Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja: 30-11-2016 Uruchomiony przez admin (30-11-2016 18:40:26) Run:3 Uruchomiony z C:\Users\admin\Desktop Załadowane profile: admin (Dostępne profile: admin) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** S4 LMIGuardianSvc; "C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\x64\LMIGuardianSvc.exe" [X] U0 aswVmm; Brak ImagePath S3 MBAMSwissArmy; \??\C:\Windows\system32\drivers\MBAMSwissArmy.sys [X] Task: {41649118-1A2E-4357-A802-B5D1E6192FE9} - System32\Tasks\ByteFence Scan => C:\Program Files\ByteFence\ByteFence.exe [2016-10-05] (Byte Technologies LLC) <==== UWAGA Task: {98948F67-4E63-483D-AB4A-B172B9FE097B} - System32\Tasks\ByteFence => C:\Program Files\ByteFence\ByteFence.exe [2016-10-05] (Byte Technologies LLC) <==== UWAGA Task: {1C5CEAFC-9ACF-4FC7-BF84-6F3CC9B68A54} - System32\Tasks\{4FC5FED4-E4AB-415D-9A8E-D525ED757473} => pcalua.exe -a C:\Users\admin\Downloads\epson377868eu(1).exe -d C:\Users\admin\Downloads Task: {A91C16E7-656C-46DA-8DAD-D0A462883DA8} - System32\Tasks\{B9C8F99B-F0B2-4F26-B62E-1DDA6C9C05D6} => pcalua.exe -a C:\Users\admin\Downloads\epson514355eu.exe -d C:\Users\admin\Downloads C:\Program Files\ByteFence Empty Temp: ***************** LMIGuardianSvc => serwis pomyślnie usunięto aswVmm => serwis pomyślnie usunięto MBAMSwissArmy => serwis pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{41649118-1A2E-4357-A802-B5D1E6192FE9}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{41649118-1A2E-4357-A802-B5D1E6192FE9}" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\System32\Tasks\ByteFence Scan => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ByteFence Scan" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{98948F67-4E63-483D-AB4A-B172B9FE097B}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{98948F67-4E63-483D-AB4A-B172B9FE097B}" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\System32\Tasks\ByteFence => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ByteFence" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{1C5CEAFC-9ACF-4FC7-BF84-6F3CC9B68A54}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{1C5CEAFC-9ACF-4FC7-BF84-6F3CC9B68A54}" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\System32\Tasks\{4FC5FED4-E4AB-415D-9A8E-D525ED757473} => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{4FC5FED4-E4AB-415D-9A8E-D525ED757473}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{A91C16E7-656C-46DA-8DAD-D0A462883DA8}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A91C16E7-656C-46DA-8DAD-D0A462883DA8}" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\System32\Tasks\{B9C8F99B-F0B2-4F26-B62E-1DDA6C9C05D6} => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{B9C8F99B-F0B2-4F26-B62E-1DDA6C9C05D6}" => klucz pomyślnie usunięto "C:\Program Files\ByteFence" folder - przenoszenie: Nie można przenieść "C:\Program Files\ByteFence" => Zaplanowany do przeniesienia przy restarcie. =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 0 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 31934007 B Java, Flash, Steam htmlcache => 53001551 B Windows/system/drivers => 145418634 B Edge => 0 B Chrome => 672911759 B Firefox => 35508581 B Opera => 120832 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 0 B Public => 0 B ProgramData => 0 B systemprofile => 0 B systemprofile32 => 128 B LocalService => 0 B NetworkService => 0 B admin => 36624250 B RecycleBin => 0 B EmptyTemp: => 930.3 MB danych tymczasowych Usunięto. ================================ Rezultat przenoszenia plików przy restarcie (Tryb startu: Normal) (Data i godzina: 30-11-2016 18:42:55) C:\Program Files\ByteFence => został pomyślnie przeniesiony ==== Koniec Fixlog 18:42:55 ====