Skocz do zawartości

Problem z instalacją sterownika do kamerki internetowej


gorg301

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z instalacją sterownika do kamerki internetowej z wbudowanym mikrofonem w menadżerze urządzeń: -kontrolerach dzwięku,wideo i gier.Jedynie z płyty instalacyjnej mam zainstalową kamerkę w urządzeniach do obrazowania i nie mogę wykorzystać wbudowanego mikrofonu /korzystam z zewnętrznego/ :( .Przedtem nie było tego problemu - wszystko działało.Komunikat kreatora : VF0350 Live!CamVideo IM występująca w tym pliku INF sekcja instalacji jest nieprawidłowa.Próbowałem na dwóch kamerkach podobnych z tym samym skutkiem, na starszych i nowszych sterownikach i pakietach instalacyjnych tego producenta/prócz płytki/.W logu addition.txt code 28.Moja prośba o podpowiedz.

 

post-10798-0-13607800-1369679553_thumb.jpg

OTL.Txt

Addition.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Kamerka instalowana była ok.5 lat temu i wszystko działało normalnie.Problem wystąpił po tym jak Skypa przejął Microsoft.Myślałem,że się zepsuła ale po przetestestowaniu innych kamer jak w podanym temacie występuje ten sam problem.Odinstalowałem i na nowo instalowałem krok po kroku jak na płycie instalacyjnej /parę razy/.Płyta instalacyjna sama instaluje sterowniki i inne składniki/jeśli pokazuje żeby podłączyć kamerkę to wtedy dopiero podłączam.Skutek ten sam.

Odnośnik do komentarza

 jeszcze parę danych: załączam fotkę to co jest na płytce instalacyjnej plus stronka do producenta creative,z której próbowałem wszystko tzn po instalacji kamerki próbowałem instalować ściągnięte sterowniki w kontrolerach

 

Tu:http://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=218&subCatID=846&prodID=16733&prodName=Live!%20Cam%20Video%20IM%20%28VF0350%29&subCatName=Live!%20Cam%20Series&CatName=Kamery+internetowe&VARSET=prodfaq:PRODFAQ_16733,VARSET=CategoryID:218

 

post-10798-0-17236100-1369720445_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza

Próbowałem na starszej wesji i było to samo.W Skypie jak zgłaszam problem  to grzecznie ,za rączkę prowadzą na stronę na zakupy kamer internetowych zaczynających się od cen bodajże 300zł.Patrzyłem na różnych forach i są problemy podobne ale brak konkretnych rozwiązań.Wszystko sprowadza się do tego co już wykonywałem.Na razie temat zostawiam otwarty i będę coś sam też "kombinował".

Odnośnik do komentarza

Szlag może i trafił pies wie.

 

Ja ze swojej strony proponowałbym sterowniki kamerki odinstalować w menadżerze urządzeń.

Pobrać najnowsze stery stąd zainstalować i patrzeć co się będzie działo.

 

Ewentualnie pozostaje testowanie kamery na innym komputerze..

Jak nie zadziała to "szlag ją trafił"    :)

Odnośnik do komentarza

Witam i przepraszam,że nie udzielałem odpowiedzi ale przed chwilą technik z UPC wymienił mi uszkodzony modem.Postaram się odpowiedzieć.1/.do veswanniek: tak próbowałem przez kreatora/ten sam komunikat-występująca w tym pliku INF sekcja instalacji jest nieprawidłowa/.Do Aux :własnie po odinstalowaniu testowałem aplikacje i sterowniki z tej stronki.Do wiesław531: nie mam ,a obsługa sprowadza sie do instalacji aplikacji i sterowników,a z płyty cd w trakcie instalacji animacja pokazuje kiedy podłączyć kamerę do usb.Belfegor: kamerka sprawdzona na innym komputerze.I tak jak w temacie testowałem inne podobne kamerki creative o innym numerze ale są do nich te same sterowniki i aplikacje - skutek ten sam.Jeszcze raz przetestuję wszystkie opcje instalacji/płyta cd + strona producenta/.Jak to wykonam to napiszę.Dzięki wszystkim za zainteresowanie,a tematu narazie nie zamykam.Jeśli będzie coś nie tak to pozostaje albo mikrofon przy ustach ,albo nowa kamerka.Narazie. :)      

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie.Mój upór w tym temacie został nagrodzony działaniem mikrofonu w kamerce :D .Przyczyna dosyć błacha ale bardzo istotna!Sterownik ściągniety wraz z aplikacją ze strony producenta działa tylko w urządzeniach do obrazowania."Przeczesałem" swój  komputer i natrafiłem na back-up sterowników z programu Driver Genius co zaowocowało skutkiem jak wyżej.Wniosek dla mnie  i porada dla zainteresowanych nasuwa się jedna: przed wprowadzeniem zmian robić back-up ;) Dzięki zainteresowanym moim problemem.W związku z tym temat uważam za zamknięty.

post-10798-0-70515100-1370946536_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...