Skocz do zawartości

Aplikacja nie została właściwie uruchomiona (0xc000007b)


Cichyy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nazwa problemu jest opisana w temacie, komunikat ten pojawia się kiedy chcę uruchomić gry, głownie te najnowsze, ze starszymi nie ma zbytnio problemów.

  • Przeinstalowałem/zainstalowałem DX, Flasha, Shockwave, Microsoft Visual C++ 2005-2013, wszystkie rzeczy które kiedyś komuś coś naprawiły (google)
  • Zainstalowałem najnowsze sterowniki (instaluje je co miesiąc jeśli wychodzą nowe)
  • system jest czyszczony programem AVG oraz AVG PC Tune UP  (co kilka dni)
  • Przed napisaniem tematu wykonałem skan OTL i wrzuciłem jakiś skrypt z innego tematu ( wiem, niezbyt mądre)
  • Wykonałem skan programem SalityKiller (logów nie mam, też niezbyt mądre), podczas skanowania mój AVG wykrył nagle 20 wirusów, wszystkie w folderze windows.old, folder usunąłem
Chciałbym zaznaczyć, że jestem nowym użytkownikiem jednak regulaminy przeczytałem mam nadzieję, że ze zrozumieniem, myślę że temat pójdzie sprawnie z mojej strony.

 

 

Log z defoggera: ( nie wystąpiły żadne problemy) - jednak po przeczytaniu tematu odnośnie raportu GMER całkowicie odinstalowałem Daemona

 

defogger_disable by jpshortstuff (23.02.10.1)

Log created at 11:17 on 29/04/2014 (Cichy)

 

Checking for autostart values...

HKCU\~\Run values retrieved.

HKLM\~\Run values retrieved.

 

Checking for services/drivers...

 

 

-=E.O.F=-

 

 

Skanowanie GMERem (odznaczyłem opcje Quick Scan w instrukcji nic o tym nie było, ale uznałem ze nie chce szybkiego skanowania, tylko te dłuższe czyli powiedzmy bardziej dokładne w założeniu)

 

Wszystkie raporty załączam, raczej nic nie pominąłem.

Extras.Txt

OTL.Txt

Addition.txt

FRST.txt

Shortcut.txt

GMER.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Więc może mogę coś zrobić, żeby miało to szanse ruszyć z miejsca, bo powoli dochodzi do tego, że pobieram jakiś plik exe i wyskakuje mi od razu komunikat AVG, że plik zawiera wirusa, czy przeinstalowanie systemu a co za tym idzie format dysku systemowego może pomóc? Może jeszcze jakieś logi pomogą w przeanalizowaniu sprawy. Nie chciałem wyjść na buraka, nie mam zamiaru także nikogo tutaj prowokować czy obrażać, po prostu jestem bezradny ze swoim problemem. Mam nadzieję że mój post nie zostanie potraktowany przez nikogo jako spam.

Edytowane przez picasso
Zbędną dyskusję wycinam. //picasso
Odnośnik do komentarza

Spróbujmy ugryźć temat nieco inaczej. Potrzebny mi będzie zrzut pamięci procesu w momencie jego padu. W tym celu:

 

1. Pobierz procdump [KLIK]

2. Utwórz na dysku katalog c:\dumps i wypakuj procdump.exe do tego katalogu.

3. Uruchom wiersz poleceń (Start-> w polu 'wyszukaj programy i pliki' wpisz cmd.exe)

4. Zmień katalog bieżący na c:\dumps

cd c:\dumps

5. Uruchom program, który kończy się tytułowym błędem i w momencie pojawienia się komunikatu błędu nie potwierdzaj go, tylko przełącz się na okno wiersza poleceń i przygotuj zrzut:

procdump.exe -ma "Nazwa_procesu.exe"

gdzie nazwa_procesu to nazwa pliku .exe, który uruchamiasz.

 

Plik zrzutu (.dmp) spakuj, wrzuć na speedyshare i w odpowiedzi daj link.

 

m.g.

Odnośnik do komentarza

Problem nie występuje tylko przy tej aplikacji, ale przy innych jest dokładnie ten sam błąd występujący podczas próby uruchomienia. Uruchamianie w trybie administratora, w trybie zgodności wszelakich też nie daje rezultatów. Za pierwszym razem miałem odmowa dostępu, za drugim udało się zrobić dumpa

 

http://speedy.sh/E4GG9/DarkSoulsII-140506-192154.rar

Odnośnik do komentarza

Z jakiegoś powodu ładowane są wyłącznie 64-bit wersje wszystkich bibliotek DX, co jest zachowaniem nieprawidłowym, biorąc pod uwagę, że aplikacja, którą uruchamiasz jest 32-bit.

 

 

0:000> !for_each_module .echo @#FileVersion : @#ModuleName @#ImageName @#LoadedImageName
1,0,2,0 : DarkSoulsII C:\Program Files (x86)\Dark Souls 2\Game\DarkSoulsII.exe DarkSoulsII.exe
3.0.0.0 : steam_api C:\Program Files (x86)\Dark Souls 2\Game\steam_api.dll steam_api.dll
9.29.952.3111 : D3DX9_43 C:\Windows\System32\D3DX9_43.dll D3DX9_43.dll
4.40.05 : fmod_event C:\Program Files (x86)\Dark Souls 2\Game\fmod_event.dll fmod_event.dll
4.40.05 : fmodex C:\Program Files (x86)\Dark Souls 2\Game\fmodex.dll fmodex.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : dinput8 C:\Windows\System32\dinput8.dll dinput8.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : msacm32 C:\Windows\System32\msacm32.dll msacm32.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : wsock32 C:\Windows\System32\wsock32.dll wsock32.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : d3d9 C:\Windows\System32\d3d9.dll d3d9.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : d3d8thk C:\Windows\System32\d3d8thk.dll d3d8thk.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : winmm C:\Windows\System32\winmm.dll winmm.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : dwmapi C:\Windows\System32\dwmapi.dll dwmapi.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : version C:\Windows\System32\version.dll version.dll

6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : CRYPTBASE C:\Windows\SysWOW64\CRYPTBASE.dll CRYPTBASE.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : sspicli C:\Windows\SysWOW64\sspicli.dll sspicli.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : user32 C:\Windows\SysWOW64\user32.dll user32.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : ole32 C:\Windows\SysWOW64\ole32.dll ole32.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : ws2_32 C:\Windows\SysWOW64\ws2_32.dll ws2_32.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : lpk C:\Windows\SysWOW64\lpk.dll lpk.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : shlwapi C:\Windows\SysWOW64\shlwapi.dll shlwapi.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : gdi32 C:\Windows\SysWOW64\gdi32.dll gdi32.dll
7.0.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : msvcrt C:\Windows\SysWOW64\msvcrt.dll msvcrt.dll
1.0626.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : usp10 C:\Windows\SysWOW64\usp10.dll usp10.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : nsi C:\Windows\SysWOW64\nsi.dll nsi.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : rpcrt4 C:\Windows\SysWOW64\rpcrt4.dll rpcrt4.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : sechost C:\Windows\SysWOW64\sechost.dll sechost.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : advapi32 C:\Windows\SysWOW64\advapi32.dll advapi32.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : shell32 C:\Windows\SysWOW64\shell32.dll shell32.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : KERNELBASE C:\Windows\SysWOW64\KERNELBASE.dll KERNELBASE.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : kernel32 C:\Windows\SysWOW64\kernel32.dll kernel32.dll
6.1.7600.16385 (win7_rtm.090713-1255) : ntdll C:\Windows\SysWOW64\ntdll.dll ntdll.dll

 

 

Przygotuj jeszcze log (*.dwi) Dependency Walkera dla "C:\Program Files (x86)\Dark Souls 2\Game\DarkSoulsII.exe" zgodnie z punktem 1 opisu: [KLIK]

 

m.g.

Odnośnik do komentarza

Czy problem dotyczy również innych programów 32-bit, nie tylko gier? Czy gry oparte o DX11 działają poprawnie?

Wrzuciłem skompilowany przeze mnie przykładowy program oparty o DX11, sprawdź, czy się uruchamia bez błędów: [KLIK]. (Jeśli nie masz zaufania do tego programu, spróbuj znaleźć jakiś przykład wykorzystujący podstawowe mechanizmy DX11). Jeśli pojawia się błąd i jest podobny do tytułowego, to ponownie poproszę o zrzut pamięci.

Czy dxdiag.exe uruchomiony z C:\Windows\SysWOW64 pokazuje jakieś błędy / ostrzeżenia?

 

m.g.

Odnośnik do komentarza

dxdiag.exe  nie pokazuje żadnych błędów, natomiast przy próbie uruchomienia Pana programu nic się nie dzieje, program jak gdyby się uruchamia mignie przez chwile jakieś okienko i się wyłącza ( chyba że to ma tak działać nie wiem), nie wyskakują żadne błędy. Jednak wiele gier uruchamia się normalnie a też pracują przecież chyba na tym samym dx11

Odnośnik do komentarza

Testowy tool nie powinien się zamykać, ale sam fakt, że się uruchamia oznacza, że nie ma tu problemu niezgodności dla architektury procesora. Wygląda więc na to, że w przypadku programu zlinkowanego z DX11 problemu tego rodzaju nie ma. Nie mogę znaleźć żadnego sampla opierającego się o DX9, a przydałoby się przetestować, czy w przypadku innych aplikacji opartych na DX9 ten problem również się nie pojawia. Sprawdź, czy masz może jakąś grę opartą o DirectX9, która działa prawidłowo - jeśli tak, to będziemy szukać rozwiązania w bibliotekach steam_api, fmod_event, fmodex oraz samym darksoulsii.

 

Wygląda to tak, jakby jeden z modułów celowo wyłączał redirector [KLIK], aby następnie załadować biblioteki z niewłaściwego katalogu.

 

Czy udało Ci się kiedykolwiek zagrać w tę grę na tym systemie?

 

m.

Odnośnik do komentarza

Starsze gry oparte na DX9 odpalają się bez problemu, jednak darksoulsII to tylko przykład, błąd ten występuje w większości nowych gier. Nie udało się bo niestety próbuję w nią zagrać od czasu gdy zaczął pojawiać się błąd, ale mój kumpel normalnie ją na win7 uruchomił.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...