Skocz do zawartości

BSODy zawsze w czasie gry.


Laplan

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek chciałbym się przywitać:) Cześć!

 

... do rzeczy...

 

Od pewnego czasu kiedy gram w Battlefield 4 po pewnym czasie pojawiają się niebieskie ekrany. Czasem po 10 minutach innym razem po godzinie grania. Jako, że nie potrafię sobie poradzić z tym problemem proszę o pomoc tutejszych ekspertów. Komputer jest regularnie odkurzany, co jakiś czas wymieniam pastę na CPU. Procesor jest podkręcony z 3,4 GHZ do 3,9 GHz ale na stockowych zegarach też pojawiały się BSODy. Osobiście wykluczam problem z wysoką temperaturą. Próbowałem poprzekładać kości pamięci pomiędzy slotami (nie wiem czy coś to miało dać) ale efekt był żaden. Poniżej przedstawiam specyfikację mojego PC o oczywiście załączam raporty z OTL i FRST. Z góry dziękuje za zainteresowanie tematem. Z chęcią dołączę inne raporty jeśli będą pomocne.

 

CPU: AMD Phenom II x 4 965 BE 

GPU: Gigabyte Radeon 7770

RAM: 4x 2GB 800 MHz

PSU: OCZ CoreXStream 500 W

OTL.Txt

Extras.Txt

FRST.txt

Addition.txt

Shortcut.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Nie wiem czemu ale to narzędzie nie chce się u mnie poprawnie instalować.

Wrzucam minidumpy tutaj -> http://hostuje.net/file.php?id=ca65fe0540996463523d9dd6f50b9525

Poniżej zapis z programu WhoCrashed

 

Crash dumps are enabled on your computer.

On Sat 2/22/2014 11:58:44 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\022214-24850-01.dmp
This was probably caused by the following module: win32k.sys (win32k+0x1D761C)
Bugcheck code: 0x3B (0xC0000005, 0xFFFFF960002B761C, 0xFFFFF880038FD240, 0x0)
Error: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
file path: C:\Windows\system32\win32k.sys
product: System operacyjny Microsoft® Windows®
company: Microsoft Corporation
description: Współużytkowany sterownik Win32
Bug check description: This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.



On Sat 2/22/2014 11:50:01 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\022214-23852-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x6F880)
Bugcheck code: 0x3B (0xC0000005, 0xFFFFF800031EDF8C, 0xFFFFF88006A09890, 0x0)
Error: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.



On Sat 2/22/2014 11:48:14 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\022214-24975-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x6F850)
Bugcheck code: 0x1E (0x0, 0x0, 0x0, 0x0)
Error: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that a kernel-mode program generated an exception which the error handler did not catch.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time. 

Odnośnik do komentarza

Zrzuty nie wskazują jednoznacznie co jest przyczyną, ale według Twojego opisu oraz problemów jakie mieli inni sugeruję:

 

  • spróbować innej wersji sterowników do karty graficznej
  • sprawdzić temperaturę GPU
  • sprawdzić pamięć RAM (np. programem memtest)

 

Jeśli dalej będzie to samo do wyślij kolejne zrzuty pamięci.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...