Skocz do zawartości

Strony się nie ładują, wolno ładują lub ładują do połowy


Rekomendowane odpowiedzi

Czy mogę prosić o sprawdzenie logów?

 

Od dość dawna mam problem z wczytywaniem stron. Problem chyba narastał wraz z pojawianiem się kolejnych toolbarów i rootkitów. Wydaje mi się, że wszystkie zostały już usunięte, ale problem nie zniknął. Czasem trzeba odświeżać stronę z 5 razy, zanim się załaduje, czasem i to nie pomaga. Na Chromie problem się powtórzył. Transfer mam w normie.

Shortcut.txt

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

OTL.Txt

Gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

  • Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

 

 

 

Task: {25A6EC9B-7D8D-4520-9426-85180A9EEEB8} - System32\Tasks\4320 => Wscript.exe C:\Users\JA\AppData\Local\Temp\launchie.vbs //B

Task: {304E4752-CFC9-4B54-923B-6BF23386BEA0} - \QtraxPlayer No Task File <==== ATTENTION

Task: {716C595D-2265-47A0-8587-06CDBF511198} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File <==== ATTENTION

Task: {E2D34351-2564-4416-A6B4-73C0725AD049} - System32\Tasks\{EE3D62CB-3607-4656-892F-F7EB4C4761F9} => Firefox.exe

C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\mozjs.dll

HKLM-x32\...\Run: [DApp] => C:\Program Files\PCDApp\start.vbs

HKLM\...\Policies\Explorer: [EnableShellExecuteHooks] 1

HKU\S-1-5-21-1427198255-2518711745-748073939-1000\...\Policies\system: [DisableChangePassword] 0

HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.google.com/ie

CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION

S3 esgiguard; \??\C:\Program Files\Enigma Software Group\SpyHunter\esgiguard.sys [X]

S3 massfilter; system32\drivers\massfilter.sys [X]

S3 massfilter_hs; system32\drivers\massfilter_hs.sys [X]

S1 SASDIFSV; \??\C:\Users\JA\AppData\Local\Temp\SAS_SelfExtract\SASDIFSV64.SYS [X]

S1 SASKUTIL; \??\C:\Users\JA\AppData\Local\Temp\SAS_SelfExtract\SASKUTIL64.SYS [X]

S1 VIAPFD; \SystemRoot\System32\Drivers\VIAPFD.SYS [X]

S3 zgwhsmdm; system32\DRIVERS\gwhsmdm.sys [X]

S3 ZTEusbmdm6k; system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys [X]

S3 ZTEusbnmea; system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys [X]

S3 ZTEusbser6k; system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys [X]

HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\26871035.sys => ""="Driver"

HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\75853406.sys => ""="Driver"

HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\26871035.sys => ""="Driver"

HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\75853406.sys => ""="Driver"

Reboot:

 

 

 

 

 

  • Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST (w tym samym folderze gdzie znajduje się FRST). Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. Powstanie plik fixlog.txt w tym folderze.

 

  • Firefox:

- Menu Historia > Wyczyść historię przeglądania

- Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Rozszerzenia może trzeba będzie ponownie zainstalować.

 

  • Google Chrome:

- Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki.

- W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.

- Ustawienia > karta Historia > wyczyść

 

  • Zrób nowy log FRST - dołącz (bez Addition i Shortcut). Pokaż też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner.
Odnośnik do komentarza

Nie wszystko poszło zgodnie z planem, a właściwie nic, bo dalej jest, jak było. Po naprawie w FRST Firefox nie odpalił, pojawił się błąd "Couldn't load XPCOM", więc próbowałam przerzucić go do Autostartu, nic to nie dało, więc skończyło się zainstalowaniem Firefoxa od nowa. Co do Chrome'a - zapomniałam napisać, że on w ogóle wcześniej nie działał, zostały tylko jakieś resztki po dezinstalacji na C. Wrzucam logi.

FRST2.txt

Fixlog.txt

AdwCleaner.txt

Odnośnik do komentarza

  • Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

 

 

S1 StarOpen; C:\Windows\SysWow64\Drivers\StarOpen.sys [5632 2006-07-24] ()

C:\Windows\SysWow64\Drivers\StarOpen.sys

Reg: reg delete HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f

Reboot:

 

 

 

  • Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST (w tym samym folderze gdzie znajduje się FRST). Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany.

 

 

  • Odinstaluj Jave i zainstaluj najnowszą wersję.
  • Zaktualizuj:

        - Adobe AIR

        - Adobe Flash Player 11 ActiveX

        - Adobe Flash Player 11 Plugin

        - Adobe Reader 9.5.1 - Polish

        - Adobe Shockwave Player

 

Problemów z przywracaniem i aktualizacjami systemu nie miałaś? Tutaj podobny temat:

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-performance/system-restore-error-code-0xc0000022/f853f535-f052-49a5-bc85-e8ebd6243d13

 

  • Wykonaj sprawdzanie dysku:  Start > wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator > wpisz i enter : chkdsk /f /r

          Podczas restartu powinno się wykonać sprawdzanie dysku. Daj znać co znalazło albo otwórz Dziennik zdarzeń, w sekcji Aplikacja wyszukaj Żrodło Wininit numer 1001, pobierz jego Szczegóły, skopiuj je i wklej.

 

 W sumie nawet nie napisałaś co to za akcje miałaś z Rootkitami i toolbarami. Możez również spróbować odinstalować AVASTa na próbę i sprawdzić jak będzie działała przeglądarka.  Nic więcej nie wymyślę i nie chcę ingerować głębiej.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...