Skocz do zawartości

Win7

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Win7

  • Tytuł
    Użytkownik
  1. Witam. Zastosowałem Narzedzie System Update Readiness Tool dla systemów Windows 7 opartych na procesorach x64 (KB947821) [październik 2014] Nie pomogło. Proszę o analizę pliku CheckSUR.log ================================= Checking System Update Readiness. Binary Version 6.1.7601.22471 Package Version 26.0 2017-10-21 13:32 Checking Windows Servicing Packages Checking Package Manifests and Catalogs Checking Package Watchlist Checking Component Watchlist Checking Packages Checking Component Store (f) CSI C Mark Deployment Not Marked 0x00000000 c!avast.vc140.mfc_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_a338d8ea2df29efb x86_avast.vc140.mfc_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_none_a338d8ea2df29efb (f) CSI C Mark Deployment Not Marked 0x00000000 c!policy.14.0..t.vc140.crt_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_499a1b14d5902dfc amd64_policy.14.0.avast.vc140.crt_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_none_499a1b14d5902dfc (f) CSI C Mark Deployment Not Marked 0x00000000 c!policy.14.0..t.vc140.crt_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_914751ebea0c5702 x86_policy.14.0.avast.vc140.crt_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_none_914751ebea0c5702 (f) CSI C Mark Deployment Not Marked 0x00000000 c!avast.vc140.crt_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_56aba0211ca246c2 amd64_avast.vc140.crt_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_none_56aba0211ca246c2 (f) CSI C Mark Deployment Not Marked 0x00000000 c!policy.14.0..t.vc140.mfc_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_962753dde6e08635 x86_policy.14.0.avast.vc140.mfc_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_none_962753dde6e08635 (f) CSI C Mark Deployment Not Marked 0x00000000 c!avast.vc140.crt_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_9e58d6f8311e6fc8 x86_avast.vc140.crt_fcc99ee6193ebbca_14.0.24210.0_none_9e58d6f8311e6fc8 Summary: Seconds executed: 458 Found 6 errors CSI C Mark Deployment Not Marked Total count: 6
  2. Trochę odświeżam temat, gdyż dopiero teraz pobrałem ISO Windows 7 x64 Polish z forum Microsoft i chciałem zrobić instalację nakładkową. ISO pochodzi z tego forum: https://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_7-windows_install-wininstalls/pobieranie-no%c5%9bnika-instalacyjnego-windows-7/b397dee5-da92-44da-a5b4-b61e2446fc02 ISO rozpakowałem na partycji D i uruchomiłem setup.exe. Wybrałem Uaktualnij i wtedy wyskoczył błąd: Aby przeprowadzić uaktualnienie, należy uruchomić system Windows 7 z zainstalowanym dodatkiem Service Pack 1. Zamknij instalację, otwórz usługę Windows Update, a następnie sprawdź aktualizacje dotyczące dodatku Service Pack 1. Taki też komunikat pojawił się w pliku na pulpicie Raport zgodności.html Drugi raz spróbowałem zmienić zgodność pliku setup.exe na Vista. Wtedy komunikat w tym samym miejscu, ale inny: Nie można uaktualnić z wersji Windows 7 Professional do Windows 7 Professional. Zamiast tego można wybrać zainstalowanie nowej kopii systemu Windows 7 Professional, ale jest to proces odmienny od uaktualnienia i nie umożliwia zachowania plików, ustawień i programów. Będzie konieczna ponowna instalacja wszystkich programów za pomocą oryginalnych plików lub dysków instalacyjnych. Aby zapisać pliki przed zainstalowaniem systemu Windows, wykonaj ich kopię zapasową w zewnętrznej lokalizacji, na przykład na dysku CD lub DVD albo na zewnętrznym dysku twardym. Aby zainstalować nową kopię systemu Windows 7 Professional, w lewym górnym rogu kliknij przycisk Wstecz i wybierz opcję „Niestandardowa (zaawansowane)”. Co robić?
  3. W tej chwili nie mam możliwości sprawdzić z kablem. Fix 50202 nie pomógł. Podaję dwa rozwiązania z Answer Desk, które też nie pomogły. Może jednak komuś przyda się: Rozwiązanie nr 1 1) Prosze pobrac plik skompresowany z nastepujacego linku a nastepnie go wypakowac. https://gallery.technet.microsoft.com/script_center/Reset-Windows-Update-Agent-d824badc/file/162417/1/ResetWUEng.zip 2) Wypakowany plik prosze otworzyc i uruchomic plik ResetWUEng.cmd jako administrator (prawym przyciskiem myszy na plik, uruchom jako administrator). 3) Prosze potwierdzic przyciskiem (Y) a nastepnie prosze wybrac opcje 2. 4) Prosze pobrac i zapisac nastepujace aktualizacje wybierajac dokladny system bitowy: KB3020369 https://download.microsoft.com/download/C/0/8/C0823F43-BFE9-4147-9B0A-35769CBBE6B0/Windows6.1-KB3020369-x86.msu - dla 32bitowego systemu https://download.microsoft.com/download/5/D/0/5D0821EB-A92D-4CA2-9020-EC41D56B074F/Windows6.1-KB3020369-x64.msu - dla 64bitowego systemu KB3172605 https://download.microsoft.com/download/C/D/5/CD5DE7B2-E857-4BD4-AA9C-6B30C3E1735A/Windows6.1-KB3172605-x86.msu - dla 32bitowego systemu https://download.microsoft.com/download/5/6/0/560504D4-F91A-4DEB-867F-C713F7821374/Windows6.1-KB3172605-x64.msu - dla 64bitowego systemu KB3102810 https://www.microsoft.com/pl-PL/download/confirmation.aspx?id=49542 - dla 32bitowego systemu https://www.microsoft.com/pl-PL/download/confirmation.aspx?id=49540 - dla 64bitowego systemu 5) Po zakonczeniu aplikacji ResestWUEng prosze uruchomic ponownie komputer a nastepnie zainstalowac recznie wczesniej pobrane aktualizacje w kolejnosci: a) KB3020369 KB3172605 c) KB3102810 6) Prosze uruchomic ponownie komputer i uruchomic wyszukiwanie aktualizacji i pozostawic az aktualizacje zostana wyszukane. 7) Prosze instalowac po 15-20 aktualizacji na raz. Rozwiązanie nr 2 Sprawdz, czy data i godzina w systemie jest poprawna. Uruchom komputer w trybie czystego rozruchu - http://support.microsoft.com/kb/929135 Sprawdz czy problem bedzie wystepowal na nowym koncie uzytkownika w systemie. Jezeli problem nie bedzie wystepowal, wykonaj instrukcje z artykulu: http://windows.microsoft.com/en-us/windows/fix-corrupted-user-profile Nacisnij na klawiaturze klawisze win+r i wpisz komende services.msc. Sprawdz, czy na liscie uslug sa uruchomione uslugi takie jak: WindowsUpdate Usluga inteligentnego transferu w tle Uslugi kryptograficzne Instalator modulów systemu Windows Jezeli podczas wyszukiwania aktualizacji pojawia sie komunikat, ze usluga WindowsUpdate nie jest uruchomiona i konieczny jest ponowny rozruch komputera, odinstaluj (i ewentualnie zainstaluj ponownie) Intel Matrix Storage, Intel Rapid Storage, Technologia pamieci masowych Intel. Odinstaluj oprogramowanie antywirusowe (upewnij sie wczesniej, ze dysponujesz kluczem produktu i/lub nosnikiem instalacyjnym, aby móc je przewrócic). Upewnij sie, ze masz zainstalowane najnowsze sterowniki/BIOS – sprawdz na stronie producenta sprzetu. Uzyj narzedzia do rozwiazywania problemów z usluga WindowsUpdate (narzedzie wbudowane w system jest tym samym narzedziem, które mozesz pobrac stad: http://go.microsoft.com/?linkid=9830262) Pobierz i uruchom narzedzie do recznego resetowania uslugi WindowsUpdate (jako administrator): http://sdrv.ms/18aiLrU Wykonaj instrukcje z artykulu: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/troubleshoot-problems-installing-updates Uzyj Narzedzia analizy gotowosci aktualizacji systemu - http://support.microsoft.com/kb/947821 Sprawdz logi: %SYSTEMROOT%\Logs\CBS\CheckSUR.log, %SYSTEMROOT%\Logs\CBS\CheckSUR.persist.log Nacisnij Start, Wszystkie programy, Akcesoria, nastepnie kliknij prawym przyciskiem myszy na Wiersz polecenia i wybierz Uruchom jako administrator. W czarnym oknie wiersza polecen wpisz komende sfc /scannow Przy problemach zwiazanych z polaczeniem, uruchom Wiersz polecenia tak jak w poprzednim kroku i wykonaj komendy ipconfig /release ipconfig /renew ipconfig /flushdns ipconfig /registerdnsnetsh firewall reset netsh int ip reset netsh winsock reset Wylacz tymczasowo protokól IPv6 w ustawieniach karty sieciowej. Jezeli nic nie pomoze, sprawdz czy problem zostanie rozwiazany, gdy skorzystasz z innego lacza Internetowego i ewentualnie skontaktuj sie z twoim dostawca uslug Internetowych.
  4. Wykonałem czynności z tych poradników: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/2714434/description-of-the-windows-update-troubleshooter https://support.microsoft.com/pl-pl/help/947821/fix-windows-update-errors-by-using-the-dism-or-system-update-readiness Wykorzystałem też wbudowane narzędzie w Windows "Rozwiązywanie problemów" Jutro spróbuję z tym fixem 50202 i z tego poradnika: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/971058/how-do-i-reset-windows-update-components Oczywiście jak nie zadziała z kablem.
  5. Nie wiem. Ikonka pokazywała 52Mbps, czyli pewnie jej max. Sprawdzę z ciekawości w menadżerze zadań wykorzystanie procentowe sieci podczas ściągania. A Ty co sądzisz, skoro nie zgadzasz się z ich twierdzeniem.
  6. Przecież napisałem w pierwszym poście, że próbowałem z SP1.exe
  7. Kontaktowałem się z Helpdesk Microsoftu poprzez czat. https://support.microsoft.com/pl-pl/contactus/ Pogadaliśmy trochę i wyszło na to, że przyczyną błędów jest chyba moje WiFi na USB. Może gubić pakiety. W poniedziałek podłączę kabel Ethernet i dam znać, czy udało się.
  8. Trochę poczytałem i podobno są problemy z OEM. Zainstalowałem ShowKeyPlus, który pokazuje m.in. OEM Key: Windows 7 OEM marker present in firmware Liczę na jakieś wskazówki a propos tej instalacji SP1, ale Windows musi pozostać legalny.
  9. Na obudowie komputera jest naklejka z numerem seryjnym Windowsa, który zgadza się z wyświetlonym przez program Speccy.
  10. Błąd 800F0A13 i 80070057 na zmianę podczas instalowania SP1 na Win7 Pro 64 Witam. Dostałem starego kompa (desktop) z preinstalowanym Windows 7, żeby ocenić. Nie mam płytki z instalką. To był goły system, więc zacząłem od Windows Update. Pierwsze 20-parę akrualizacji zainstalował. Potem przy SP1 widzi go, ale wielkość to ok. 80MB, ściąga go, instaluje, ale pasek postępu dochodzi do ok. 30% i wywala błąd 800F0A13. Próbowałem: 1. Fixa ze strony MS, diagcab, 2. Kasowanie katalogu Software Distribution 3. sfc /scannow 4. Instalowanie paczki SP1 z pliku exe Przy naprawianiu plikiem diagcab część naprawił, ale powstał jeden błąd nierozwiązany, a mianowicie 80070057. Przy instalowaniu sp1 z pliku exe, wywala komunikat "Nie można kontynuować instalacji dodatku SP. Brakuje co najmniej jednego składnika systemu ..." Chciałbym jeszcze dodać, że wykonałem te czynności również przy czystym rozruchu (tylko usługi MS). Te same komunikaty. Instalowałem też Windows6.1-KB947821-v34-x64.msu Narzędzie System Update Readiness Tool Jeśli chodzi o instalowanie z exe, to podaję klucz HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion (wg innego wątku na tym forum) buildlab 7600.win7_gdr.150318-1623 buildlabex 7600.17795.amd64fre.win7_gdr.150318-1623 6.1 7600 productid zawiera znaki "OEM" checksur.log nie zawiera błędów Mogę podać więcej danych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...