Skocz do zawartości

Live Security Platinum - oszukańczy program antywir.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koleżanko Picasso

zwracam się do ciebie z prośbą o pomoc ( raz mi już pomogłaś w kwestii katalogów skrutów )

teraz mam problem z oszukańczymi programami antywirusowymi , tym razem jest to live security platinum .

miałem kilka tygodni temu inny podobny program ale hmm zniknął w momencie gdy ktoś mi podał żeby przeskanować programem COMODO i tak zrobiłem , problem zniknał więc sprawe zamiotłem pod stół .

teraz kilka tyg po ostatnim ataku pojawił się nowy problem którego nie umiem rozwiązać , chciałem sam , próbowałem na wszystkie znane mi sposoby i według swoich umiejetności i zasobności portfela który jest ostatnio pusty , ale niestety nie udało mi się , pamiętam że raz mi pomogłaś może uda się i tym razem ? :)

staram się właśnie wykonać logi z otl , ale kurna jestem na trybie awaryjnym i nie wiem czy coś z tego będzie ? moge to zrobić na trybie awaryjnym ?

jak daje "skanuj' to program się zawiesza i można czekać w nieskończoność :( , program nie odpowiada :(

jak zrobić logi w takim wypadku ?

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

więc jest mały problem , nie cholery program otl nie może zrobić tych logów , popróbuje jeszcze , jak mi się nie uda to dam znać , narazie próbowałem na wszystki sposoby , w trybie awaryjnym bez sieci , w trybie z siecią i za każdym razem program po 10-15 minutach oczekiwania się wiesza , normalnie gdy klikam na niego to wyskakuje informacja "program nie odpowiada" , może coś nie tak z ta wersją programu OTL ? mam wersję 3.2.55.0 . no żesz kurdele :( chyba mnie elektronika nie lubi za bardzo .

Dodam że robię wszystko według instrukcji z działu obowiązkowych logów , ustawienia wszysto jest tak jak tam i w momencie kiedy daje skanuj poprostu zero reakcji , nic się też na dole w oknie nie pokazuje .

Odnośnik do komentarza

Po wielkich bojach udało się poniżej załączone pliki . Trochę cierpliwości mianowicie , skan uruchomił się pod trybem awaryjnym bez sieci i do tego strasznie długo stał na skanowaniu firefoxa , w sumie zajęło mu to wszystko około godziny .

Wiem że mam na kompie śmietnisko , chciałbym także przy okazji trochę to uporządkować .

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza

Niestety oprócz tytułowej infekcji mamy ZeroAccess a więc infekcja poważniejsza.

 

Wykonaj raporty dodatkowy. Uruchom SystemLook, w oknie wklej:

 

:reg
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
 
:filefind
services.exe

 

Klik w Look. Przedstaw wynikowy raport.

Odnośnik do komentarza

:( zmartwiłeś mnie , cóż - walczymy .

 

ystemLook 30.07.11 by jpshortstuff

Log created at 23:26 on 29/07/2012 by Rafał

Administrator - Elevation successful

 

========== reg ==========

 

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}]

(No values found)

 

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InprocServer32]

"ThreadingModel"="Both"

@="C:\Documents and Settings\Rafał\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\{459e1389-e52d-ca23-c58b-ce009d7d9f40}\n."

 

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}]

@="Microsoft WBEM New Event Subsystem"

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}\InprocServer32]

@="\\.\globalroot\systemroot\Installer\{459e1389-e52d-ca23-c58b-ce009d7d9f40}\n."

"ThreadingModel"="Both"

 

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}]

@="MruPidlList"

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32]

@="%SystemRoot%\system32\shdocvw.dll"

"ThreadingModel"="Apartment"

 

 

========== filefind ==========

 

Searching for "services.exe"

C:\WINDOWS\$hf_mig$\KB956572\SP3QFE\services.exe --a---- 111104 bytes [19:19 15/04/2009] [11:19 09/02/2009] 8816E60BF654353E8E0D35ED98875445

C:\WINDOWS\$NtServicePackUninstall$\services.exe -----c- 108544 bytes [18:01 28/10/2008] [22:44 03/08/2004] 3DA8D964D2CC12EF8E8C342471A37917

C:\WINDOWS\$NtUninstallKB956572$\services.exe -----c- 109056 bytes [21:17 15/04/2009] [17:21 14/04/2008] 3E3AE424E27C4CEFE4CAB368C7B570EA

C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\services.exe ------- 109056 bytes [17:21 14/04/2008] [17:21 14/04/2008] 3E3AE424E27C4CEFE4CAB368C7B570EA

C:\WINDOWS\system32\services.exe --a---- 111104 bytes [22:44 03/08/2004] [11:25 09/02/2009] 02A467E27AF55F7064C5B251E587315F

C:\WINDOWS\system32\dllcache\services.exe -----c- 111104 bytes [19:20 15/04/2009] [11:25 09/02/2009] 02A467E27AF55F7064C5B251E587315F

 

-= EOF =-

Odnośnik do komentarza

Tu jest Windows XP więc szkody są mniejsze niż na Vista/7 także powinno pójść gładko.

 

1. Start > Uruchom > cmd i wklepuj kolejno te polecenia:

 

reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /f

 

reg add HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}\InprocServer32 /ve /t REG_SZ /d C:\WINDOWS\system32\wbem\wbemess.dll /f

 

2. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\UIUSYS.SYS -- (UIUSys)
FF - prefs.js..browser.search.selectedEngine: "Web Search..."
FF - prefs.js..keyword.URL: "http://startsear.ch/?q="
[2011-07-13 20:50:13 | 000,001,565 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\Rafał\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\n0b2asu7.default\searchplugins\web-search.xml
O2 - BHO: (no name) - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-682003330-1958367476-725345543-1003\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.
O4 - HKU\S-1-5-21-682003330-1958367476-725345543-1003..\RunOnce: [6F638BC80054DF952401136281CB3EF3] C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\6F638BC80054DF952401136281CB3EF3\6F638BC80054DF952401136281CB3EF3.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\6F638BC80054DF952401136281CB3EF3
C:\Windows\Installer\{459e1389-e52d-ca23-c58b-ce009d7d9f40}
C:\Documents and Settings\Rafał\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\{459e1389-e52d-ca23-c58b-ce009d7d9f40}
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

3. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) oraz nowy z SystemLook.

Odnośnik do komentarza

poniżej plik z OTL , hmm czy z systemlook to to co wkleiłem ? ponownie wkleiłem do systemlook to co wcześniej zamieściłeś i dałem look .

kurde strasznie długo trwa u mnie w otl skanowanie .

po operacji komp uruchomił się i działa w trybie normalnym .

 

 

SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff

Log created at 00:45 on 30/07/2012 by Rafał

Administrator - Elevation successful

 

========== reg ==========

 

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}]

(Unable to open key - key not found)

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}]

@="Microsoft WBEM New Event Subsystem"

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1}\InprocServer32]

@="C:\WINDOWS\system32\wbem\wbemess.dll"

"ThreadingModel"="Both"

 

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}]

@="MruPidlList"

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InProcServer32]

@="%SystemRoot%\system32\shdocvw.dll"

"ThreadingModel"="Apartment"

 

 

========== filefind ==========

 

Searching for "services.exe"

C:\WINDOWS\$hf_mig$\KB956572\SP3QFE\services.exe --a---- 111104 bytes [19:19 15/04/2009] [11:19 09/02/2009] 8816E60BF654353E8E0D35ED98875445

C:\WINDOWS\$NtServicePackUninstall$\services.exe -----c- 108544 bytes [18:01 28/10/2008] [22:44 03/08/2004] 3DA8D964D2CC12EF8E8C342471A37917

C:\WINDOWS\$NtUninstallKB956572$\services.exe -----c- 109056 bytes [21:17 15/04/2009] [17:21 14/04/2008] 3E3AE424E27C4CEFE4CAB368C7B570EA

C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386\services.exe ------- 109056 bytes [17:21 14/04/2008] [17:21 14/04/2008] 3E3AE424E27C4CEFE4CAB368C7B570EA

C:\WINDOWS\system32\services.exe --a---- 111104 bytes [22:44 03/08/2004] [11:25 09/02/2009] 02A467E27AF55F7064C5B251E587315F

C:\WINDOWS\system32\dllcache\services.exe -----c- 111104 bytes [19:20 15/04/2009] [11:25 09/02/2009] 02A467E27AF55F7064C5B251E587315F

 

-= EOF =-

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza

Masz po problemie. Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL oraz usuń z dysku ten numeryczny folder C:\WINDOWS\Installer\{459e1389-e52d-ca23-c58b-ce009d7d9f40}

 

2. Opróżnij przywracanie systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj Jave do najnowszej wersji. Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...