Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja:15-09-2015 Uruchomiony przez Ida (2015-09-22 20:21:15) Run:1 Uruchomiony z C:\FRST Załadowane profile: Ida (Dostępne profile: Ida) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** Task: {F2366206-E038-4F89-ABC3-789559FB2507} - System32\Tasks\LaunchSignup => C:\Program Files (x86)\MyPC Backup\Signup Wizard.exe <==== UWAGA C:\Program Files (x86)\MyPC Backup HKU\S-1-5-21-2289620988-2461808163-2922196830-1000\...\Run: [CABB2350] => C:\Users\Ida\AppData\Roaming\CABB2350\bin.exe [212992 2015-09-11] () C:\Users\Ida\AppData\Roaming\CABB2350 EmptyTemp: ***************** "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F2366206-E038-4F89-ABC3-789559FB2507}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F2366206-E038-4F89-ABC3-789559FB2507}" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\System32\Tasks\LaunchSignup => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\LaunchSignup" => klucz pomyślnie usunięto "C:\Program Files (x86)\MyPC Backup" => plik/folder nie znaleziono. HKU\S-1-5-21-2289620988-2461808163-2922196830-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\CABB2350 => Wartość pomyślnie usunięto C:\Users\Ida\AppData\Roaming\CABB2350 => pomyślnie przeniesiono EmptyTemp: => 2.3 GB danych tymczasowych Usunięto. System wymagał restartu.. ==== Koniec Fixlog 20:23:42 ====