Skocz do zawartości

Włamanie na Paypal - podejrzenie keyloggera


Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj zauważyłem, że ktoś mi ukradł pieniądze z Paypala i natychmiast zgłosiłem to do Paypala .

Mam Antywirusa MSE i nic mi nie wykrywa. Znając życie w Polsce to kradzież kwoty/mienia do 400 zł są uważane za wykroczenie, a mi ktoś ukradł 120 zł z konta więc na Policję nie ma co iść, bo wiadomo Polska ...

Proszę o sprawdzenie logów .

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Witam dzisiaj zauważyłem, że ktoś mi ukradł pieniądze z Paypala....

Znając życie w Polsce to kradzież kwoty/mienia do 400 zł są uważane za wykroczenie, a mi ktoś ukradł 120 zł z konta więc na Policję nie ma co iść, bo wiadomo Polska ...

Jeżeli ukradł Tobie ktoś (?) kasę z PayPal, to aby tej kradzieży dokonać musiał włamać się na twoje konto. Za włam kodeks karny przewiduje karę do 10 lat pozbawienia wolności + dochodzi jeszcze kradzież Twojej własności ( może to być nawet szczoteczka do zębów, lub 2 zł z konta ). Tak więc zasuwaj to zgłosić. Policjant lub prokurator ma obowiązek przyjąć od Ciebie zgłoszenie popełnienia przestępstwa na twoją szkodę. Tym bardziej że PP dysponuje logami połączeń i wiedzą gdzie te pieniądze poszły, a tym samym nazwiskiem potencjalnego złodzieja. Nawet za włam na Twarzoksiążkę otrzymasz wyrok.

Odnośnik do komentarza

Są tu oznaki infekcji routera, co może być nie bez znaczenia w kontekście problemu PayPal. Ten szczególny adres IP wg Whois pochodzi z Tajwanu: KLIK.

 

Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 168.95.1.1

 

Ponadto są tu szczątki adware, ale to nie ma związku ze zdarzeniem podstawowym.

 

 


Przeprowadź następujące działania:

 

1. Zresetuj ustawienia routera. Należy zmienić login i ustawienia DNS. Dodatkowo: o ile tego jeszcze nie zrobiłeś, zmień dane logowania PayPal.

 

2. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

R1 wStLibG64; C:\Windows\System32\drivers\wStLibG64.sys [61112 2014-04-09] (StdLib)
S2 SPDRIVER_1.35.1.155; \??\C:\Program Files (x86)\ShopperPro\JSDriver\1.35.1.155\jsdrv.sys [X]
HKLM-x32\...\Run: [fst_pl_31] => [X]
AppInit_DLLs-x32: c:\progra~2\optimi~1\optpro~1.dll => "c:\progra~2\optimi~1\optpro~1.dll" File Not Found
Task: {27EF978A-C3C0-4CA2-A6AA-EAAA7FA53ACE} - System32\Tasks\SPDriver => C:\Program Files (x86)\ShopperPro\JSDriver\1.35.1.155\jsdrv.exe 
Task: {2BA4CCDE-863C-4A13-98DF-A099BAAACCC1} - \bench-sys No Task File 
Task: {318DA270-7E35-4443-A471-32B7D355D631} - System32\Tasks\ShopperProJSUpd => C:\Program Files (x86)\ShopperPro\updater.exe 
Task: {3A0D27E4-DC8B-45B0-9238-DE71E4CF7D4F} - System32\Tasks\bench-Updater removing
Task: {3D1C2D20-2772-4929-ABCB-0B1AF014063B} - \Show-Password Update No Task File 
Task: {B25F7934-45AC-4977-9B5D-66E6B3B0CF0A} - System32\Tasks\SomotoUpdateCheckerAutoStart => C:\Users\agusia\AppData\Local\FilesFrog Update Checker\update_checker.exe 
Task: {D8561507-60D7-45AE-B1FA-3DA18D4201CF} - \EPUpdater No Task File 
Task: {F71B18CF-BAD2-4DC4-9730-487173EF4B92} - System32\Tasks\ShopperPro => C:\Program Files (x86)\ShopperPro\ShopperPro.exe 
Task: C:\Windows\Tasks\bench-Updater removing.job => ? 
GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected 
ProxyServer: 199.191.120.205:46760
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL =
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:373E1720
C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\extensions
C:\Users\agusia\AppData\Roaming\Mozilla\Extensions\{ec8030f7-c20a-464f-9b0e-13a3a9e97384}
C:\Users\agusia\AppData\Roaming\qone8
C:\Users\agusia\Desktop\Nowy folder (2)\McAfee Security Scan Plus.lnk
C:\Windows\System32\drivers\wStLibG64.sys
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\fst_pl_96" /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\lollipop_03270551" /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\SPDriver" /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\qone8 uninstaller" /f
Reg: reg delete "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\ShopperPro" /f
CMD: netsh advfirewall reset
Reboot:

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. System zostanie zresetowany. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt.

 

3. Specjalny skrót Internet Explorer został błędnie naprawiony czymś (utrata specjalnego atrybutu):

 

Shortcut: C:\Users\agusia\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools\Internet Explorer (No Add-ons).lnk -> C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe (Microsoft Corporation)

 

W pasku adresów eksploratora wklej ścieżkę C:\Users\agusia\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Accessories\System Tools i ENTER. Prawoklik na zlokalizowany tam skrót Internet explorer (bez dodatków) > Właściwości > w polu Element docelowy po ścieżce "C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe" dopisz dwie spacje i -extoff

 

4. Wyczyść Firefox:

  • menu Historia > Wyczyść historię przeglądania
  • menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone, ale iMacros for Firefox tyrzeba będzie przeinstalować.
5. Wyczyść Google Chrome:
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Po uruchomieniu > usuń wszystkie adresy stamtąd, przestaw na "Otwórz stronę nowej karty"
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Wygląd i zaznacz "Pokaż przycisk strony startowej" > klik w Zmień i usuń adres mysearch.avg.com
  • Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone, ale rozszerzenia zostaną wyłączone, więc ponownie aktywuj AdBlock.
  • Ustawienia > karta Historia > wyczyść
  • Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.
6. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

7. Uruchom TFC - Temp Cleaner.

 

8. Zrób nowy log FRST z opcji Scan (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt i log z AdwCleaner.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...