Skocz do zawartości

Myszka nie działa po włączeniu komputera


kacper3355

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Na przyszłość: zasady działu mówią jakie logi są tu obowiązkowe, OTL to już podrzędny raport, dodaje się tu obowiązkowo FRST. Ale ogólnie rzecz biorąc daruj sobie wszystkie tego typu raporty, one mają inną specjalizację. Temat założony w dziale diagnostyki infekcji, a tu brak podstaw, by szukać infekcji, nawet opis problemu sugeruje całkiem co innego.

 

 

myszka nie działa po włączeniu komputera, pomaga jedynie wyjęcie kabelka i po ok. 2 min wsadzenie go na nowo

Przenoszę temat do działu Hardware. Zasady tego działu: KLIK. Poza tym, czy nie możesz po prostu tej myszy sprawdzić na innym komputerze?

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Tylko że to nie dzieje się po każdym uruchomieniu komputera. Np. dzisiaj stało się to ok. 11 kiedy pierwszy raz włączyłem komputer, a do tego czasu wyłączałem i włączałem go kilka razy i wszystko było ok.

 

Po prostu chcę wyeliminować wszystkie możliwości, zanim kupie nową myszkę (chcę wydać dośc sporo, więc nie chciałbym kupić sobie jej od tak, jeśli stara będzie działać).

 

 

Inaczej: Możesz po prostu sprawdzić te logi profilaktycznie, czy jakikolwiek syf w nich siedzi?

Odnośnik do komentarza

Inaczej: Możesz po prostu sprawdzić te logi profilaktycznie, czy jakikolwiek syf w nich siedzi?

kacper3355, przeczytaj dokładnie co mówię:

 

Temat założony w dziale diagnostyki infekcji, a tu brak podstaw, by szukać infekcji, nawet opis problemu sugeruje całkiem co innego.

Logi już dawno sprawdzone, nie ma tam żadnych śladów sugerowanego rodzaju. Czy Ty uważasz, że nie sprawdzając danych, wysłałabym do działu Hardware!? I trop z infekcją w ogóle uważam za nietrafiony, a podane raporty w ogóle nie są specjalizowane w problemach sprzętowych.

 

I jak mówiłam: najlepszy test tutaj czy mysz jest zdefektowana to podpięcie tej myszy pod całkiem inny komputer. Jeśli tam się powtórzą historie, masz odpowiedź jednoznaczną. Jeśli się nie powtórzą, kieruję ponownie do zasad działu Hardware co się podaje przy problemach sprzętowych.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...