Skocz do zawartości

Problem z nk.pl


diox

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem na swoim laptopie z wejściem na nk.pl . Ekran logowania wyświetla się prawidłowo, ale jak chce się zalogować, jest pusta strona, nie ładuje się. Jeśli chodzi o internet, to posiadam Orange CDMA i do tego router Axesstel MV411R .

Zamieszczam logi z OTL, Net-Log i ICSI Netalyzr.

Załączone pliki

net-log.txt

OTL2.txt

Extras.Txt

ICSI Netalyzr- KLIK

 

Niepokoi mnie jedna rzecz w ICSI:

You are listed on a significant DNS blacklist

Mógłby ktoś mi to wytłumaczyć?

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

chyba to oznacza że z twojego Ip jest wysyłany spam(przynajmniej tak jest ustalone)

http://www.passioncomputing.com.au/hosting/email-accounts/email-blacklists

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/DNSBL

 

zajrzyj na stronkę :

http://www.dnsbl.info/dnsbl-database-check.php

 

u mnie wszędzie jest na zielono

 

Odnosnie logów drobna korekta na autostart

w OTl-u taki skrypt:



:OTL
O4 - HKLM..\Run: [IR_SERVER] C:\PROGRA~2\Realtek\REALTE~1\IR_SERVER.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-109178557-1231608115-2463195107-1001..\Run: []  File not found

:Commmands
[emptytemp]

Odnośnik do komentarza

Masz otwartą sieć bezprzewodową. Jeśli nie masz ustawionego filtrowania adresów MAC na routerze, to każdy chętny może z niej korzystać, a więc w szczególności wysyłać spam.

 

Próbowałeś z innych przeglądarek?

 

Sprawdź, co będzie przy połączeniu przez jakiś VPN, np. HotSpot Shield. Chcę sprawdzić, czy problem jest zależny od IP.

Odnośnik do komentarza

Masz otwartą sieć bezprzewodową. Jeśli nie masz ustawionego filtrowania adresów MAC na routerze, to każdy chętny może z niej korzystać, a więc w szczególności wysyłać spam.

To niemożliwe, mieszkam na wsi i jedynymi użytkownikami Wi-Fi to domownicy, nikt inny nie ma urządzenia z Wi-Fi. Wiem, że mam otwartą sieć, miałem kiedyś WPA2-PSK, ale wyłączyłem. Na IE9 jest tak samo. Na innym komputerze nk.pl działa normalnie. Sprawdzę jeszcze na maszynie wirtualnej czy jest tak samo.

 

Mam jeszcze pytanie: kiedyś, kiedy chcieliśmy zakładać Neostradę, technicy stwierdzili brak możliwości technicznych. Niedawno miałem telefon, w którym powiedziano mi, że Internet powinien działać. Czy jest jakaś stronka, aby sprawdzić czy to prawda? Pytam się tak na przyszłość, aby jak coś, to zmienić ten słaby CDMA na coś lepszego.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Na maszynie wirtualnej z Win 7 działa prawidłowo.

 

 

Są możliwości orientacyjnego sprawdzenia, czy da się uruchomić na łączu usługę ADSL, ale prawdziwe dane da dopiero pomiar specjalistycznym miernikiem (EXFO CableShark) lub uruchomienie usługi i patrzenie na jej parametry.

Te sprawdzanie ADSL to zrobię dopiero za rok, wtedy kończy się umowa na dotychczasowy Internet. Jednak mnie zastanawia fakt, że w sąsiedniej miejscowości ( na oko kable idą ok. 1- 1,5 km, idą słupami) znajomi mają założone 2 Mbit i chodzi to stabilnie, nie wiem ile tam można założyć najwięcej, a u mnie nie da się założyć wcale, a mam telefon od kilkunastu lat. To jeszcze jedne pytanie: jak można sprawdzić, gdzie znajduje się centralka telefoniczna?

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Wpisać w Google: site:tp.pl filetype:xls

 

Jedyne możliwe przyczyny, jakie widzę, to Avast i VMware wpięte w Winsock. To ostatnie jest dosyć inwazyjnym działaniem dla systemu, ale nie widzę przyczyny, dla której miałoby to wpływać na nk.pl. Proponuję spróbować się zalogować i patrzyć w nagłówki HTTP (dodatek Live HTTP Headers dla FF) lub pełną komunikację (Wirehark), szukając błędów.

Odnośnik do komentarza

Teraz to już nie rozumiem. Próbowałem się przed chwilą zalogować i udało się, wszystko działa poprawnie. Ten problem występuje okresowo, raz działa, a raz nie. Tylko na nk.pl tak się dzieje, na innych stronach jest w porządku. Jeszcze popatrzę i zobaczę, czy to przypadek.

 

Mam jeszcze jeden problem, mianowicie podczas korzystania z Internetu przez Wi-Fi w różnych odstępah czasowych przestaje działać Internet, na ikonce od sygnału sieci jest trójkąt. Na komputerze podłączonym przez Ethernet nie ma takiego problemu. Pomaga jedynie restart routera. To jest uciążliwe, bo pojawia się dość często. Jaka może być tego przyczyna? Może dać screeny z menu konfiguracyjnego routera?

 

Dzięki za link z tymi centralkami, najbliższa jest trochę daleko ode mnie, więc może być ciężko z tym ADSL.

 

 

 

 

.

Edytowane przez diox
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...