Skocz do zawartości

Windows 7 Serwer zajęty


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

 

Mam ostatnio pewien problem z laptopem dziewczyny. Po uruchomieniu systemu ten zamula się, blokuje się pasek startu, działa bardzo ociężale. Po pewnym czasie wyświetla się okienko "Serwer zajęty: Nie można ukończyć tej czynności, gdyż inny program jest zajęty". Gdy uruchomi się komputer w trybie awaryjnym takie problemy nie występują.

 

Prosze o pomoc co można zaradzić na te problemy

Addition.txt

Extras.Txt

FRST.txt

OTL.Txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Testowo włącz to co wyłączyłeś w MSCONFIG i wyłącz z autostartu LogMeIn Hamachi. Do wyłączenia LMH możesz wykorzystać Autoruns for Windows http://technet.microsoft.com/pl-pl/sysinternals/bb963902.aspx , jak to nic nie zmieni to wyłącz jeszcze w Autoruns: BootShield Lenovo

 

Odinstaluj śmieci poprzez Panel sterowania-->Programy i funkcje - Photoscape Packages

 

Doczyszczenie: Otwórz notatnik i wklej:

Task: {9C33FDDA-39BC-4950-908F-F6305890A662} - System32\Tasks\DSite => C:\Users\Komputer\AppData\Roaming\DSite\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== ATTENTION
Task: {D0D11E8F-F5AC-4D94-8339-E78D9484E25B} - System32\Tasks\Digital Sites => C:\Users\Komputer\AppData\Roaming\DigitalSites\UpdateProc\UpdateTask.exe [2013-04-12] () <==== ATTENTION
Task: C:\Windows\Tasks\Digital Sites.job => C:\Users\Komputer\AppData\Roaming\DIGITA~1\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== ATTENTION
Task: C:\Windows\Tasks\DSite.job => C:\Users\Komputer\AppData\Roaming\DSite\UPDATE~1\UPDATE~1.EXE <==== ATTENTION
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www1.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=227E20689D195C20&affID=119357&tsp=4961
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=227E20689D195C20&affID=119357&tsp=4961
Toolbar: HKCU - No Name - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No File
C:\Users\Public\AlexaNSISPlugin.3320.dll

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix.

 

Firefox reset: kliknij pomarańczowy napis "Firefox"-->"Pomoc"-->"Informacje dla pomocy technicznej'-->"Resetuj program Firefox"

 

Pobierz ADW-Cleanerhttp://www.fixitpc.p...zi-usuwających/ Po uruchomieniu kliknij "szukaj" , po zakończeniu skanu "usuń".  Reset komputera.

 

Pobierz: TFC Temp File Cleaner by Oldtimerhttp://www.fixitpc.p...lizujące-temat/ Naciśnij "start" i rozpocznie się usuwanie plików tymczasowych.

 

Załącz nowe logi z FRST, Addition i ADW-Cleaner. Załącz powstały Fixlog.

Odnośnik do komentarza

W logach widać takie błędy:

Error: (03/23/2014 11:55:10 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )
Description: An error has occurred (---query FLAG_AUTO_SVC_CHANGED key success failed with 1, The Code is:0x424.).

Error: (03/23/2014 11:55:10 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )
Description: An error has occurred (---Get FLAG_AUTO_SVC_CHANGED Open key suc failed with 0, The Code is:0x422.).

Error: (03/23/2014 11:55:10 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )
Description: An error has occurred (---query POLICYVT key success failed with 0, The Code is:0x424.).

Error: (03/23/2014 11:55:10 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )
Description: An error has occurred (---Get Poicy Open key suc failed with 0, The Code is:0x422.).

Error: (03/23/2014 11:55:02 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )
Description: An error has occurred (---query FLAG_AUTO_SVC_CHANGED key success failed with 1, The Code is:0x424.).

Error: (03/23/2014 11:55:02 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )
Description: An error has occurred (---Get FLAG_AUTO_SVC_CHANGED Open key suc failed with 0, The Code is:0x422.).

Error: (03/23/2014 11:55:02 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )
Description: An error has occurred (---query POLICYVT key success failed with 0, The Code is:0x424.).

Error: (03/23/2014 11:55:02 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )
Description: An error has occurred (---Get Poicy Open key suc failed with 0, The Code is:0x422.).

Error: (03/23/2014 11:54:27 PM) (Source: BootShieldSvc) (User: )
Description: An error has occurred (---query FLAG_AUTO_SVC_CHANGED key success failed with 1, The Code is:0x424.).

 

W tych tematach podejmowano próby rozwiązania tego problemu: http://forums.lenovo.com/t5/IdeaPad-Y-U-V-Z-and-P-series/Y580-NSDSvc-Event-Viewer-Errors/td-p/818449 , http://www.bleepingcomputer.com/forums/t/509869/several-issues-running-applications/

 

Panel sterowania-->Narzędzia administracyjne-->Usługi - zobacz czy masz uruchomioną usługę Server ( Automatyczny - uruchomiono )

 

Wykonaj jeszcze sprawdzenie plików systemowych. Uruchom Wiersz poleceń jako Admin i wpisz: sfc /scannow i klik enter.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...