Skocz do zawartości

Utrata pakietów


Cubi123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od czasu kiedy komputer został naprawiony i postawiony na nowym systemie (win 7) mam pewien problem z grą (league of legends) porozumiałem sie z supportem i stwierdził że jest to spowodowane utratą pakietów jak to naprawić? Daje link do całej rozmowy gdzie są dodane zdjęcia jak wygląda problem: https://support.leagueoflegends.com/requests/6683592

 

Odszukałem także właśnie na tym forum podobny temat i zrobiłem to co poradził administrator( https://www.fixitpc.pl/topic/13191-lagi-w-grach-multiplayer-utrata-pakietow/ )

 

Proszę o pomoc

Edytowane przez picasso
Proszę nie podbijać tematu. Jeśli ktoś będzie miał coś do powiedzenia, zrobi to bez postów przypominających. //picasso
Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Dobrze J(ja) S(support)

 

J

 mam win 7 i niestety po zainstalowaniu pobraniu (wszystko od nowa) lol'a nie moglem grac ponieważ po klikaniu na dołączenie do rozgrywki w lewym górnym rogu wyskakuje mi" Rozłączono z pvp.net. Mógł wystąpić problem z usługą. Próba odnowienia połączenia." A za chwile okno"Nieudane połaczenie nie można połączyć z PvP.net. Informacje, co mogło spowodować ten błąd znajdziesz TU Dostępność serwerów..."
Tak więc nie rozumiem co się dzieję, Odinstalowałem lol'ai za 1 razem pomogło ale problem nie ustąpił i teraz ponowne zainstalowanie nie pomaga.

 

 

 

 

S

  • Witaj, Przywoływaczu

    Przykro mi słyszeć, że pojawiają się u Ciebie takie problemy. Na podstawie Twojego opisu wydaje mi się, że możesz mieć problem z połączeniem się z naszym serwerem. Choć istnieje kilka potencjalnych przyczyn tych problemów, przeważnie problemy z połączeniem są powodowane przez zbyt rygorystyczne zapory sieciowe lub programy antywirusowe. Wiele zapór sieciowych jest instalowanych automatycznie razem z systemem Windows, więc możesz nie być świadomy, że masz ich więcej niż jedną. Dodatkowo wiele zapór sieciowych posiada procesy która działają w tle nawet po wyłączeniu samej zapory, co wciąż może powodować problemy z naszą grą.

    Zredagowaliśmy szczegółowy poradnik, który pomoże Ci skonfigurować zapory sieciowe tak, aby nie uniemożliwiały gry w League of Legends:

    https://support.leagueoflegends.com/entries/21296813-konfiguracja-zapory-sieciowej-firewall

    Niestety czasem mimo prawidłowej konfiguracji, wyłączone tryby lub listy wyjątków często nie działają prawidłowo z zaporami sieciowymi firm trzecich. W takim wypadku najszybciej będzie tymczasowo je odinstalować. Dzięki temu będę mógł od razu wykluczyć je jako potencjalne przyczyny Twoich problemów.

    Jeżeli nie czujesz się pewnie odinstalowując swoje zapory sieciowe, polecamy zastąpienie ich programem Avast, który jest darmowy do użytku domowego. Ma nawet tryb wyłączony/gry, aby nie obciążać systemu podczas użytkowania w League of Legends.

    http://www.avast.com/pl-pl/index

    Jeżeli problem nadal występuje lub potrzebujesz pomocy przy wykonywaniu czynności zawartych w poradników, daj mi znać. Jednak aby udzielić Ci dalszego wsparcia, będę potrzebował dodatkowych informacji o twoim systemie. Bez nich znacznie trudniej będzie mi pomóc Ci w rozwiązaniu tego problemu:

    1)Informacje o konfiguracji Twojej sieci: https://support.leagueoflegends.com/entries/21303763-uzyskanie-dziennika-informacji-o-sieci

    2)Lista procesów: https://support.leagueoflegends.com/entries/21303683-uzyskanie-listy-procesow

    3)Netalyzr: udaj się na stronę http://netalyzr.icsi.berkeley.edu/ i rozpocznij test. Kiedy test się zakończy, skopiuj URL wyników i wklej go do tego zgłoszenia.

    L Adamus
    Player Support Riot Games

Czerwiec 16, 2013 08:29
 
 

J

Niestety ten program do sieci nie chce odpalic ale dodaje Screen tego co uniemozliwia mi gra to sie pojawia i znika a czasem jak zniknie na 10 sec to sie uda wejsc do rozgrywki gdzie niestety tez sa lagi i czasem nie chce mi sie postac zatwierdzic ale jest to dziwne bo jak sie uda trafić na moment bez tego czerwonego to gra odpala... (tutaj są screeny 1,2)

S

  • Witaj, Przywoływaczu

    Abym mógł udzielić Ci jak najlepszego wsparcia będę potrzebował więcej informacji o Twojej sieci. Netalyzr jest narzędziem działającym w Twojej przeglądarce i dostarczy mi ogromną ilość informacji na temat Twojego połączenia sieciowego.

    Idealnie byłoby, gdyby udało Ci się przeprowadzić tą analizę w momencie gdy występują problemy o których wspomniałeś. Najprościej jest to zrobić przez zapisanie strony Netalyzra i szybkie jej otwarcie gdy tylko te problemy się pojawią by przeprowadzić analizę.

    http://netalyzr.icsi.berkeley.edu/

    Po zakończeniu analizy po prostu skopiuj link do wyników i prześlij mi go w Twojej kolejnej odpowiedzi.

    Więcej informacji na temat Netalyzra znajdziesz w tym artykule:

    https://support.leagueoflegends.com/entries/21315118-uzyskanie-analizy-sieci

    Pozdrawiam serdecznie / Kind regards
    "Fortune doesn't favor fools!"
    Riot Myga

 

J

http://n3.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=36ea240d-29639-57310537-da22-4c4c-8279

 

S

Witam

Twoja sieć w znacznym stopniu gubi pakiety. Może to być spowodowane kilkoma czynnikami i niestety ciężko będzie mi jednoznacznie wskazać dlaczego tak się dzieje. Jeżeli nie masz na komputerze żadnego oprogramowania, które ograniczało by ruch w sieci, to prawdopodobnie może to być spowodowane nie prawidłowym działaniem Twojej sieci.

Mianowicie dane jakie starasz się wysyłać dane, zostają nadane z dużym opóźnieniem, lub całkowicie nie nadane, co jest przyczyną problemów z grą. Przyczyn może być kilka, ale najczęściej twój komputer, lub inny komputer, który pracuje w tej samej sieci wysyła dużą ilość danych w czasie gdy starasz się przeprowadzić rozgrywkę.

Jeżeli jesteś pewien, że żaden Twój komputer nie wysyła żadnych danych oraz nie posiadasz, żadnego oprogramowania, które mogło by blokować taki ruch, to należało by sprawdzić inne komputery, które mogą go "zapychać".

1. Zauważ też proszę, że może być to działanie "niejawne" np. spowodowane zainfekowaniem komputera przez wirusa, który rozsyła spam. Taki program będzie skutecznie ukrywał się w procesach i może być ciężki do zidentyfikowania dla laika.

W tym celu polecałbym (w ramach diagnostyki) odłączyć wszystkie komputery, które mogą pracować w tej samej sieci w tym samym czasie i przeprowadzić testową rozgrywkę na boty. Jeżeli nie będzie problemu, to znaczy, że należy szukać problemu na innych komputerach.

Aby przeskanować swój komputer, jak i pozostałe w celu szkodliwego oprogramowania, zalecam użycie testowej wersji antywirusa Kaspersky: http://www.kaspersky.pl/download.html?s=trial

Po instalacji proszę o zaktualizowanie baz danych, ponowne uruchomienie komputera i wykonanie pełnego skanowania komputera (może zająć trochę czasu).

2. Jeżeli analiza nic nie wykazała to upewnij się, że problem nie jest spowodowany kiepską komunikacją pomiędzy Twoim komputerem a routerem. Takie problemy często występują w przypadku korzystania z sieci WiFi. Zwłaszcza w prostych konsumenckich routerach (nawet znanych producentów). Zauważ proszę, że wskaźnik jakości połączenia może być mylny, ponieważ połączenie może się zrywać (niewidoczne dla ludzkiego oka) i również będą występowały takie problemy. W celu wyeliminowania tego błędu zalecam przełączenie się połączenie przez kabel i trzymanie się tej opcji dopóki nie zidentyfikujesz problemu.

3. Sprawdź proszę, czy osoby trzecie nie korzystają z Twojego łącza internetowego. Są na to narażone routery z siecią WiFi, która jest nie zabezpieczona lub zabezpieczona słabym hasłem. Po zalogowaniu się na router, będziesz w stanie stwierdzić jakie urządzenia są do niego podłączone. Jeżeli uważasz, że ilość urządzeń podłączonych do niego jest dziwna / nie odpowiada ilości urządzeń w Twoim domu, to zmień hasło dostępu do sieci na silniejsze.

4. Sam router może być uszkodzony. Uszkodzony router może znacząco spowalniać obsługę pakietów danych i zaburzać ruch sieciowy. Zauważ proszę, że na pierwszy rzut oka wszystko może wydawać się w porządku - tzn. urządzenia będą się prawidłowo do niego podłączać i będą posiadać podstawową komunikację w internecie. Niestety nawet takie zachowanie nie gwarantuje tego, że sprzęt jest w pełni sprawny. W ramach diagnostyki zalecałbym podłączenie innego routera oraz wykonanie testowej rozgrywki aby wyeliminować problem ze sprzętem.

5. Problem może leżeć po stronie dostawcy Twojego internetu. Jeżeli jesteś pewien, że wszystkie pozostałe czynniki zostały przez Ciebie wyeliminowane to zalecałbym Ci skontaktować się ze swoim dostawcą internetu, gdyż problem może leżeć po jego stronie.

Pozdrawiam serdecznie / Kind regards
"Fortune doesn't favor fools!"

 

J

Nie mam wi-fi więc to odpada a także nigdy niemiałem takich problemów które pojawiły sie odrazu po odpaleniu lol'a na nowym systemie cały dysk główny był od nowa robiony więc nie wiem co mogło by być przyczyną, Mam pełną wersje Arcavira (z cd action:D) i on nic nie wyszukuje zainstalowałem także innego antyvirusa żeby sprawdzić czy to może nie przez tego nowego (tak odpisał support że może to być przez to) ale na tamtym działo sie to samo (Avg był tym programem a kiedyś go miałem i lol działał). Mam stałe łącze i jeden komputer a problem jest specyficzny ponieważ wydaje mi sie że zawsze po patchu lol działa na kilka dni a potem problem nawraca także jest moment ze kiedy sie loguje dopiero za 30 sec wyskoczy tak więc jeżeli jest natłok graczy to np aram albo coś wystartuje w grze są potem lagi kiedy chce zatwierdzić jest wczytywanie i gra nie startuje tylko muszę ją zamknąć i sie ponownie połączyć także po zakończeniu rozgrywki gra sie sama wyłącza nie pokazuje się końcowy jak po każdym meczu czat z resztą graczy. Mam nadzieje że te informacje pomogą jeżeli pierwszy raz spotykacie się z takim problemem mogę nagrać jak on wygląda lub porobic Screeny.

 

A potem support ciągle twierdził że to wina sprzętu i że mam się skontaktować z dostawcą A tutaj dodaje jeszcze 1 screen  gra czasami sama się wyłączała(screen 3)

Nie wiem czemu chciałem dodać Networkinfo.log ale nie mam do tego uprawnień jest to rzecz która została zlecona przez support

post-11071-0-41057900-1373058219_thumb.png

.txt

post-11071-0-88346500-1373058264_thumb.png

Odnośnik do komentarza

Tutaj potrzebny jest DawidS28 lub ktoś z wiedzą na jego poziomie. Log z Netalyzr wykazuje duże problemy z łączem, co może być spowodowane wieloma czynnikami. Niewykluczone że jest tu awaria sprzętowa, choć może to i wina serwera proxy - a na jego obecność wskazuje Netalyzr.

 

Prosiłem cię także o log z Net-log. Przedstaw go, aby był komplet logów do pomocy.

Odnośnik do komentarza

Jakieś sugestie?

 

Wysłałem dobry plik? Czy trzeba jeszcze coś podesłać?

 

Czy ktokolwiek potrafi (chce) pomóc? Czy tylko tracę tu czas?

 

Jakaś odpowiedź?

Edytowane przez picasso
Cubi123, pisanie postów przypominających nie wniesie nic do sprawy. Są wakacje, osób nie ma i to zrozumiałe. //picasso
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Po skontaktowaniu się z dostawcą internetu najpierw wysłali jakieś nowe łącze i to zadziałało ale tylko do ponownego włączenia komputera potem kazali mi cofnąć modem do ustawień fabrycznych (taki przycisk reset z tyłu) Ale to także pomogło tylko do ponownego włączenia komputera następnie przez 2 dni zauważyłem że po zresetowaniu modemu i wybraniu odpowiedniej sieci (sieć 2 nie wiem czemu domyślnie po zresetowaniu modemu wskakuje sieć 3) wszystko działa no ale niestety teraz wszystkie te sposoby nic nie dają Rozmawiałem raz jeszcze z Toyą i powiedzieli żebym złożył wniosek o przydzielenie publicznego ip. Jednak oni stwierdzili że nie ma żadnej utraty pakietów i że modem działa jak należy. Nie wiem czy te informacje pomogą w rozwiązaniu tego problemu ale czy jest sens składać wniosek? Czy to pomoże proszę o odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...