Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja: 14-08-2016 Uruchomiony przez Żaneta (14-08-2016 22:45:24) Run:1 Uruchomiony z C:\Users\Żaneta\Documents\diagnostyka Załadowane profile: Żaneta (Dostępne profile: Żaneta) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM-x32\...\Run: [] => [X] GroupPolicyScripts: Ograniczenia <======= UWAGA IFEO\skype.exe: [Debugger] "C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp\TUAutoReactivator64.exe" Task: {9108DCDA-D296-4088-9300-70D698705613} - System32\Tasks\{0444E28D-5759-4745-87EE-9A512926F665} => launchwinapp.exe hxxp://ui.skype.com/ui/0/7.22.0.109/pl/abandoninstall?source=lightinstaller&page=tsInstall Task: {F2999C68-7E1C-4AF6-867B-0E5F5AD90C3A} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\Windows\AutoKMS\AutoKMS.exe [2015-10-11] () C:\Windows\AutoKMS DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins EmptyTemp: ***************** Procesy zostały pomyślnie zamknięte. Punkt przywracania został pomyślnie utworzony. HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\ => Wartość pomyślnie usunięto C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\Machine => pomyślnie przeniesiono C:\WINDOWS\system32\GroupPolicy\GPT.ini => pomyślnie przeniesiono HKLM\Software\microsoft\windows nt\currentversion\Image File Execution Options\skype.exe => klucz nie znaleziono. "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{9108DCDA-D296-4088-9300-70D698705613}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{9108DCDA-D296-4088-9300-70D698705613}" => klucz pomyślnie usunięto C:\WINDOWS\System32\Tasks\{0444E28D-5759-4745-87EE-9A512926F665} => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{0444E28D-5759-4745-87EE-9A512926F665}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Boot\{F2999C68-7E1C-4AF6-867B-0E5F5AD90C3A}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F2999C68-7E1C-4AF6-867B-0E5F5AD90C3A}" => klucz pomyślnie usunięto C:\WINDOWS\System32\Tasks\AutoKMS => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoKMS" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\AutoKMS => pomyślnie przeniesiono HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins => niepowodzenie przy usuwaniu w pierwszym podejściu (ErrorCode: C0000121), zobacz kolejną linię. HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins => klucz pomyślnie usunięto HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins => niepowodzenie przy usuwaniu w pierwszym podejściu (ErrorCode: C0000121), zobacz kolejną linię. HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins => klucz pomyślnie usunięto =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 102879 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 8681668 B Java, Flash, Steam htmlcache => 540 B Windows/system/drivers => 2395600 B Edge => 1168617 B Chrome => 403007568 B Firefox => 0 B Opera => 0 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 24185 B ProgramData => 0 B Public => 0 B systemprofile => 0 B systemprofile32 => 0 B LocalService => 20786058 B NetworkService => 0 B Żaneta => 43976767 B RecycleBin => 1463534 B EmptyTemp: => 459.3 MB danych tymczasowych Usunięto. ================================ System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 22:45:28 ====