłem później kazali mi usunąć C:/FRST , ja bezmyślnie usunąłem to normalnie Shift + Del bez trybu awaryjnego ... no a dalej odmówiło mi dostępu do pliku a reszta wyparowała było tam 256mb śmiecia

 

nie bardzo rozumiem, o co Ci chodzi?

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Cóż chodzi o to ,że użytkownik kazał mi usunąć folder FRST na dysku C (Systemowym) . W folderze tym znajdował się folder kwarantanna z plikami unieruchomionymi przez FRST. Używając kombinacji klawiszy Shift + Del (Trwałe usuwanie) chciałem usunąć ten folder , lecz niestety chwilę po rozpoczęciu operacji wyskoczył mi komunikat, że potrzebuję uprawnień administratora do usunięcia jednego z folderów w kwarantannie i musiałem kliknąć pomiń. Następny komunikat był o tym ,że nie można usunąć reszty wybranych plików ponieważ nie można ich tam odnaleźć (określiłem to jako wyparowanie) nie wiem jak jaśniej to wyrazić   ale najbardziej proszę o sprawdzenie logów po przekierowaniach .

I mam jeszcze taki problem po resecie routera nie mogę podłączyć się do internetu na NetBooku za każdą próbą dostaję komunikat: "System Windows nie mógł nawiązać połączenia z siecią (nazwa)"

Odnośnik do komentarza

1) Odinstaluj:

Browsers Protector (HKLM\...\Browsers Protector) (Version: 1.0.0.0 - Publisher Name) <==== ATTENTION

(jeśli pojawi się pytanie: "czy tylko usunąć z listy" - to zgódź się)

 

2) Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej to:

 

:OTL
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename,S: S", ""
FF - prefs.js..browser.search.order.1,S: S", ""
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine,S: S", ""
[2012/05/06 16:58:39 | 000,000,000 | ---D | M] (z) -- C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions\{ec33fa85-a9a7-3893-31d6-35aacbe8e69f}
O2 - BHO: (AllTubeaNoAds) - {AB608946-D5ED-0C64-1ACA-8F658686E2C9} - C:\ProgramData\AllTubeaNoAds\qw1.dll File not found

:Reg
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-2744727062-2866847131-1637843027-1011\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"=-

:Commands
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj Skrypt. Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie.

 

=============================================================

 

I mam jeszcze taki problem po resecie routera nie mogę podłączyć się do internetu na NetBooku za każdą próbą dostaję komunikat: "System Windows nie mógł nawiązać połączenia z siecią (nazwa)"

Podaj link, gdzie była udzielana pomoc - może był jakiś błąd w usuwaniach?

 

jessi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...