Skocz do zawartości

Minimalizacja gier oraz "inny" układ okien


CSaar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
posiadam pewien problem, otóż od wczoraj albo minimalizują się mi gry w trybie fullscreen, albo rozłącza mi się internet (własnie dopiero zaczął podczas pisania tutaj), oraz jak na przykład coś piszę na komputerze to co jakiś czas muszę kliknąc na stronę bo jakby przechodzi ona da dalszy plan ( nie wiem jak to okreśclić) przeszyściłem komputer ArcaVirem, oraz MalwareBytes Anti-Malware, ale to nic nie pomogło. w załączniku są logi z OTL.

Proszę o pomoc

z poważaniem nowy użytkownik Forum.

 

 

P.S.: Zauważyłem, że po pewnym czasie problem znika. Lecz pojawia się po ponownym uruchomieniu komputera.

OTL.Txt

Extras.Txt

Addition.txt

FRST.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Temat przenoszę do działu Windows. To nie jest problem infekcji. W spoilerze szybkie doczyszczenie drobnych odpadków adware i wpisów pustych (nie ma to nic wspólnego z problemem).

 

 

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
HKU\UpdatusUser\...\Run: [ROC_JAN2013_TB] - "C:\Program Files\AVG Secure Search\ROC_JAN2013_TB.exe" /PROMPT /CMPID=JAN2013_TB
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.myheritage.com
URLSearchHook: HKLM - Softonic-Polska Toolbar - {c86eb8a9-ccc2-4b6c-b75d-73576ed591bf} - C:\Program Files\Softonic-Polska\tbSoft.dll (Conduit Ltd.)
URLSearchHook: HKCU - Softonic-Polska Toolbar - {c86eb8a9-ccc2-4b6c-b75d-73576ed591bf} - C:\Program Files\Softonic-Polska\tbSoft.dll (Conduit Ltd.)
SearchScopes: HKLM - {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT1098640
SearchScopes: HKLM - {BE28C22E-F666-424d-B5FD-125C4AFEE34E} URL = http://search.myheritage.com?orig=ds&q={searchTerms}
SearchScopes: HKLM - {CF739809-1C6C-47C0-85B9-569DBB141420} URL = http://toolbar.ask.com/toolbarv/askRedirect?o=13925&gct=&gc=1&q={searchTerms}&crm=1
SearchScopes: HKCU - DefaultScope {575E6B3D-3D66-4482-B5DC-1F379909CD3A} URL = http://search.yahoo.com/search?fr=chr-greentree_ie&ei=utf-8&ilc=12&type=937811&p={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E} URL = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=0ACB33ED-F3C5-4A62-991B-3211B2F9CE20&apn_sauid=08B7F5E7-FAC2-4F2B-A35F-031F55AFF2EE
SearchScopes: HKCU - {575E6B3D-3D66-4482-B5DC-1F379909CD3A} URL = http://search.yahoo.com/search?fr=chr-greentree_ie&ei=utf-8&ilc=12&type=937811&p={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {AD22EBAF-0D18-4fc7-90CC-5EA0ABBE9EB8} URL = http://www.daemon-search.com/search/web?q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b} URL = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT1098640
SearchScopes: HKCU - {BE28C22E-F666-424d-B5FD-125C4AFEE34E} URL = http://search.myheritage.com?orig=ds&q={searchTerms}
SearchScopes: HKCU - {CF739809-1C6C-47C0-85B9-569DBB141420} URL = http://toolbar.ask.com/toolbarv/askRedirect?o=13925&gct=&gc=1&q={searchTerms}&crm=1
BHO: MHTBPos00 Class - {0C37B053-FD68-456a-82E1-D788EE342E6F} - C:\Program Files\Family Toolbar\tbcore3.dll ()
BHO: Softonic-Polska Toolbar - {c86eb8a9-ccc2-4b6c-b75d-73576ed591bf} - C:\Program Files\Softonic-Polska\tbSoft.dll (Conduit Ltd.)
BHO: SMTTB2009 Class - {FCBCCB87-9224-4B8D-B117-F56D924BEB18} - C:\Program Files\HyperCam Toolbar\tbcore3.dll ()
Toolbar: HKLM - Softonic-Polska Toolbar - {c86eb8a9-ccc2-4b6c-b75d-73576ed591bf} - C:\Program Files\Softonic-Polska\tbSoft.dll (Conduit Ltd.)
Toolbar: HKLM - Family Toolbar - {FD2FD708-1F6F-4B68-B141-C5778F0C19BB} - C:\Program Files\Family Toolbar\tbcore3.dll ()
Toolbar: HKCU - No Name - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No File
Toolbar: HKCU - No Name - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - No File
Task: {2B6A08D5-74D6-414D-9912-202EBCA7BF4A} - System32\Tasks\{A4D3A09E-5064-49DA-BB85-9F8AC6CE0526} => Iexplore.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.0.0.126/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
Task: {2BA97243-7388-46E7-B9AC-8CDB5448A2FB} - System32\Tasks\{70DFE8C7-EE81-4CEA-9776-166D9F85A99B} => Iexplore.exe http://ui.skype.com/ui/0/5.10.0.116/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&page=tsProgressBar
S3 AODDriver; \??\C:\Program Files\GIGABYTE\ET6\i386\AODDriver.sys [x]
S3 apf001; \??\C:\Game\SoftnyxGame\RakionIS\Bin\apf001.sys [x]
S3 BT; system32\DRIVERS\btnetdrv.sys [x]
S3 BTCOM; system32\DRIVERS\btcomport.sys [x]
S3 BTCOMBUS; System32\Drivers\btcombus.sys [x]
S3 Btcsrusb; System32\Drivers\btcusb.sys [x]
S0 BtHidBus; System32\Drivers\BtHidBus.sys [x]
S3 catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys [x]
S3 EagleNT; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleNT.sys [x]
S3 IvtBtBUs; System32\Drivers\IvtBtBus.sys [x]
S3 pmxdrv; \??\C:\Windows\system32\drivers\pmxdrv.sys [x]
C:\Program Files\Family Toolbar
C:\Program Files\HyperCam Toolbar
Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f
Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\mozilla.org /f
Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj Qtrax Player, Softonic-Polska Toolbar.

 

3. Zresetuj cache wtyczek Google CHrome. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.

 

4. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

 

 

 

Po wykonaniu działań ze spoilera:

 

 

otóż od wczoraj albo minimalizują się mi gry w trybie fullscreen, albo rozłącza mi się internet (własnie dopiero zaczął podczas pisania tutaj), oraz jak na przykład coś piszę na komputerze to co jakiś czas muszę kliknąc na stronę bo jakby przechodzi ona da dalszy plan ( nie wiem jak to okreśclić)

Z raportów nic nie wynika, datujesz problem na dzień przed założeniem tematu, w plikach powstałych dnia 21 grudnia nie widać nic szczególnego. Niemniej zacznij od podstaw. Jest zainstalowana zbyt duża ilość czynnych antywirusów (oba ingerują mocno w sieć nakładając filtry na urządzenia), które należy zredukować:

- Norton Internet Security (stary z 2009): Odinstaluj tradycyjnie poprzez Panel sterowania. Następnie przejdź w Tryb awaryjny i popraw narzędziem Norton Removal Tool.

- ArcaVir (przy okazji, niezbyt pokładałabym w nim wiarę): jest też podejrzany, montuje filtry na kartach sieciowych. Jeśli po usunięciu starego Nortona rozłączanie internetu nie ustąpi, zabierz się za deinstalację ArcaVir.

 

Po wszystkim pobierz najnowszą wersję FRST. Zrób nowy log (zaznacz ponownie pole Addition). Dołącz też materiały ze spoilera (pliki fixlog.txt i AdwCleaner).

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...