Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x86) Wersja: 28-09-2016 Uruchomiony przez User (30-09-2016 16:10:10) Run:1 Uruchomiony z C:\Users\User\Desktop Załadowane profile: User (Dostępne profile: User) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKU\S-1-5-21-1293939364-4137197343-2779268670-1000\...\Run: [{E9C93E7A-DC36-4E9E-9FF6-DA002F8B7829}] => powershell.exe -noprofile -windowstyle hidden -executionpolicy bypass iex ([Text.Encoding]::ASCII.GetString([Convert]::FromBase64String((gp 'HKCU:\Software\Classes\WSAasgKSPmqLOk').kjnHgEWOReXFkVT))); MSCONFIG\startupreg: {E9C93E7A-DC36-4E9E-9FF6-DA002F8B7829} => C:\Windows\system32\WindowsPowerShell\v1.0\powershell.exe -noprofile -windowstyle hidden -executionpolicy bypass iex ([Text.Encoding]::ASCII.GetString([Convert]::FromBase64String((gp 'HKCU:\Software\Classes\WSAasgKSPmqLOk').kjnHgEWOReXFkVT))); Task: {4A1C8E74-D2C8-44B7-AF4C-17ED02ED1B04} - System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program 35 => C:\Program Files\Lenovo\Customer Feedback Program 35\Lenovo.TVT.CustomerFeedback.Agent35.exe S0 5d8039a9b7e0d966; \SystemRoot\System32\Drivers\5d8039a9b7e0d966.sys [X] HKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> DeleteKey: HKCU\Software\Classes\WSAasgKSPmqLOk DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Thunderbird C:\Users\User\Desktop\j. niemiecki\Nowy folder — skrót (2).lnk C:\Windows\Installer\{B507FC13-3D3C-1391-EC52-1DFACAAC69F0} C:\Windows\System32\Tasks\Lenovo CMD: netsh advfirewall reset EmptyTemp: ***************** Procesy zostały pomyślnie zamknięte. Punkt przywracania został pomyślnie utworzony. HKU\S-1-5-21-1293939364-4137197343-2779268670-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\{E9C93E7A-DC36-4E9E-9FF6-DA002F8B7829} => Wartość pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\MSConfig\startupreg\{E9C93E7A-DC36-4E9E-9FF6-DA002F8B7829}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{4A1C8E74-D2C8-44B7-AF4C-17ED02ED1B04}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{4A1C8E74-D2C8-44B7-AF4C-17ED02ED1B04}" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program 35 => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program 35" => klucz pomyślnie usunięto 5d8039a9b7e0d966 => serwis pomyślnie usunięto HKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE => Wartość pomyślnie usunięto HKCU\Software\Classes\WSAasgKSPmqLOk => klucz pomyślnie usunięto HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo => klucz pomyślnie usunięto HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Thunderbird => niepowodzenie przy usuwaniu w pierwszym podejściu (ErrorCode: C0000121), zobacz kolejną linię. HKLM\SOFTWARE\Mozilla\Thunderbird => klucz pomyślnie usunięto C:\Users\User\Desktop\j. niemiecki\Nowy folder — skrót (2).lnk => pomyślnie przeniesiono C:\Windows\Installer\{B507FC13-3D3C-1391-EC52-1DFACAAC69F0} => pomyślnie przeniesiono C:\Windows\System32\Tasks\Lenovo => pomyślnie przeniesiono ========= netsh advfirewall reset ========= Ok. ========= Koniec CMD: ========= =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 0 B DOMStoree, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 152455335 B Java, Flash, Steam htmlcache => 1489 B Windows/system/drivers => 13987120 B Edge => 0 B Chrome => 0 B Firefox => 375929396 B Opera => 602955447 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 0 B Public => 0 B ProgramData => 0 B systemprofile => 16802 B LocalService => 0 B NetworkService => 3478 B User => 236317577 B Administrator => 258 B RecycleBin => 42017 B EmptyTemp: => 1.3 GB danych tymczasowych Usunięto. ================================ System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 16:11:26 ====