Skocz do zawartości

Konserwacje / awarie dostawcy


picasso

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

diox, proponuję zwrócić uwagę na routing do forum (polecenie tracert). Zazwyczaj dochodzi do xe0-1-0.cloud.leaseweb.net [85.17.129.217], a potem się gubi. Tutaj dochodziło do jednego węzła wcześniej, czyli po100.sr1.evo.leaseweb.net [85.17.100.226]. Zakładając, że nie jest to po prostu skrócenie ścieżki przez wywalenie jednego routera i bezpośrednie podpięcie serwera z forum do routera wcześniej, to albo świadczy to o błędzie w routingu, albo o celowym odcięciu kawałka sieci, np. w celu przeprowadzenia konserwacji serwerów. I jedno, i drugie nie jest zależne od Fixitpc.pl.

Odnośnik do komentarza

Dziś kłopoty u dostawcy:

 

"We currently experience issues with part of our CLOUD infrastructure (in NL site). As result we have to perform reboot of affected part of infrastructure, which means that your server(s) will be rebooted by HA mechanism.

When we fix this issue, we will update the status via NOC."

 

 

PS. Przy okazji: wczoraj przeprowadziłam innego rodzaju konserwacje (oprogramowania forum).

Odnośnik do komentarza

Notowalne problemy z połączeniem są skutkiem usterki po stronie dostawcy.

 

27.02.2013

 

Dear Customer,

 

Over past few days we were experiencing instability on our cloud platform resulting in customer server reboots and network unavailability.

As we are continuously working on improvements to our platforms, we have to announce emergency maintenance on NL cloud platform.

We are going to change some parameters in our cloud platform backend to fix those issues and as result your workloads may be impacted (your server may become temporarily unavailable).

 

We are sorry for this inconvenience and we will try to keep this impact as low as possible during this maintenance.

 

If your server is powered down during this maintenance, please don’t start it up before we inform you via this NOC posting.

 

[uPDATE 27-02 17:15CET]

Maintenance complete. Your server should be reachable.

 

28.02.2013

 

Dear Customer,

 

Today at 13:10 CET we performed emergency maintenance on our storage platform in order to fix performance issues. We completed this maintenance but it did not fully resolve the performance issues.

 

Our storage vendor informed us that the version of the product we are using has some bugs which might be causing our performance problems. They have advised us to upgrade to the newest release.

 

We will perform this upgrade at 16:00 CET. We expect an interruption of approximately ten minutes for customer server IO workload during the change.

 

If your server is powered down during this maintenance, please do not restart it until we inform you via this NOC posting. After this upgrade we will have to monitor our platform to verify that the performance issues are fully resolved.

 

This maintenance affects LeaseWeb Cloud, Express Cloud, and Virtual Server instances hosted in the Netherlands.

 

We will continue to inform you via this NOC posting.

 

[uPDATE 28-02 16:15 CET]

Maintenance completed and storage platform is upgraded to the new release.

We will monitor the platform to verify that performance issues are resolved.

Thank you for your patience.

 

[uPDATE 28-02 16:34]

Dear Customer

You may power on your server now. Upgrade has been done and we will continue to monitor the performance of our platforms.

 

 

.

Edytowane przez picasso
Odnośnik do komentarza
  • 6 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
  • 11 miesięcy temu...

Forum nie było wyłączone, serwer padł i to nie tylko nasz. Wczoraj nastąpiła potężna ogólna awaria platformy sprzętowej Leaseweb. Naprawa usterki trwała długo, wszystkie serwery były reanimowane ręcznie po kolei. Forum wróciło do życia dosłownie kilkanaście minut temu.
 
Bardzo przepraszam za niezapowiedzianą przerwę.


EDIT: Po awarii pojawiły się błędy w tabelach bazy. Forum zostało chwilowo zdeaktywowane, by zreperować uszkodzenia. Bardzo proszę o zgłoszenia ewentualnych błędów.

Edytowane przez picasso
Odnośnik do komentarza

O dziesiątej rozpocznie się migracja sprzętowa dostawcy. Wg teorii proces nie powinien zająć długo (maksymalnie do 40 minut). Forum musi zostać wyłączone na czas tej operacji.

 

EDIT: Migracja pomyślnie wykonana. Zajęło to dłużej, gdyż proces obejmował wiele serwerów i nasz serwer nie był przenoszony w pierwszej kolejności.

Edytowane przez picasso
Odnośnik do komentarza
  • 1 rok później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...