Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja:05-11-2015 Uruchomiony przez Admin (2015-11-06 15:15:47) Run:2 Uruchomiony z C:\Users\Admin\Downloads Załadowane profile: Admin (Dostępne profile: UpdatusUser & Admin) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1179075916-1230099672-3418183226-1002 -> DefaultScope {1FCBD2D4-46A8-43F1-BA26-BB31D770E6DF} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1179075916-1230099672-3418183226-1002 -> {1FCBD2D4-46A8-43F1-BA26-BB31D770E6DF} URL = BHO-x32: BitComet Helper -> {39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60} -> C:\Users\Admin\Desktop\moje\BitComet\tools\BitCometBHO_1.5.4.11.dll => Brak pliku S3 BITCOMET_HELPER_SERVICE; C:\Users\Admin\Desktop\moje\BitComet\tools\BitCometService.exe -service [X] RemoveDirectory: C:\FRST\Quarantine ***************** HKU\S-1-5-21-1179075916-1230099672-3418183226-1002\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => Wartość pomyślnie usunięto "HKU\S-1-5-21-1179075916-1230099672-3418183226-1002\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{1FCBD2D4-46A8-43F1-BA26-BB31D770E6DF}" => klucz pomyślnie usunięto HKCR\CLSID\{1FCBD2D4-46A8-43F1-BA26-BB31D770E6DF} => klucz nie znaleziono. "HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60}" => klucz pomyślnie usunięto "HKCR\Wow6432Node\CLSID\{39F7E362-828A-4B5A-BCAF-5B79BFDFEA60}" => klucz pomyślnie usunięto BITCOMET_HELPER_SERVICE => serwis pomyślnie usunięto "C:\FRST\Quarantine" => pomyślnie usunięto. ==== Koniec Fixlog 15:15:48 ====