Skocz do zawartości

BSOD 0x0000008E - Spory problem


BartaZ

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Komputer dostałem z nowym dyskiem po 10 dniach. Czy możliwym jest aby panowie z serwisu zablokowali mój klucz produktu ze względu na brak aktywacji? Dziwnym trafem po powrocie z gwarancji klucz nie chce działać... Wcześniej instalowałem 32 bit, teraz chce zainstalować 64 bit - klucz jest taki sam do obu. W papierach z serwisu mam wpisane brak licencji.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...