Skocz do zawartości

Błąd 1068, 771, brak wifi. Problem z usługami systemu Windows


Rekomendowane odpowiedzi

Komputer dopadł uciążliwy temat, tj. brak możliwości korzystania z sieci wifi, instalowania oprogramowania - próbowałem skorzystać z oprogramowaina Uniblue Registy Booster w celu naprawy rejestru, podobnie jak ręcznie odpalać potrzebne usługi w celu uruchomienia sieci, nadać uprawnienia katalogowi /windows oraz wiele innych, niestety nieskutecznie. Mam nadzieje, że to jakaś niepozorna infekcja, i obejdzie się bez ponownego stawiania systemu.

 

 
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Jest infekcja. Wykonaj poniższe czynności.

 

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=1bcf0d07-8cb0-11e1-83c4-001e33551e82&q={searchTerms}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2786678
IE - HKLM\..\SearchScopes\{E6D907A5-70B2-48B1-952C-FD51BCF8A4A6}: "URL" = http://www.searchamong.com/searchview.php?query={searchTerms}&cat=webs&bar=true
IE - HKLM\..\SearchScopes\{EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847}: "URL" = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&crg=3.1010000&st=12&q={searchTerms}&barid={0DA7B724-71A7-4E82-BEE7-C02643832BD5}
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.searchamong.com/searchview.php?query={searchTerms}&cat=webs&bar=true
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://www.searchamong.com/searchview.php?query={searchTerms}&cat=webs&bar=true
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://startsear.ch/?aff=1&cf=058b65ef-25f1-11e2-86d6-001e33551e82
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,Default_Search_URL = http://www.searchamong.com/searchview.php?query={searchTerms}&cat=webs&bar=true
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.searchamong.com/searchview.php?query={searchTerms}&cat=webs&bar=true
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\..\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}: "URL" = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&affID=110819&babsrc=SP_ss&mntrId=fe49e98600000000000000215c29d691
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\..\SearchScopes\{154d339e-ccaa-49a5-9b38-6878ad4220bc}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=058b65ef-25f1-11e2-86d6-001e33551e82&q={searchTerms}
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\..\SearchScopes\{6DFB5BA4-CC70-4688-BB71-C3A8C2D89FA0}: "URL" = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=SPC2&o=15000&src=kw&q={searchTerms}&locale=&apn_ptnrs=PV&apn_dtid=YYYYYYYYPL&apn_uid=84F7207E-7F3D-43F0-87FE-017EECDFFCF5&apn_sauid=EBE36D09-D5FC-4630-8EA5-72B367A8A1E8
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\..\SearchScopes\{afdbddaa-5d3f-42ee-b79c-185a7020515b}: "URL" = http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?q={searchTerms}&SearchSource=4&ctid=CT2786678
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\..\SearchScopes\{DDF7E232-D405-4006-BA71-F9DDE485622A}: "URL" = http://search.babylon.com/?q={searchTerms}&AF=100482&babsrc=SP_ss&mntrId=fe49e98600000000000000215c29d691
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\..\SearchScopes\{E6D907A5-70B2-48B1-952C-FD51BCF8A4A6}: "URL" = http://www.searchamong.com/searchview.php?query={searchTerms}&cat=webs&bar=true
IE - HKU\S-1-5-21-405524647-3204506411-2190298169-1000\..\SearchScopes\{EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847}: "URL" = http://search.sweetim.com/search.asp?src=6&crg=3.1010000&st=12&q={searchTerms}&barid={0DA7B724-71A7-4E82-BEE7-C02643832BD5}
O2 - BHO: (no name) - {0E1230F8-EA50-42A9-983C-D22ABC2EED3B} - No CLSID value found.
 
:Files
C:\Windows\System32\5fadc08b.exe
C:\Windows\System32\sysdm9.dll
C:\Windows\tasks\Rpyonn.job
C:\Users\Kuba\AppData\Roaming\Babylon
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: vShare.tv plugin 1.3 / Contextual Tool Extrafind

 

Wyczyść Firefox: menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Zresetuj program Firefox.

 

Otwórz Google Chrome i wejdź do Opcji, w Rozszerzeniach odmontuj StartSearch Video plug-in / SweetIM for Facebook / vshare plugin. Następnie w zarządzeniu wyszukiwarkami przestaw bieżącą Web Search na Google, po tym Web Search usuń z listy.

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Usuń

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Ta infekcja posługuje się Harmonogramem zadań i ma też wpisy w rejestrze, których nie widzi OTL. Poproszę o dodanie raportów z FRST (ma powstać plik Addition).

 

 

Komputer dopadł uciążliwy temat, tj. brak możliwości korzystania z sieci wifi, instalowania oprogramowania - próbowałem skorzystać z oprogramowaina Uniblue Registy Booster w celu naprawy rejestru, podobnie jak ręcznie odpalać potrzebne usługi w celu uruchomienia sieci, nadać uprawnienia katalogowi /windows oraz wiele innych, niestety nieskutecznie.

Te problemy nie powinny być powiązane z widzianą tu infekcją. Ona tylko deaktywuje Centrum zabezpieczeń, Przywracanie systemu i Windows Defender, ale nie inne usługi.

 

Od Uniblue trzymaj się z daleka. Opisz dokładniej o co chodzi z "instalowaniem oprogramowania".

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Proszę nie używaj serwisu wklejto, serwis ma złe kodowanie. Albo wklej.org albo załączniki forum.

 

 

Problem oprogramowania dotyczył niechcianego uniblue, także tutaj temat się urywa.

Czy jest jakiś problem z jego deinstalacją?

 

 

Błąd 1068, 771, brak wifi. Problem z usługami systemu Windows

Powyższe plus:

 

==================== Event log errors: =========================

 

Could not start eventlog service, could not read events.

 

Usługa Dziennik zdarzeń systemu Windows jest właśnie uruchamiana.

Nie można uruchomić usługi Dziennik zdarzeń systemu Windows.

 

Wystąpił błąd systemu.

 

Wystąpił błąd systemu 1747.

 

Usługa uwierzytelniania jest nieznana.

 

To mi wygląda na uszkodzony Winsock. W skrypcie poniżej załączam komendę resetu. I jak mówię, usuwana tu infekcja nie powinna mieć związku z objawami, to wygląda na całkowicie inną bajkę. I chyba temat przeniosę do działu Windows.

 

 


I wymagane dodatkowe akcje pod kątem czyszczenia systemu:

 

1. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

Task: {7204A373-3F58-4A03-B924-F7226150F035} - System32\Tasks\Rpyonn => C:\Windows\system32\rundll32.exe [2009-07-14] (Microsoft Corporation)
FF Extension: z - C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions\{28214142-d9cc-eb6d-1bdc-f69319b916fc}
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [bejbohlohkkgompgecdcbbglkpjfjgdj] - C:\Users\Kuba\AppData\Local\Temp\crx4006.tmp
Toolbar: HKCU -No Name - {BF7380FA-E3B4-4DB2-AF3E-9D8783A45BFC} - No File
HKU\Ola\...\RunOnce: [FlashPlayerUpdate] - C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil11e_Plugin.exe -update plugin [x]
C:\Users\Kuba\AppData\Local\Temp\Quarantine.exe
CMD: netsh winsock reset
Reg: reg add "HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /v DefaultScope /t REG_SZ /d {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} /f
Reg: reg add "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /v DefaultScope /t REG_SZ /d {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f
Reg: reg delete "HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes" /f

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Fix. Powstanie plik fixlog.txt.

 

2. Zresetuj system. Komenda netsh winsock reset wymaga restartu.

 

3. Przeładuj cache wtyczek Google Chrome: Otwórz Google Chrome, w pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie włącz. Zamknij Google Chrome.

 

4. Zrób nowy skan FRST (zaznacz ponownie tworzenie Addition) oraz Farbar Service Scanner. Dołącz fixlog.txt. Wypowiedz się czy błędy podstawowe nadal mają miejsce.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Wszystko zrobione. Dziennik zdarzeń też ożył.

 

1. Start > w polu szukania wklep services.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator. Na liście dwuklik w usługę Centrum zabezpieczeń i Typ uruchomienia przestaw na Automatycznie (opóźnione uruchomienie). Następnie dwuklik w Windows Defender i ustaw Automatyczny.

 

2. Przez SHIFT+DEL skasuj foldery:

 

2013-08-25 02:21 - 2013-08-25 02:21 - 00000000 ____D C:\FRST

2013-08-24 18:53 - 2013-08-24 18:54 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner

2013-08-24 18:53 - 2013-08-24 18:53 - 00000000 ____D C:\Users\Kuba\Desktop\Stare dane programu Firefox

 

W AdwCleaner uruchom Odinstaluj, w OTL uruchom Sprzątanie.

 

3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

4. Zaktualizuj wyliczone poniżej programy: KLIK.

 

==================== Installed Programs =======================

 

Adobe Flash Player 11 ActiveX (Version: 11.7.700.224)

Adobe Flash Player 11 Plugin (Version: 11.7.700.224)

Adobe Reader X (10.1.7) - Polish (Version: 10.1.7)

Adobe Shockwave Player 11.6 (Version: 11.6.3.633)

FoxTab FLV Player ----> ten odinstaluj

Google Chrome (Version: 28.0.1500.95)

Java™ 6 Update 30 (Version: 6.0.300)

Mozilla Firefox 22.0 (x86 pl) (Version: 22.0)

Skype™ 5.10 (Version: 5.10.116)

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...