Skocz do zawartości

Laptop się nie włącza, czarny ekran


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Na razie nic w ogóle nie wiadomo, nawet rodzaj platformy operacyjnej nieznany. I jaki jest powód zakładania tematu w dziale infekcji, a nie dziale Windows? Czy są podejrzenia infekcji? Czarny ekran może mieć tysiące przyczyn i nie jest żadnym dowodem na infekcję. Nie bez danych szczegółowych:

 

 

uruchomiłem w trybie awaryjnym i próbowałem zeskanować OTL ale nie działa.

Co to konkretnie znaczy "nie działa"? Jakiś szczególny błąd OTL? Skoro system uruchamia się w Trybie awaryjnym, podaj raporty z FRST. I tak są tu obowiązkowe, od OTL powoli odchodzę jako głównego programu analizy, jako że program już odstaje od możliwości FRST.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Nie ma podstaw, by przypuszczać, iż to infekcja blokuje start Windows. Nasuwa się wręcz przeciwne skojarzenie, czyli antywirus, gdyż to co różni tu wybitnie tryby Windows to właśnie sterowniki Symantec. Komputer może startować w Trybie awaryjnym. Z poziomu tego trybu zastosuj Norton Removal Tool. Podaj wyniki, czy start Windows został odblokowany.

 

Dodatkowo, widać że checkdisk się uruchamiał i jest na dysku odpadek po jego pracy (wysoki numer, co oznacza, że sprawdzanie dysku pracowało wiele razy wcześniej):

 

2013-12-11 00:17 - 2013-12-11 00:17 - 00000000 __SHD C:\found.012

 

 

PS. W systemie są drobne szczątki adware i ZeroAccess w Koszu, ale to nie ma w ogóle związku z problemami. Gdy się wykaraskasz z podstawowego problemu, wykonaj te akcje:

 

 

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://isearch.babylon.com/?affID=121845&tt=220413_d9114&babsrc=HP_ss_Btisdt4&mntrId=47F2001F3B56ECF5
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www1.delta-search.com/?affID=121845&tt=220413_d9114&babsrc=HP_ss&mntrId=47F2001F3B56ECF5
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
SearchScopes: HKLM - {98C5ECE9-8E95-48C4-B2AA-8202E3547581} URL = http://search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&ei={inputEncoding}&fr=hp-pvdt
SearchScopes: HKCU - bProtectorDefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&affID=121845&tt=220413_d9114&babsrc=SP_ss&mntrId=47F2001F3B56ECF5
SearchScopes: HKCU - {98C5ECE9-8E95-48C4-B2AA-8202E3547581} URL = http://search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&ei={inputEncoding}&fr=hp-pvdt
Toolbar: HKCU - No Name - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - No File
FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\babylon.xml
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
U1 eabfiltr;
C:\Users\Owner\AppData\Local\Temp\*.exe
RemoveDirectory: C:\$Recycle.Bin

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj adware BrowserProtect.

 

3. Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

4. Google Chrome:

- Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Zresetuj ustawienia przeglądarki.

- Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz.

 

5. Uruchom AdwCleaner. Zastosuj Szukaj, a po tym Usuń. Powstanie folder C:\AdwCleaner z raportem z usuwania.

 

6. Zrób nowy skan FRST, zaznacz ponownie, by powstał plik Addition. Dołącz plik fixlog.txt i log z AdwCleaner.

 

 

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...