Skocz do zawartości
Flavius

Rozwiązywanie problemów z Readiness Tool

Rekomendowane odpowiedzi

Rozwiązywanie problemów z Readiness Tool

 

 

Symptomy

Czasami podczas używania Readiness Tool narzędzie zawiesza się lub zwraca błędy np.:

-Readiness Tool jest już zainstalowany

-błąd 0x8024800C i inne

 

Czasami Readiness Tool potrzebuje ok 30 minut na wykonanie swojej pracy także proszę cierpliwie poczekać zanim zastosujecie ponizsze porady

 

 

 

KROK I

 

1. Otwórz menadżer zadań (Start > Uruchom > taskmgr) i zabij proces CheckSur.exe.

 

2. Usuń wszystkie hexadecymalne foldery ze swoich partycji, jesli są. Możesz mieć hexadecymalne foldery na różnych partycjach, niekoniecznie na C:.

 

post-510-027398200 1285349331_thumb.png

 

Przykładowe heksadecymalne foldery

 

Usuń też te foldery:

 

C:\Windows\CheckSur

C:\Windows\Temp\CheckSur

 

3. Otwórz rejestr (Start > Uruchom > regedit) i usuń poniższe klucze:

 

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\CheckSur

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\ApplicabilityEvaluationCache\Package_for_KB947821~31bf3856ad364e35~xxx~~x.x.x.x

 

post-510-089958700 1285349353_thumb.png

 

W zależności od wersji narzędzia i architektury systemu klucz Package_for_KB947821... ma nieco inną nazwę

 

HKLM=HKEY_LOCAL_MACHINE

By usunąć Package_for_KB947821..., musisz najpierw przejąć ten klucz na własność - dodatkowa lektura: KLIK.

 

 

KROK II - JEŚLI KROK I NIE POMÓGŁ....

 

1. Upewnij się, że masz wystarczająco dużego miejsca na dysku.

2. Zdefragmentuj rejestr jakimś dobrym narzędziem. Osobiście polecam defragmentator z Tune Up Utilities (niestety soft ten jest komercyjny), z darmówek polecam QuickSys regDefrag.

3. Odinstaluj wszystkie softy ochronne.

 

 

KROK III - JEŚLI NIC NIE POMAGA...

 

Upewnij się, że nie masz żadnego innego dodatkowego problemu z systemem lub sprzętem. Jeśli posiadasz pliki C:\Windows\MEMORY.DMP lub inne pliki *.DMP w folderze C:\Windows\Minidump, to proszę je zdiagnozować. Ciężkie problemy sprzętowe np. z RAM czy dyskiem również powodują problemy z uruchomieniem narzędzia jak i w instalacji zwykłych aktualizacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...